כותרות אחרונות
Search

לאוהבי ה"אקשן" הסדרה "נשק קטלני" חוזרת לעונה שלישית……..רק בסלקום TV

 

הסדרה "נשק קטלני" חוזרת לעונה שלישית  

עם שוטר חדש – וסלי קול בגילומו של שון ויליאם סקוט

החל מיום ראשון – "נשק קטלני" עונה 3 + ספיישל מוסיקלי קומי של HBO של הצמד ברט מקנזי וג'מיין קלמנט, בסלקום TV

"נשק קטלני" Leathal Weapon פצצת הרייטינג של רשת פוקס וסדרת האקשן  המבוססת על סרטי שנות ה-80

 

תמונות – באדיבות סלקום tv

 

עונה שלישית

7.10.18

רק בסלקום tv

טריילר לחץ כאן

 

 הגרדיאן: "סדרה שעושה בום יותר משהיא מנסה לעשות חוק וסדר"

טי-וי גייד: "היא כיפית! היא עמוסה באקשן מרגש"

 

"נשק קטלני", העיבוד העכשווי לטלוויזיה של סדרת סרטי האקשן הנודעים, שהמציאו את הז'אנר האקשן-קומי של הסחבקים-לנשק, חוזרת בעונה שלישית, והפעם במקום מרטין ריגס – אותו שוטר שגילם קליין קרופורד בסדרה (ומל גיבסון בגרסה הקולנועית המקורית) – בא וסלי קול (שון ויליאם סקוט, "אמריקן פאי"), שאינו פחות חסר רסן ממנו. עם עליית העונה הראשונה היתה הגרסה הטלוויזיונית של הסדרה לאחת ההצלחות הגדולות ביותר של הטלוויזיה האמריקאית ובוודאי של רשת פוקס ששידרה אותה. גם בעונה השנייה שמרה על פופולריות רבה.

 

בתחילת הפרק הראשון של העונה החדשה, העולה ב-7 באוקטובר, מתבשר רוג'ר מורטואו (דיימון ואיאנס), ששותפו הקודם מרטין ריגס (קליין קרופורד, שנאלץ לעזוב את הסדרה על רקע חילוקי דעות עם ההפקה) נהרג. במקומו הוא מקבל שותף צעיר חדש, שאפתן והרפתקן. לאחר שנודע דבר מותו, מדלגת הסדרה חצי שנה קדימה ובה נראה מורטואו מדוכא ומסתובב בבית בסחבות. אף על פי שמשטרת לוס אנג'לס קבעה מי האחראי למותו של מרטין, מורטואו מאמין כי מדובר בקנוניה גדולה יותר. השותף החדש עוזר לו להעמיק ולחקור את העניין הזה.

 

הצמד החדש ממשיך בדינמיקה החברית של בלש משטרתי ותיק, איש משפחה למופת, וקאובוי מודרני, שמעמיד את השניים בסכנה תמידית. גם בליהוק החדש שומרים את אווירת האקשן הקומית שהפכה את הסדרה לאהודה כל כך.

 

"נשק קטלני" של מתיו מילר (שהתמחה כבר באקשן קומי בסדרה "צ'אק") היא כיפית, קצבית, מבוימת, משוחקת, מעובדת בסטייל וכתובה היטב. בין פיצוץ, מרדף מסוכן וקרב ירי מתוקתק, היא גם מצליחה לרגש.

 

***********************************

 

בנוסף, ב- 7.10.18, יעלה בסלקום tv ספיישל מוסיקלי קומי מבית HBO של הצמד ברט מקנזי וג'מיין קלמנט

"טיסת הקונקורד: לונדון"   Flight of the Conchords: Live in London

https://www.youtube.com/watch?v=v7ezvJCb3ZU

 

תמונות – באדיבות סלקום tv

 

הקומיקאים המוסיקליים ברט מקנזי וג'מיין קלמנט, יוצרי הקומדיה הקלאסית "טיסת הקונקורד", חוזרים לספיישל ב- HBO, לראשונה מאז ירדה הסדרה בשנת 2009.

 

הספיישל הקומי יכלול שירים חדשים וקלאסיים שבוצעו במופע בלונדון, שצולם עבור HBO.

 

צמד הקומיקאים הניו זילנדים השיקו את הסדרה "טיסת הקונקורד" ב- HBO בשנת 2007 וזכו לאהבת הקהל, לשבחי הביקורות ולעשר מועמדויות לפרס האמי.

 

הסדרה תיארה גרסה בדיונית של חיי השניים בניו יורק. בתוך הסדרה שולבו שירים קומיים, והאלבום של הצמד, "העתיד הרחוק", זכה בשנת 2008 בפרס הגראמי לאלבום הקומי הטוב ביותר.