כותרות אחרונות
Search

כינוס הנדל"ן השנתי ה-19 של ארגון הקבלנים והבונים בתל אביב-יפו-בת-ים

כינוס הנדל"ן השנתי ה-19 של ארגון הקבלנים והבונים בתל אביב-יפו-בת-ים

ביום רביעי 23 בנובמבר ועד יום שישי 25 בנובמבר יתקיים כינוס הנדל"ן השנתי ה-19 של ארגון הקבלנים והבונים בתל אביב-יפו-בת-ים במלונות דן ורויאל ביץ' באילת.

כמיטב המסורת, בכנס ישתתפו מאות חברי הארגון ובכירי ענף הנדל"ן, בהם שר הבינוי והשיכון, ח"כ יואב גלנט, יו"ר ועדת הרפורמות, ח"כ אלי כהן,  יו"ר מטה הדיור, אביגדור יצחקי, מנהל רשות מקרקעי ישראל, עדיאל שמרון ועוד. במהלך הכנס יידונו סוגיות הנדל"ן הבוערות ביותר, דוגמת תכניות הממשלה לפתרון מצוקת הדיור, עדכוני חקיקה בענף הנדל"ן, מימון ואשראי בענף הבניה והנדל"ן, ועוד. בנוסף לדיונים בנושאי הנדל"ן השונים, יוכלו משתתפי הכנס ליהנות מהופעה של הפרויקט של עידן רייכל, מביקור בשדה התעופה החדש בתמנע והרצאה של הספורטאית האולימפית, פסקל ברקוביץ.

nadlan-1

אבנר לוי, יו"ר ארגון הקבלנים והבונים בתל אביב-יפו-בת-ים: "הכינוס השנתי הוא אירוע מרכזי בענף הבנייה והנדל"ן, משום שהוא מאגד את כל הגורמים המקצועיים העוסקים בנושא – כאשר כל אחד שופך אור על זווית אחרת של אחת הסוגיות המרכזיות בשיח הציבורי, הוא שוק הדיור. השנה, נדון בפתרונות השונים שמציעה הממשלה למצוקת הדיור, בעדכוני חקיקה בענף הנדל"ן, בהתחדשות עירונית ובמגמות הבניה בישראל, ועוד נושאים רבים ומגוונים."

להרשמה וללו"ז הכנס: http://kenes.kablanim.org