כותרות אחרונות
Search

ענת שובל, בעלת מותג הקוסמטיקה "Ciel" – האישה שהקימה עסק משגשג ופורח, פותחת שנה עסקית חדשה ומשיקה בושם מיוחד במינו "Adele".!

ב צילום: סטודיו לימור כהן

 

"A d e l e"

ענת שובל, בעלת מותג הקוסמטיקה המצליח "Ciel", האישה שהצליחה כנגד כל הסיכויים להקים עסק משגש ופורח, פותחת שנה עסקית חדשה ומשיקה בושם מיוחד במינו "Adele".!

הצצה קטנה לחייה של אשת עסקים גדולה מהחיים, הבעלים של "ciel" מותג קוסמטיקה מוביל, שבאמצעות ערכים טובים, אהבת הבריות, כישרונות מפותחים של יצירה, סדר ,ארגון, בשילוב חוכמה ואיטלגנציה רגשית, מנצחת על הכול.

 

ענת שובל משיקה בושם חדש –  צילום: סטודיו לימור כהן

 

המותג "Ciel" מככב כבר יותר מעשור עם מגוון מוצרי קוסמטיקה  מקצועיים, ייחודיים הנמכרים לקוסמטיקאיות בלבד. בין המוצרים ניתן למצוא קרמים, סרומים, פילינגים, סבונים, מסכות ועוד… ענת שובל, בעלת המותג  היא שם ידוע בעולם הקוסמטיקה.

 

ענת שובל, אמא ל 3 ילדים מקסימים, משתפת אותנו על מה שעבר עליה ב- 3 שנים האחרונות שהיו מלאות באתגרים, מגפת הקורונה, סגרים, סבתא שנפטרה שהייתה חלק גדול ומשמעותי בחייה. ואם לא די בזה,  עברה ענת הריון בסיכון גבוהה, עם בעיה בריאותית שנוצרה במהלך ההריון.

 

ענת שובל: "עברתי תקופה לא קלה, אני מסתכלת אחורה ופשוט לא מאמינה, 2 ילדים בבית, אני מאושפזת בבית חולים חודשים, במצב המתנה  שבכל רגע יכולים להודיע לי שמכניסים אותי לניתוח. מצבי הרפואי, מצבה של אמי ז"ל שחלתה, המרחק מהילדים, אי היכולת לטפל באמא שלי ולהיות לצדה בחודשים האחרונים  לחייה, הרג אותי מבפנים. התחושה הייתה קשה. לפתע אין כמעט אף אחד לידי, הרגשה של התכנסות עמוקה וחישוב מסלול מחדש.. כשלמעשה הכול חייב להמשיך החיים חייבים להימשך."

 

ענת, לוקחת נשימה עמוקה, יש לה עוד מה להגיד על אתגרים נוספים קשים במיוחד שעברה, אך היא עוצרת כאן ואומרת: "לצערי קיימים אנשים הרבה פחות רגישים, שלא יודעים אפילו במעט לתמוך וגרוע מכך."

 

ענת מוסיפה: "מה שעבר עלי, לימד אותי להמשיך ולהתבונן עוד יותר עמוק פנימה ולשאוב מכוח האמונה ומעצמי כוחות נוספים ואופטימיות. כשהגעתי לרגע הניתוח הקיסרי השלישי הפלא ופלא אחרי סבל רב וממושך של חודשים הניתוח עבר כאילו הייתי עכשיו במסיבה, אני זוכרת את בוקר הניתוח, שאימי ז"ל הדליקה נר והבטיחה לי שהכול יעבור בקלות ובשלום וההבטחה שלה התקיימה.

 

משמאל: ענת שובל משיקה בושם חדש – בתמונה יחד עם הבת אדל – צילום: סטודיו לימור כהן

 

הסוד הכי גדול של ענת שובל להצלחה שלה, הוא הלב הענק שלה, התמדה, אמביציה, ורגישות מיוחדת לראות את האחר ולעזור לו. וזה מה שהיא עושה, לפני כל מחשבה על מוצר חדש, היא חושבת על האחר.

 

ענת שובל: "השנה האחרונה לימדה אותי כיצד לשים גם את עצמי במרכז ולשים גבולות לאחר. הילדים שלי הם השפע של חיי, הם הלב שלי, הם לב הדברים. כל הסתכלות שלי על החיים בנויה שקודם כל הילדים ורק אחר כך הקריירה שלי. 

 

בדיוק כמו ייצור פורמולות של מוצרי קוסמטיקה, המינון צריך להיות מאוזן. יכולת התמרון מגיעה באמת מהבנה בסיסית של סדר חשיבות וארגון נכון. לעבוד בשיווק זה עבודה פנימית אישית ועבודה חיצונית גם יחד. אישה עצמאית משלמת סוג של מחיר וצריך להבין שגם לה יש רגעים בהם היא חלשה וזקוקה לתמיכה. במהלך הזמן למדתי פשוט לחבק את  הרגעים האלה. ולהבין שזה מרחיב את הארגז הפנימי שלי. ענת מובילה אחריה המון נשים שעשו מהפך בחייהן להעצמה אישית והצלחה עסקית.

 

ענת מדגישה אומרת: "הלקוחות שלי הקוסמטיקאיות, שכל אחת בפני עצמה היא מותג, משתמשות ומוכרות את החומרים שאני מייצרת, מדובר בנשים חכמות ואהובות שבנו עסק משגשג  ועדיין ממשיכות לבנות ולטפח את העסקים שלהן בעשר אצבעות."

 

לסיום אומרת ענת שובל: "את שנת 2022 אני סוגרת עם המון למידה ותובנות, עם הרבה אושר על מתנות שקיבלתי בחיי וכבר בשנה החדשה  2023  אני משיקה  בושם חדש בשם "Adele" בושם Fresh מרענן המתאים גם לאמא וגם לבת.

 

צילום: סטודיו לימור כהן

 

אודות הבושם החדש "Adele":

"Adele" הבושם  החדש של המותג "Ciel" נקרא על שם אדל הבת המתוקה של ענת.

אם וביתה ייהנו מהריח המטריף, המדהים והמרענן של הבושם שמשאיר אחריו  שובל של ריח מלטף ומחבר.

אז לכבוד המותג  "Ciel" ולכבוד השקת הבושם החדש "Adele",  מקבלת ענת שובל את שנת 2023 עם המון אהבה ואמונה.

וכמובן הרחבה עסקית פורה.

ניתן להשיג את המוצר אצל קוסמטיקאיות מובילות ברחבי הארץ.

את רשימת הקוסמטיקאיות ופרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 077-5151522

מחיר מומלץ לצרכן 259 ש"ח לבקבוק המכיל 100 מ.ל