כותרות אחרונות
Search

נטע אלחימסטר פותחת בקריירה בינלאומית – טסה לאודישנים בניו יורק

הדוגמנית ופרזנטורית SACARA' נטע אלחימסטר פוצחת בקריירה בינלאומית ! 

טסה לאודישנים בניו יורק

נטע אלחימסטר, דוגמנית ומובילת דעה ברשתות החברתיות והפרזנטורית של רשת הטיפוח והאיפור  SACARA, התייצבה בחמישי האחרון בסטודיו בת"א, לרגל צילומי קמפיין חורף 2019.  אלחימסטר מקדמת את המותג מזה עונה שלישית ברציפות, כששווי שכרה מוערך בכ-  1 מיליון ₪.

 

צילום אלעד גוטמן

 

על סט הצילומים אלחימסטר פגשה את צוות הביוטי הקבוע שלה, איתם התייעצה לגבי פרטים על החתונה המיוחלת ביוני. אלחימסטר שיתפה אותם כי היא יודעת שתהיה לה חתונה יוצאת דופן הן בנראות והן בכמות המוזמנים, ולמרות זאת היא מתכננת להקפיד בחלוקת ההזמנות. בהמשך לכך הוסיפה "אני אבדוק חודשיים לפני כן עם מי רמי ואני בקשר , ורק את אלו אזמין".

 

זאת ועוד נטע תפסה שיחה צפופה עם הסטייליסט שלו לבן, על ענייני סטיילינג של שמלות חתונה והדגישה "אני לא יהיה מאלו עם ארבע שמלות- מקסימום שתיים". אם תהיתם עוד אין מעצב, אבל נודע לנו כי כבר רבים המעצבים הישראלים שפנו לבקשת עיצוב השמלה.

 

צילום אלעד גוטמן

 

נטע סיפרה כי הלילה זו תהיה הפעם הראשונה שכף רגלה תדרוך בארה"ב, ולא רק לפאן אלא גם לענייני עבודה . במהלך יום הצילומים נטע אספה מספר מוצרי איפור מעמדת האיפור המפוארת של SACARA, כי רצתה להעשיר את המזוודה ולהצטייד היטב לקראת האודישנים שלה בניו יורק. האם זו תחילתה של קריירה בינלאומית? אנחנו רק נאחל בהצלחה!

 

טיסה נעימה!