כותרות אחרונות
Search

ישפאר יבואנית סוני בישראל מציגה את מסכי הטלוויזיה החדשים SONY BRAVIA 2016

"ישפאר" יבואנית "סוני" בישראל גאה להציג את הליין החדש של מסכי  SONY BRAVIA 2016

הקו החדש כולל מסכי Sony Android TV  במגוון גדלים המצויידים בטכנולוגיית איכות תמונה מהפכנית 4K HDR  בעיצובים דקים ומרהיבים  ואיכות קול מדהימה להעצמת חווית הצפיה

sony 7

חברת ישפאר ייבואנית סוני בישראל, השיקה את סדרת המסכים החדשה שלה לשנת 2016, הסדרה החדשה כוללת מסכי סמארט / אנדרואיד המאופיינת בתמונה חדה יותר ואיכותית יותר מכל מה שקיים עד היום בסוני. מעבד התמונה X1 Processor המשופר של סוני וסטנדרט חדש באיכות תמונה 4K HDR  ממקסם את יכולות המסך,  ומביא ליצירת תמונה חדה יותר, עם ניגודיות וצבע משופרים ללא היכר.

לקראת משחקי יורו 2016, "ישפאר" מעניקה 4 שנות אחריות מלאה למגוון מסכי סוני ברוויה. בנוסף חשוב לציין כי השירות במסגרת זאת ניתן INHOUSE במעבדות חברת ישפאר הפועלות בסטנדרטיים בינלאומיים ובכפוף להנחיות SONY  העולמית.

sony 1

צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר יבואנית סוני: "סוני משיקה בישראל סדרות מסכים חדשות באיכויות ייחודיות ומשופרות של תמונה וצליל המצליחות להתעלות לרמה חדשה של מצוינות. טכנולוגיית איכות התמונה החדשה 4K HDR מצטיינת בעיצובים מינימליסטיים ומרהיבים המתאימים לכל חלל………."לקראת משחקי יורו 2016  ואולימפיידת ריו 2016 שיתקיימו בחודשים הקרובים. אנו צופים גידול משמעותי של כ- 30% במכירות מסכי טלוויזיה בעיקר של מסכי טלוויזיה גדולים ברזולוציה גבוהה".

לדברי מנכ"ל "ישפאר", גולת הכותרת הינה ללא ספק סדרת מסכי XD93/94  בגדלים  של 55 , 65, 75" המצוידים בטכנולוגיית שיפור תמונה 4K HDR, בטכנולוגיית שיפור הבהירות והניגודיות המתקדמת של סוני "Slim Backlight drive"  ובמערכת הפעלה מתקדמת ביותר בעולם lollipop 5  Android TV של חברת Google. בקרוב תשודרג מערכת הפעלה זן למערכת הפעלה חדשה מרשמלו 6.0.

בנוסף משיקה "סוני" מגוון מסכי 4K בגדלים שונים תחת השם "Slice of Living" המסמלת עיצובים מרהיבים המתאימים לכל חלל ומשתלבים בהרמוניה מלאה עם סביבתם. מסכי סוני לשנת 2016  מצויידים במעבד X1 המשופר ומצויידים בטכנולוגיית 4K HDR  המייצרת איכות תמונה שטרם נראתה כמותה במסך הטלוויזיה.

sony 3

 קו המוצרים

תמונות בעלות פרוט גבוה וניגודיות מרשימה
מסכי סוני 2016 תואמים לתקן הוידאו החדש HDR 4K המגדיל את טווח הצבעים , החדות ובהירות המסך ב30% בהשוואה למסכים אחרים. בעזרת מעבד התמונה המשופר של סוני X1 Processor וטכנולוגיית ה- Slim backlight Drive הקיימים במגוון מסכי ה-4K כל וידאו בו תצפו ישודרג לאיכות תמונה 4K Ultra HD , עם ניגודיות וצבע משופרים ללא היכר .

