כותרות אחרונות
Search

כל מה שמתחדש בעיר ההיסט(ו)רית עכו – אטרקציות חדשות, צימרים ומקומות לינה מעוצבים ומסעדות שף על הים.

עכו – מסעדת אונו – אפיק גבאי

 

מה מתרחש בעכו?

כל מה שמתחדש בעיר ההיסט(ו)רית עכו – אטרקציות חדשות, צימרים ומקומות לינה מעוצבים ומסעדות שף על הים.

מצאנו שסוד ההצלחה של העיר עכו בשנים האחרונות, טמון בשילוב מיקומה הגיאוגרפי וההיסטוריה המייחדים אותה, לצד השקעה חסרת תקדים ברווחת תושבי העיר ופרויקטים לשדרוג החוויה התיירותית.

 

העיר מציגה לאחרונה מספר חידושים, שיגרמו לכם לוותר על הבלגן בנתב"ג. אספנו כמה המלצות מעניינות מהמקומות החדשים בעכו:

לינה:

Jozefin

מתחם האירוח החדש בעכו העתיקה, Jozefin, נפתח לאחרונה לתקופת הרצה. המתחם בנוי כמה שנקרא "ריאד"- חצר פנימית וארבעה חדרים מסביב, המעוצבים בעיצוב המשמר את האוטנטיות של העיר עכו. שלושה החדרים הם מבנים שנשמרו מימי העותומנים, בעלי תקרות גבוהות עם קורות עץ וחדר אחד בעל  קמרונות (קירוי קשתי) מימי הצלבנים. לכל אחד מהחדרים האופי המיוחד שלו, גודל שונה, צבע שונה- sapphire כחול, topaz זהב, emerald- ירוק, jaspet- חמרה ומידת תאורה טבעית שונה. המטבח החיצוני בחצר מאפשר קיום אירועים של עד כ 20 איש.

 

שם המתחם ניתן למקום על ידי הבעלים לאה פסרמן-יוזפוב ובעלה, ששילבו את שמה של אשת נפוליאון יחד עם שם משפחתם. המתחם נפתח לציבור הרחב החודש.

 

עכו – גוזפין – צילום: באדיבות לאה פסרמן – יוזפוב

 

DAYA ACRE OLD CITY

סמוך למסגד השאזליה היפיפה ממוקמת סוויטת דאיה, הצופה לרחוב עכואי שקט ואוטנטי, מצד אחד כיפת החמאם הטורקי ומהצד השני המסגד.  המיקום קרוב לחומות, לשוק, לאטרקציות ולמסעדות. בסוויטה קיימים שרידים הן מהתקופה הצלבנית והן מהעות'מנית ששומרו בקפידה, העיצוב האותנטי בשילוב האקססוריז המפנקים משלבים חווית אירוח נפלאה. הסוויטה הנה חלק מרשת HOUSESTORY שבבעלות יזם הנדל"ן חן כרמי.

 

עכו – סוויטת דאיה – צילום: הגר דופלט

 

AYATANA

שוכנת ליד כיכר זיתון וקרוב מאוד לשוק, שומרה בקפידה, בין הסויטות הבודדות בעתיקה שיש בהן פטיו, ומרפסת גג מבודדת ופרטית לאורחים. היחידה מפנקת ומותאמת גם למשפחות וגם לזוגות. הסוויטה הנה חלק מרשת HOUSESTORY שבבעלות יזם הנדל"ן חן כרמי.

 

עכו – סוויטת איינטה – צילום: הגר דופלט

 

קולינריה

מסעדת אונו

האחים חמודי ומרוואן ברגות, בעלי בר הרוף טופ הסאמא ומסעדת אל מרסא בעכו, פתחו לאחרונה את המסעדה השלישית בעיר עכו, מסעדת אונו. על המטבח של המסעדה, המשקיפה לים ומבטיחה נוף מרהיב, אחראי השף רוני חליפה, והיא מציעה אוכל המבוסס ברובו על מנות גריל דגים לצד פסטות ומנות איטלקיות נוספות, יחד עם ארוחות בוקר שמוגשות במהלך כל השבוע.

 

עכו מסעדת אונו – צילום: אפיק גבאי

 

אטרקציות

תערוכת דה-וינצ'י באולמות האבירים, החוויה יוצאת לדרך

תערוכה חדשה בהפקה משותפת של יניב כהן פרודקשן והחברה לפיתוח עכו העתיקה, המציגה את יצירותיו של ליאונרדו דה וינצ'י וכוללת הפעלות והתנסויות באולמות האבירים.

 

התערוכה מאפשרת לקהל לראות את העולם דרך עיניו של אחד הממציאים הגדולים בהיסטוריה – מדען, מתמטיקאי, מהנדס, ממציא, צייר, פסל ואדריכל, שהקדים את זמנו במאות שנים. בתערוכה יוצגו מכונות שנבנו בהשראת תוכניותיו ושרטוטיו של דה וינצ׳י, ציורים, שרטוטים, דגמים פיזיים נעים, הקרנות והפעלות.

 

כל זאת באווירה אינטראקטיבית המתאימה לכל המשפחה. כניסה לתערוכה בעלות נפרדת, ניתן לרכוש כרטיס משולב לתערוכה ולאתרים.

 

מדריך קולי לילדים

"להציל את חבצלת" הוא משחק אודיו אינטראקטיבי שלוקח משפחות עם ילדים למסע באולמות האבירים. הילדים לומדים על ההיסטוריה של אבירי המסדר ההוספיטלרי, הנזירים והתושבים המקומיים בעכו העתיקה, בזמן שהם מחפשים אחר רמזים, ופותרים חידות. המדריך הקולי לילדים הוא חוויה מהנה למשפחות עם ילדים שעוברים מתחנה לתחנה באולמות האבירים ומנסים להציל את הנסיכה חבצלת. בסיום המשחק, מוזמנים הילדים לצילום סלפי בביתן מימי הביניים.

 

המדריך כלול במחיר הכניסה לאתרים.

מחיר כניסה לכל האתרים 49 ₪ בלבד לאדם, ילד עד גיל 5 חינם. האתרים כוללים הדרכה קולית לילדים באולמות האבירים, מנהרת הטמפלרים, המרכז החדש למורשת יהודים, תערוכת דה וינצ'י.