כותרות אחרונות
Search

מגזין הרכב "Autoevolution" קבע כי טכנולגיית "Ready Care" של "Hrman" היא בין 5 הטכנולוגיות פורצות הדרך בעולם הרכב לשנת 2022.

"הרמן" טכנולוגיה פורצת דרך – צילום: באדיבות "הרמן"

 

מגזין הרכב היוקרתי "Autoevolution" הודיע כי טכנולגיית "Ready Care" של "Hrman" היא בין 5 הטכנולוגיות פורצות הדרך בעולם הרכב לשנת 2022.

טכנולוגיית "Ready Care" של "הרמן", שנבחרה יחד עם טכנולוגיות של "אפל", "קאדילק" ו"ב.מ.וו", מאפשרת למדוד את ה "עומס הקוגניטיבי" על הנהג בזמן אמת, כדי לזהות מתי מתעוררת הסחת דעת מהכביש ולאחר מכן היא יכולה להפעיל שורה של גירויים יזומים, כמו הגברת ווליום מוסיקה – בתוך הרכב – שיחזירו את הנהג ל"איפוס".

 

יצרניות הרכב ברחבי העולם  ניסו בשנת 2022 לשדר עסקים כרגיל. בנוסף לדגמי רכבים חדשים שזכו לראות אור השנה, הגיעו גם טכנולוגיות חדשות, רעיונות ומושגים חדשים שאפשרו לצפות בתצוגה מקדימה איך העתיד יכול להיראות בסופו של דבר עבור הנהג המודרני. מגזין הרכב היוקרתי "Autoevolution", בחר 5 טכנולוגיות שלהערכתו היוו את פריצות הדרך המשמעותיות ביותר לענף הרכב במהלך השנה. בין הנבחרים: "YankTech Wireless Power", מערכת טעינה חכמה, ה- "InnerSpace" של "קאדילק" – רכב קונספט חדשני ואוטונומי, המכונית משנת הצבעים של "במוו", ה-"CarPlay" מהדור החדש של "Apple" וה- "Ready Care" של "HARMAN".

 

"הרמן" טכנולוגיה פורצת דרך – צילום: באדיבות "הרמן"

 

"Ready Care" מהווה פתרון חדש שיסייע בשיפור הבטיחות והפחתת המתח של הנהג, המשלב אלגוריתמים חכמים של לימוד מכונה ונתונים מחיישנים הממוקמים בתא הנהג״, אומרים עורכי המגזין. הטכנולוגיה החדשה מודדת את ה׳עומס הקוגניטיבי׳ על הנהג בזמן אמת, כדי לזהות מתי מתעוררת הסחת דעת מהכביש, ולאחר מכן יכולה להפעיל שורה של גירויים יזומים, כמו הגברת ווליום מוסיקה – בתוך הרכב – שיחזירו את הנהג ל״איפוס״.

 

לדברי מיכל גבע, מנכ״לית "HARMAN" ישראל, מדובר בעצם ב "טייס משנה", המזהה מתי הסחות דעת עלולות להפוך למצבים מסוכנים, ואז מתערב כדי למנוע אותן.: "הרכב יכול, במובן מסוים, לדעת מה הנהג חושב וזה משנה את חוקי המשחק".

 

לינק לסרטון:

https://youtu.be/MpXeIOyahxk