SONY Android TV
בדומה ליכולות הסמארטפון עכשיו תוכלו לקבל גם על גבי מסך הטלוויזיה את עולם התוכן הידוע של Google, בעזרת מערכת ההפעלה Android 5.0 lollipop.  טלוויזיות סוני שהן חכמות עוד יותר מבעבר, מאפשרות לצרכן ליהנות ממגוון עשיר של משחקים, תכנים ואפליקציות המורדות ישירות מחנות האפליקציות Google play store  ומרשת ה PSN של סוני.

הממשק החדש של טלוויזיות "BRAVIA" הוא ממשק אינטואיטיבי המאפשר גישה נוחה לכל נושא בלחיצה אחת.

ממשק המשתמש של סוני  "One-flick Entertainment" מאפשר להציג בקלות תכנים ממגוון שרותי מדיה ברשת כמו YouTube, לצד שידורים דיגיטליים קונבנציונליים. 

הגישה לתפריט פשוטה ונוחה ותומכת במחוות אצבע כדי לנווט בתכנים  בקלות ובמהירות ומאפשרת לשחק במגוון רחב של משחקים ללא צורך בחיבור קונסולה או אביזר אחר, תוך שימוש בטלפון חכם או ג'ויסטיק של "סוני"

sony 6

האינטראקציה עם הטלוויזיה מעולם לא הייתה אינטואיטיבית יותר עם שלט המחוות החדש – One-Flick Remote. השלט מאפשר גישה נוחה ומהירה לניווט קל ופשוט באמצעות שלט רחוק עם משטח מגע. אין צורך להצביע מרחוק על מסך הטלוויזיה. התמיכה בתקשורת  NFC מאפשרת בנגיעה אחת שיקוף מיידי של הטלפון החכם על המסך הגדול.

sony 4

עיצוב חדש – Slice of living  
מסכי סוני 2016 מגיעים בעיצובים דקים ומרהיבים המתאימים לכל חלל ומתמזגים באלגנטיות עם סביבתם. 
טכנולוגיות סידור הכבלים החדשנית של סוני מאפשרת הסתרה והסדרה של הכבלים המחברים, מה שמעניק למסכי סוני 2016 נוחות ואלגנטיות שטרם נראו.

גולת הכותרת היא סדרת המסכים החדשים BRAVIA XD93, המספקת איכות תמונה  אולטימטיבית בעלת תקן 4K HDR  HIGH DYNAMIC RANGE  העומדת בקריטריונים 'פרימיום UHD' נמדדת בערכי בהירות, ניגודיות וגיוון צבעים המשיגה את הדרישה של 1,000 nit המותאמת לתקן מתקדם זה.

 X- tended dynamic range pro – מייצרת צבעי שחור עמוקים במיוחד עם פרטים ברורים יותר וכך גם באזורים הלבנים. טכנולוגיה זו שומרת מחד על צריכת אנרגיה נמוכה על ידי עמעום התאורה האחורית באזורים הכהים של התמונה ומאפשרת מאידך שני בעת הצורך הקצאת זרם חשמל גדול פי 3 לתאורה האחורית באזורים הבהירים. האלגוריתם הייחודי של טכנולוגיה זו מגדיל את הטווח הדינמי של בהירות התמונה ללא תקדים, הן באזורים הכהים והן באזורים הבהירים, כל זאת  על ידי מזעור זליגת אור וניהול אזורי של התאורה האחורית של המסך.

לחובבי הצפייה במשחקי ספורט, פורמט 4K/60p מספק את הפתרון המושלם לצפייה בסצנות מהירות. לטלוויזיות  4K  החדשות של סוני יש את היכולת לטפל בפורמט זה בצורה הטובה ביותר תוך תמיכה בתקן HDMI העדכני: HDMI 2.0. טלוויזיות אלה תואמות גם לתקן MHL 3.0 התומך ביציאת אות 4K מסמארטפונים ומטאבלטים. בנוסף, משולב בהן מפענח אות חדש התומך בקידוד HEVC ומאפשר הצגת תכני 4K/60p משירותי הזרמת מדיה ברשת האינטרנט.

