כותרות אחרונות
Search

לגלות את אוסטריה בישראל – סדנת תיירות על אוסטריה בתל אביב !

תמונה: Kristallhütteb צילום schultz group.jpg

 לגלות את אוסטריה בישראל !

סדנת תיירות על אוסטריה בתל אביב. 

 

כיעד תיירותי לסוכנויות הנסיעות הישראליות, אוסטריה היא סיפור הצלחה מהיום הראשון. סדנת תיירות שנערכה בתל אביב, מטעם המחלקה המסחרית של שגרירות אוסטריה בישראל ובחסות אוסטריאן איירליינס, סיפקה לשתי המדינות הזדמנות מצוינת להידוק שיתוף הפעולה ביניהן במגזר התיירותי, באמצעות יוזמות עסקיות חדשות.

 

נספח התירות בשגרירות אוסטריה בישראל – צילום: אבי בר

 

עשרים שחקנים מרכזיים מתעשיית התיירות של אוסטריה הגיעו לתל אביב במטרה לחזק את שיתוף הפעולה עם שוק הנסיעות והתיירות הישראלי. הסדנה המשותפת אפשרה למשרדי נסיעות ישראלים לגלות את אוסטריה במהלך יום אחד, וזהו גם המוטו של הסדנה. אזורי תיירות חדשים באוסטריה, מטירול דרך זלצבורג, אוסטריה עילית וקרינתיה הציגו את עצמם ובסדנה נכחו נציגי החברות הגדולות ביותר באוסטריה לתיירות נכנסת וניהול יעדים.

 

עופר קיש מנכ"ל לופטהנזה ישראל ומרתה שולץ – צילום: אבי בר

 

ב-2017 הגיע מספר הלילות שבילו תיירים ישראלים באוסטריה לשיא חדש של 623,000. שני שליש מהתיירים הישראלים בחרו לבקר במדינה במהלך הקיץ. לא פחות מרשימה היא העובדה שישראל מדורגת במקום ה-19 מספר התיירים המגיעים לאוסטריה. לאורך השנים נרשם גידול עקבי בממספר התיירים מישראל, במיוחד בחודשי הקיץ. יחד עם זאת ולמרות שעונת הקיץ היא  עונת התיירות הפופולרית יותר, שליש מהתיירים הישראלים מגיעים לאוסטריה גם כדי לעסוק בספורט חורף באלפים האוסטריים או כדי ליהנות מחופשה אורבנית בוינה.

 

Dolomiten Residenz – צילום schultz group.jpg

 

אזורי זלצבורג, טירול ווינה ממשיכים לככב כיעדים המועדפים העיקריים לאורך כל השנה. עובדה זאת הופכת את קרינתיה, סטיריה ופוראלברג ( Carinthia, Styria and Vorarlberg ) ליעדים תיירותיים בעלי פוטנציאל לחיזוק בקרב תיירים ישראלים בעתיד. יעדים הנהנים ממספר רב של תיירים, כגון מאיירהופן, זולדן, אישגל וסט. אנטון ( Mayrhofen, Soelden, Ischgl and St. Anton) הם דוגמא מושלמת לפיתוח יעדים עקבי וייעודי. עם זיהוי ההזדמנות באזור ספציפי נדרשים ממפעילי התיירות הישראלית צעדים פשוטים למדי.  כמובן שהמוניטין המצוין של אוסטריה כיעד נסיעות בקרב הישראלים מסייע מאוד בקידום יעדים חדשים.

 

Gradonna resort צילום schultz group.jpg

 

הנופים המרשימים של אוסטריה וההיצע העשיר של אירועי ספורט, כגון המרתון של וינה או תחרות האיירון מן בקרינתיה, הופכים את אוסטריה ליעד תיירותי אטרקטיבי לישראלים במשך כל השנה. עם זאת, אוסטריה פופולרית במיוחד בקרב תיירים מישראל בחגי ספטמבר ואוקטובר וגם בחנוכה ובפסח. אלו הן תקופות פחות עמוסות מבחינת התיירות באוסטריה כך שהתיירים הישראלים יכולים ליהנות עוד יותר ממגוון האטרקציות ביעדים השונים ומהשירות המסור.

חברת הדגל של אוסטריה, אוסטריאן איירליינס, מפעילה 18 טיסות שבועיות בקו וינה – תל אביב .

 

 Advantage Austria Israel הינה יחידה במחלקה המסחרית של שגרירות אוסטריה בתל אביב, המוקדשת להמשך הפיתוח של קשרי תיירות בין המדינה וגם סדנת התיירות, שנערכה לאחרונה הוכיחה את עצמה כאמצעי יעיל. ארגון נסיעות לימודיות לסוכני נסיעות הוא גם חלק מפעולות היחידה.

 

נציגי חברות נסיעות, בתי מלון ואטרקציות באוסטריה