כותרות אחרונות
Search

להכניס את הירוק הביתה בכלים הנכונים לצמחים הנכונים בעזרת "פלורליס" מותג מוביל לעיצוב הבית !

צילומים: סטודיו פלורליס

 

להכניס את הירוק הביתה בכלים הנכונים לצמחים הנכונים  בעזרת "פלורליס" !

"פלורליס" מותג מוביל לעיצוב הבית מציג את קולקציית ט"ו בשבט 

 

ט"ו בשבט הוא הזדמנות נפלאה להכניס את הטבע הביתה. קולקציית ט"ו בשבט של רשת "פלורליס" בהשראה של טבע וג'ונגל, שהם שניים מהטרנדים המובילים בעולם העיצוב של 2020.

 

המגמה של הג'ונגל והטבע מושפעת ממוטיבים של טבע ירוק, צמחייה, בעלי חיים וגם מוטיבים אפריקנים בשילוב של מגוון חומרים כמו קש, רטאן, קרמיקה וכו. פלורליס מציעה קולקצייה מגוונת ועשירה במיוחד ובפריטים מעוצבים בגווני ירוק וגוונים המשתלבים עם ירוק. כולם בהשראת הטבע והג'ונגל. בקולקציה מוצגים פריטי טקסטיל, כריות, כורסאות, ספות, כלים לצמחייה ומגוון רחב של אקססוריז.

 

אם ירוק וצמחייה, אחת השאלות המתבקשות היא איזה כלי מתאים לאיזה צמח.

מומחי פלורליס מציעים טיפים לבחירת הכלים:

 

צילומים: סטודיו פלורליס

 

הפלנטרים – כלים אופנתיים ומעוצבים על רגליים, המגיעים במבחר גבהים, עיצובים ודגמים.  מתאימים להגבהת צמחים ומצויינים ליצירת קומפוזיציה מעניינת. חשוב להקפיד שהכלי לא יהיה גדול מיידי ביחס לגודל העציץ. מחירים החל מ 230 ₪ (בהתאם לגודל ולדגם).

 

צילומים: סטודיו פלורליס

 

סלי קש ובד – כדי ליצור מראה טבעי ונינוח אין כמו צמחים המתפרצים מתוך סלי קש או בד המונחים ישירות על הרצפה או משטח המיועד לכך. הכלים הללו בד"כ צריכים להיות גדולים יותר מהעציץ. הם מתאימים לכל סוגי הצמחים והגמישות שלהם מאפשרת אפילו להשכיב את הצמח בתוכם למראה "נונשלנטי" . מחירים החל מ 130 ₪ (בהתאם לגודל ולדגם).

 

צילומים: סטודיו פלורליס

 

כלי זכוכית, מתכת או קרמיקה – כלים מחומרים מגוונים המגיעים במבחר גדלים כדי להתאים במדויק לגודל העציץ. הם מצויינים ליצירת מקבצים במכנה משותף של צבע או חומר. הבחירה במקרה זה צריכה להתבסס על העדפה אישית ועל הצבעוניות הקיימת כבר בחלל. כלי נמוך ורחב אפשר למלא במגוון עציצים קטנים ונמוכים, שיוצרים יחד "ריאה ירוקה". מומלץ להניח על שולחן או שידה נמוכה. מחירים החל מ 38 ₪ (בהתאם לגודל ולדגם)

 

לרשת "פלורליס" ארבע סניפי החברה נמצאים בראשל"צ, דיזיין סנטר בני ברק, הרצליה פיתוח וחיפה. את מוצרי "פלורליס" ניתן להשיג גם בחנויות העיצוב וכלי הבית המובחרות ברחבי הארץ.


פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם הרשמיים של "פלורליס".

https://www.facebook.com/floralishomefashion/inbox/?mailbox_id=249145005196981&selected_item_id=2055867031191427

https://www.instagram.com/floralis_homefashion/