כותרות אחרונות
Search

שוורץ קוסמטיקה מציג סדרת מוצרים לטיפוח ושמירה על כפות הרגליים

עם בוא ימי הקיץ החמים…שוורץ קוסמטיקה, מותג הקוסמטיקה החדשני, מציג: סדרת מוצרים לטיפוח ושמירה על כפות הרגליים

הקיץ כבר כאן ואיתו מגיע גם החום המעיק הגורם ללחות ויובש בכפות הרגליים. בדיוק בשביל זה, "שוורץ קוסמטיקה", מותג הקוסמטיקה החדשני בישראל, מציג: סדרת מוצרים לטיפוח ושמירה על כפות הרגליים. הסדרה מותאמת לעור הרגליים ומכילה  קרם רגליים לעור יבש במיוחד, תרסיס לנעל אנטי-בקטריאלי וטלק טיפולי לכפות הרגליים.

קרם רגליים לעור יבש במיוחד

קרם הרגליים מסייע לטיפול, ריכוך וטיפוח כפות הרגליים. הקרם איכותי, עדין ומפנק במיוחד, נספג במהירות בעור כף הרגל ואינו מותיר את העור שמנוני. קרם הרגליים של שוורץ קוסמטיקה מועשר בשמן זית להזנה והענקת לחות מקסימאלית של עור כף הרגל. הקרם מעניק מגע קטיפתי ומותיר את כפות הרגליים נעימות ורכות למגע. מחיר: 29.90 ₪ (150 סמ"ק)

תרסיס לנעל אנטי-בקטריאלי

התרסיס שומר על רעננות כף הרגל, דוחה ריחות לא נעימים ושומר על היגיינת הרגליים. לפני נעילת הנעליים, יש לרסס את הנעל בתרסיס. המוצר מומלץ לשימוש יומיומי ומתאים לכל סוגי הנעליים. מחיר: 39.90 ₪ (200 סמ"ק)

טלק טיפולי לכפות הרגליים

טלק איכותי המונע הזעה בכף הרגל, מועשר במנטול ושמן עץ התה ומסייע לשמירה על רעננות כפות הרגליים. שימוש בטלק הטיפולי בימי הקיץ החמים מותיר את העור רך, רענן ונעים למגע. מחיר: 23.90 ₪ (200 סמ"ק)

shuarz 1

צילום: עידן הצילום

שיהיה קיץ רך, מפנק ונקי!

ניתן להשיג בבתי מרקחת, בתי טבע, רשתות שיווק, באתר של שוורץ קוסמטיקה:

http://s-schwartz.co.il/  או בטלפון: 08-6466777. חפשו אותם גם בפייסבוק

חברת "שוורץ קוסמטיקה" הנה חברה ותיקה ומובילה בתחום פיתוח וייצור מוצרי טיפול וטיפוח משנת 1965. מוצרי חברת שוורץ מבוססים על שילובים יחודיים כגון: שמן זית והדס, דבש ופרופוליס, תמצית רימונים, שמני תבלינים, תמצית תמר, שמן זרעי ענבים וחלב. מוצרי הטיפוח מיועדים לטיפול וטיפוח הפנים, הגוף והשיער ומיועדים לשימושם של נשים וגברים כאחד. לחברת שוורץ תקני משרד הבריאות לפיתוח וייצור תמרוקים, תקן 9001ISO , תקן GMP ואישור Free-Sale.