כותרות אחרונות
Search

פרלמנט שישי בהתאחדות התעשייה והמלאכה התקיים בפעם השלישית.!

 

 

 

פרלמנט שישי בהתאחדות התעשייה והמלאכה התקיים בפעם השלישית.!

הועד המנהל של התאחדות התעשיה והמלאכה בהובלתם של הנשיא יוסי אלקובי והמנכל"ית עו"ד רוית גרוס  הוציאו את הפרלמנט השלישי של שישי בבוקר לדרך.

 

 

 

מימין לשמאל: יוסי אלקובי' אביר קרה' משה בוגי יעלון' ועו"ד רוית גרוס –  צילום: דימה די

 

כמיטב המסורת שחרטו על דגלם הועד המנהל של התאחדות התעשייה והמלאכה בהובלתם של הנשיא יוסי אלקובי והמנכל"ית עו"ד רוית גרוס הם הוציאו את הפרלמנט השלישי של שישי בבוקר לדרך במטרה להפגיש את נציגי התעשייה הזעירה עם מקבלי החלטות ומובילי דעה במשק הישראלי. מטרתו של המיזם החברתי  לעורר שיח ודיון ער סביב סוגיות בוערות מול מקבלי ההחלטות ולפתור בעיות באופן ישיר ובלתי אמצעי במפגש אישי מול אנשי מפתח בתעשייה, בכלכלה ובפוליטיקה הגבוהה.

 

 

מימין לשמאל: ירון דקל דקל יוסי אלקובי ועוד רוית גרוס צילום דימה די

 

בכנס שהתקיים בשישי בבוקר בבית התאחדות התעשייה והמלאכה התארחו ח"כ משה (בוגי) יעלון מי שכיהן כשר ביטחון והרמטכ"ל ה 17 של מדינת ישראל לשיחה אישית על ימי ילדותו, דעותיו הפוליטיות והמלצותיו להמשך עידודה של תעשייה זעירה כחול לבן  בישראל. חלקו השני של הבוקר היה סוער בהרבה, ולא רק בגלל מזג האוויר,  אלא בזכותו של ירון דקל עיתונאי, מגיש ומפקד גלי צה"ל לשעבר שריתק את הקהל בדעותיו והגיגיו בכל הקשור לבחירות השלישיות שיתקיימו במרץ השנה, ועצם הפסקת השיחה איתו לטובת הזמנתו לבמה של אביר קרה מייסד "אני שולמן" שביקש מיקרופון כדי לקרוא לכל העצמאים והמעסיקים באולם לאחד שורות ולפעול ביחד למען התעשייה הזעירה והעצמאים באשר הם במדינת ישראל.

 

מימין לשמאל: זיסו ויזל מנכל התאחדות תעשיה ומלאכה מחוז נתניה, לימור דרזנר דוברת,  אבחיר קרה מייסד "אני שולמן" ומיקי אלון. צילום: דימה די

 

לדברי אלקובי: "לכבוד הוא לי להמשיך ולארח  חברי כנסת ובכירים במשק הישראלי אשר יתנו הזדמנות לנציגי התעשיה הזעירה בישראל שבראשם אני עומד ונלחם מדי יום להקל על הרגולציה ושאר החוקים והמיסים המושתים עליהם.  זו תקופה לא קלה עבורנו עם יום שבתון שלישי שמרחף שוב על ראשנו ובכל זאת מוצאים החברים להשקיע את זמנם היקר להגיע ולתמוך בפעילות שלנו"………………………."התעשייה הזעירה בישראל שאני חלק ממנה מהווה מנוע צמיחה מרכזי בכלכלה בישראל ולצערי אין מודעות מספיקה לכך. אני רואה במפגשים אלו שליחות אישית עבור 40,000 החברים ובני משפחותיהם. אני מצפה ומייחל לחולל שינויים משמעותיים בכל הנוגע לעסקים הקטנים הן ברמת הפרט ולסייע בכל פניה אישית של עובד או מנהל וכמובן לתת מענה למצוקתם של עשרות אלפי עסקים קטנים המהווים למעלה מ – 90 אחוז מכוח הייצור במשק הישראלי".

 

משמאל לימין: משה בוגי יעלון, יוסי אלקובי  נשיא ההתאחדות יוסי  ומנכלית ההתאחדות עו"ד רוית גרוס –  צילום: דימה די