דגמי סוני החדשים עם 4K משדרגים כל תוכן לצפיה בצורה מושלמת  בזכות המעבד 4K X-Reality™ PRO. בין אם צופים בתכני 4K או HD, הטכנולוגיות החדשות של סוני מבטיחות פרטים מציאותיים, צבעים דרמטיים וניגודיות ללא תקדים.

תצוגת ™TRILUMINOS הייחודית של סוני, ממשיכה לרגש בכל סצנה בזכות היכולת להשיג צבעים חיים ועשירים ביותר. הכל נראה כל כך אמיתי כפי שאתם זוכרים מהמציאות: ים ושמים, שדות ירוקים, פנים ועוד….. כמו כן תוכלו לקבל תוצאות מצוינות בהצגת תמונות וקטעי וידאו שצולמו במצלמות סוני התומכות בטכנולוגיית הצבע TRILUMINOS.

sony 5

הצליל החדש של BRAVIA  מרשים יותר, ברור יותר
טכנולוגיות “ClearAudio+”  ו- Hi-res AUDIO"  המוטמעות בדגמי מסכי BRAVIA 2016, הן טכנולוגיות שמע המשלבות מגוון רחב של טכנולוגיות עיבוד אודיו דיגיטליות ייחודיות של סוני. כל זאת על מנת להפיק צליל באיכות גבוהה. טכנולוגיה זו מעצימה את חוויית ההאזנה ע"י שחזור צליל נאמן למקור בבהירות אותנטית.

כדי להגביר את חוויית הצפייה במסך גדול בבית עם צלילים עשירים המועצמים בבס עמוק, ניתן ומומלץ לשלב רמקול סאב – וופר אלחוטי אופציונלי, SWF-BR100. רמקול קל להתקנה ללא כבלים עם משדר אלחוטי פשוט המתחבר לטלוויזיה ומכייל את עצמו באופן אוטומטי.

מצב צפייה ייחודי לחובבי הכדורגל
מצב צפייה בשידור כדורגל  מציב אתכם ממש בלב האיצטדיון ביום המשחק, ונותן לכם את ההרגשה שאתם נמצאים במגרש עצמו. האופטימיזצייה של התמונות והצלילים הופכת את הצפייה לחוויה אותנטית של נוכחות באצטדיון עם מרחבי דשא ירוקים ושאגת הקהל ביציעים. הממשק החדש אף משלב מבזקי חדשות מפיפ"א ובמגע אצבע תוכלו לחתוך את קולו של הפרשן אם תרצו להתמקד במשחק ללא הסחות דעת.

שיתוף תמונות וקטעי וידאו
באמצעות אפליקציית  PlayMemories, ניתן להעלות לשרות הענן של סוני מהטלפון החכם, מהטאבלט או מכל התקן תומך אחר ולגשת אליהם בקלות באמצעות הטלוויזיה כדי לראות אותם על המסך הגדול באיכות 4K מדהימה. ניתן גם לצפות עם בני משפחה וחברים בתמונות החופשה השנתית שלכם כמצגת, תוך השמעת מוסיקת רקע על פי בחירה.

sony 2

מחירי מסכי הסמארט/ אנדרואיד TV בסדרות החדשות :
32 אינץ' החל מ- 2,490  

40-43 אינץ' החל מ- 3,490 ₪,
48/50 אינץ' החל מ- 4,490 ₪ ,
55 אינץ' החל מ- 7290 ₪ ,
65-75 אינץ' החל מ- 14,990 ₪

למסכים בפורמט 4K בגדלים 49 – 85 אינץ'
המחיר החל מ- 4,990 ₪