כותרות אחרונות
Search

סניף חדש וראשון באזור השרון לרשת האופטיקה והשמיעה הבינלאומית 'אופטיקל סנטר' נפתח השבוע בנתניה.

רשת האופטיקה הבינלאומית "אופטיקל סנטר" מגיעה לנתניה !

לורנט לוי, המייסד והבעלים של הרשת: "עד שנת 2025 יהיו 70 סניפים פרוסים ברחבי הארץ"

 

הסניף החדש מצטרף לששת הסניפים הקיימים בארץ- באזור ירושלים וצפון הארץ, והופך את הרשת להיות הדבר החם הבא בעולם האופטיקה והשמיעה, גם באזור השרון והמרכז. סניף 'אופטיקל סנטר' החדש בנתניה, ממוקם ברחוב גיבורי ישראל 5, מתחם סיטי פולג (נצבא סנטר החדש), ומשתרע על פני שטח של כ-200 מ"ר. מיקומו של הסניף החדש, נבחר בקפידה- במרכז הצמוד לאיקאה, והמהווה מרכז קניות מגוון אהוב ומפורסם עבור אוכלוסיית השרון. החנות מעוצבת בצורה מוקפדת ואסתטית על פי סטנדרטים צרפתיים, ובאופן זהה לכלל סניפי הרשת בעולם. כמו כל שאר סניפי הרשת בעולם, כל העובדים בה הינם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה: אופטיקאים, אופטומטריסטים או אודיולוגים מוסמכים.

 

צילום: רן אליהו

 

את הסניף החדש מנהלים מנכ"ל הרשת בארץ, בנימין קוסקס, אופטיקאי בעל וותק של עשר שנים בתחום, אשר התחיל את דרכו כאופטומטריסט בעמותת 'משכן הראייה' מבית אופטיקל סנטר ואשתו, אילנה קוסקס, בעלת תואר במנהל עסקים ומדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן, שעד לאחרונה ניהלה את עמותת ניצוץ יהונתן, לעידוד עליה וקליטה בארץ בתחום הכרת תעודות מקצועיות מחו"ל בתחומי האודיולוגיה והאופטיקה. החל משנת 2014 משמש קוסקס כמנכ"ל הרשת בארץ. את הבחירה לפתוח את הסניף הראשון שלהם בנתניה הם מסבירים: "נתניה ממוקמת במקום השמיני בדירוג הערים המאוכלסות ביותר בארץ, וגאוגרפית היא נמצאת במרכז אזור השרון. ובאופן אישי יותר, אנחנו מתחברים לעיר הזאת ולתושביה היות שזו העיר שממנה התחילה דרכנו בארץ". עוד הוסיפו כי "אנחנו מאוד מתרגשים מפתיחת החנות! מבחינתנו זוהי חוויה חדשה בסיפור העלייה האישי שלנו, תרומה למען החברה, התרבות והכלכלה הישראלית! אנו מאוד גאים לכתוב היסטוריה בעיר האהובה שלנו, ולגמרי מוכנים להרפתקה!"

 

צילום: אבי בר

 

אופטיקל סנטר הינה רשת חנויות אופטיקה ושמיעה השלישית בגודלה בצרפת, שהוקמה לפני 26 שנים, ומונה כיום יותר מ-530 חנויות בכל רחבי אירופה (צרפת, ספרד, בלגיה, שוויץ ולוקסמבורג), קנדה ומאז 2015,  גם בישראל. מאז הקמתה בארץ, פתחה הרשת שישה סניפים בישראל: שלוש מתוכן בירושלים בבעלותו המלאה של לורנט לוי- המנכ"ל ומייסד הרשת, אחת בבית שמש, אחת בחדרה וכעת גם בחיפה. בנוסף, קיימת חנות אינטרנטית. בשנת 2017 פתחה הרשת 36 חנויות בעולם, ומחזור המכירות השנתי שלה עומד על כ-600 מיליון אירו. 

 

צילום: אבי בר

 

הרשת מציעה ללקוחותיה מומחים מקצועיים באופטומטריה ובשמיעה וטכנולוגיה חדישה בכדי לאפשר את השירות המתקדם ביותר, לפי הסטנדרט האירופאי בכלל והצרפתי בפרט, לשיפור הראייה והשמיעה. בחנויות קיים מגוון עשיר של מותגי אופטיקה אופנתיים מהמובילים בעולם כאשר 'אופטיקל סנטר' מתחייבת למוצר הטוב והאיכותי ביותר, במחיר המשתלם ביותר, עם אחריות מלאה על מוצריה.

 

צילום: אבי בר

 

בשנתיים של הפעילות בישראל הוקמו 7 חנויות והיד עוד נטויה- "הרצון הוא להתרחב ולאפשר לאנשים בכל רחבי הארץ מותגים איכותיים, טכנולוגיה מתקדמת ושירות מסור כפי שאנחנו נותנים למיליוני לקוחותינו בעולם. אין סיבה שתושבי מדינת ישראל לא ייהנו מאותה האיכות שלה ואותו השירות להם זוכים באירופה." אומר לורנט לוי, נשיא ומייסד החברה ומוסיף "עד שנת 2025 יהיו 70 סניפים של אופטיקל סנטר פרוסים ברחבי המדינה". "ב26 שנות פעילות הצלחנו להביא את אופטיקל סנטר למקום השלישי בשוק האופטיקה בצרפת בזכות החדשנות והשירות שלנו. אנו נעשה כל שביכולתנו כדי להשיג את המטרה הבאה  שלנו: להיות הראשונים בתחום בשנת 2020" מסיים לוי.

 

צילום: רן אליהו

 

לורנט לוי, אופטיקאי מוסמך מפריז, המנכ"ל והמייסד של אופטיקל סנטר הינו גם מרצה ושותף בחבר השופטים בבית הספר הגבוה למסחר ויזמות בפריז HEC. לורנט אף חיבר את הספר 'שבעת המפתחות להצלחה', אשר נכתב בעיקר בהשראת שיטת הניהול שלו באופטיקל סנטר, המבוססת על יחסו לבני אדם במטרה לחשוף את כישוריהם.

 

סניפי אופטיקל סנטר:

רח' בן יהודה 2, ירושלים 02-666777

רח' כנפי נשרים 7, ירושלים 02-6667722

רח' פייר קניג 33, ירושלים 02-6667711

שדרות יגאל אלון 6, בית שמש 02-9928666

מתחם מיקס רח' צה"ל 35, חדרה 04-3748889

דרך ישראל בר יהודה 111 (ביג צ'ק פוסט), חיפה  04-3748666

גיבורי ישראל 5, מתחם סיטי פולג (נצבא סנטר החדש), נתניה, טלפון:

https://www.optical-center.co.il/