כותרות אחרונות
Search

כאן 11 מציגים את סדרת הדרמה: "דוז פואה"

 

כאן 11 מציגים: "דוז פואה"

הצרפתים כמעט החרימו, האירופאים נבהלו, אבל בכאן 11 התעקשו הדרמה הקומית "דוז פואה" – קנוניה חובקת עולם שברקעה תחרות זמר בין-לאומית המתקיימת בישראל – עולה לאוויר !

בהשתתפות טל פרידמן, מלי לוי, איציק כהן, רוי מילר, מאיר סוויסה, שני קליין, יואב לוי, אדל ג'מאי, זאק פקיאל ועוד… וגם יזהר כהן – בתפקיד עצמו *** במאי: דני סירקין

יום רביעי – שלושה פרקים ברצף, 22.5.19,  בשעה 21:00 ובשידור חוזר ביום שישי,  24.5, בשעה 21:30  בכאן 11 ובדיגיטל

 

כאן – תאגיד השידור הישראליישדר בבכורה ביום רביעי, ,22.5.19 בשעה 21:00,  שלושה פרקים ברצף ,של מיני סדרת הדרמה הקומית: דוז פואה ובשידור חוזר ביום שישי, 24.5.19, בשעה 21:30 בכאן 11 ובדיגיטל.  

 

הסדרה, בת שלושה פרקים, צולמה בצרפת ובישראל ומספרת את סיפורו של טי ג'יי (אדל ג'מאי) – זמר צרפתי צבעוני הומוסקסואל ומוסלמי – הנקלע בעל כורחו לקנוניה בין-לאומית. הוא נסחט בידי ארגון דאעש המאלץ אותו לסייע להכניס מחבל לתחרות זמר בין-לאומית המתקיימת בישראל כדי לבצע פיגוע ראווה בערב האירוע.

 

הסיפור מסתבך כאשר שלושת סוכני המוסד (מלי לוי, יואב לוי ורוי מילר) הנשלחים ע"י ראש אגף המבצעים במוסד (טל פרידמן) מתחילים לעקוב אחר המחבל ההומופוב (זאק פקיאל) שנאלץ להתחזות לבן זוגו של הזמר הצרפתי.

 

הדמויות:
טי ג'יי – בגילום השחקן הצרפתי אדל ג'מאי: הזמר שמייצג את צרפת בתחרות הזמר הבין-לאומית בישראל. הוא הומוסקסואל שנולד למשפחה מוסלמית, גורש על רקע זה ממשפחתו כשהיה בן 15 ומאז חי לבד  ברובע האומנים בפריז. טי ג'יי מקיים אורך חיים גאה מחוץ לארון, הוא מתפרנס כזמר קאברים בבר של הקהילה, ובשלב מסוים נסחט בידי ארגון דאעש ובעל כורחו שותף במזימה לבצע פיגוע המוני בתחרות בישראל.  

 

ראסל מרזוק – בגילום השחקן הצרפתי זאק פקיאל: חבר ילדות קרוב של טי ג'י. חברותם נגדעה ברגע אחד בגיל 15, כאשר אביו של ראסל – ראש חוליית מחבלים של דאעש, תופס אותם רגע לפני שהתנשקו. ראסל רצה להוכיח לאביו שאינו הומו, הפך למוסלמי קיצוני והצטרף לארגון דאעש. ראסל נשלח לישראל כסיפור כיסוי – בתפקיד בן זוגו ההומו של טי ג'יי. הוא אמון על ההוצאה לפועל של הפיגוע הגדול.

 

עבאס מרזוק – בגילום איציק כהן: אביו של ראסל. אזרח צרפת שעלה מאלג'יר בגיל 12 ונשבע אמונים לדאעש. עבאס הוא כריזמטי, קשוח ואכזרי, והוא הממונה על הפיגוע הגדול המתוכנן בתל- אביב. הוא מצרף למבצע את בנו ראסל ושולח אותו ללוות את טי ג'יי במסווה של בן זוגו בתחרות.

 

קלינסמן – בגילום טל פרידמן: ראש אגף המבצעים במוסד והאיש שאליו כפוף הצוות של המפקדת קרן גלילי – הצוות שנשלח לסכל את הפיגוע המתוכנן. הוא איש מוסד ותיק ומנוסה, אדם גס-רוח שעבר בחייו בכל תחנות הארגון.

 

קרן גלילי – בגילום מלי לוי: מפקדת צוות סוכני המוסד היפה והחכמה שרואה לנגד עיניה רק את ביצוע המשימה.  היא להוטה להתקדם בארגון ולהיות ראשת המוסד הראשונה. היא אינה מאפשרת לדבר לעצור אותה, גם לא לרגשות שלה למיקי, שנמצא בפיקודה. הרומן שלה איתו עלול לעלות לה בקידום.

 

מיקי פולק – בגילום רוי מילר: סוכן מוסד חתיך ומסוקס אך לא המוכשר ביותר. מאוהב בקרן. למרות ניסיונות ההתנגדות שלה – היא איננה מצליחה לסרב לחיזוריו.

 

דודי אבנרי – בגילום יואב הלוי: יוצא יחידת הלוט"ר של מג"ב. הוא הצטרף למוסד והפך לאחד המחסלים האכזריים בארגון. איש משפחה, שייסורי המצפון היחידים שלו הם על היותו אבא לא מספיק טוב. הוא מנסה נואשות לשלב בין קריירה לאבהות לתאומים קטנים.

 

שחקנים נוספים המשתתפים בסדרה: שני קליין, מאיר סויסה, יזהר כהן (בתפקיד עצמו) ועוד… 

 

צילום: יח"צ

 

קישור להצצה :

https://www.youtube.com/watch?v=qy1SrEsx8Z4&feature=youtu.be

 

תסריטאי: שראל פיטרמן | יוצרים: אסף זליקוביץ ויואב הבל | בימוי: דני סירקין | מפיק אחראי:  יענקל'ה אמזלג | בית הפקה: "פירמה פילמס", אדר שפרן ורוני אברמובסקי בשיתוף: משה אדרי –  "יונייטד קינג פילמס" | הסדרה צולמה בצרפת ובישראל | משך כל פרק : 35–40 דקות.  

 

"דוז פואה"

יום רביעי, 22.5.19, בשעה 21:00 ובשידור חוזר ביום שישי,  24.5.19 , בשעה 21:30 בכאן 11 ובדיגיטל

 

אודות כאן 11

כאן, תאגיד השידור הישראלי, נולד ב-2015 (בעקבות חקיקה ב-2014) כדי לספק שידור ציבורי עצמאי, חדשני, מקצועי ומגוון, הנותן ביטוי לכלל הדעות והזרמים בחברה הישראלית. "כאן" עלה לאוויר במאי 2017, ולו שלוש זרועות שידור: דיגיטל, רדיו וטלוויזיה. מערכת דיגיטל ליצירת תוכן ולהפצת השידורים באתרים, באפליקציות וברשתות החברתיות; 9 רשתות רדיו FM: כאן ב', כאן גימל, כאן קול המוסיקה, כאן 88, כאן תרבות, כאן רק"ע, כאן מורשת, מכאן, תחנת הרדיו הערבית, וכאן פרסית; ושידורי טלוויזיה: ערוץ בשפה העברית – כאן 11, כאן חינוכית 23 – המשדר תוכניות לילדים ולנוער ברצף וערוץ בשפה הערבית – מכאן 33. השידורים משודרים מהמערכות ומהאולפנים של התאגיד בירושלים, מודיעין, תל-אביב, חיפה ובאר-שבע.