כותרות אחרונות
Search

להפוך את הבית לצימר: כך תיהנו מחופשה ביתית מושלמת.

גריל גז "WEBER" – צילום: באדיבות "WEBER"

 

להפוך את הבית לצימר: כך תיהנו מחופשה ביתית מושלמת.

העלויות הגבוהות, העומסים באתרים וכאב הראש שבארגון חופשה בחגים, מותירים רבים מאיתנו בבית במהלך חול המועד הקרוב. כתחליף לכך, חופשה ביתית היא פתרון שהפך לפופולארי בשנים האחרונות. אז מה באמת אנחנו צריכים לסדר בבית כדי שנרגיש בצימר או בית מלון? כל התשובות בפנים.

 

חול המועד סוכות בפתח, המוני בית ישראל עתידים לפקוד את אתרי התיירות והנופש השונים. מצד אחד, מדובר בהזדמנות נהדרת לקבל קצת שקט ולהתנתק מהמרוץ היומיומי אך מהצד השני, יציאה לחופשה אפילו למספר ימים היא לגמרי תיק בפני עצמו.

 

לאור זאת, לא מעט מביננו יעדיפו להישאר בבית בחג הזה ולא להידחס עם עוד אלפים רבים באתרים השונים. וזה עוד ללא כאב הראש שכוללת יציאה לחופשה עם ילדים.

 

אז איך תארגנו לעצמכם חופשה ביתית? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

לוותר על סטייקים או על דג על הגריל? ממש לא

 

אין דבר שהישראלים אוהבים יותר מאשר את הארוחות בחדר האוכל במלון. אנחנו נתעורר מוקדם, נשנה לו"ז אבל לחדר האוכל אנחנו נספיק להגיע בזמן ויהי מה. בקמפינגים, אנחנו לא נוותר על גריל ו"על האש", הרי שזה הוא הבילוי המועדף עלינו.

 

גריל גז "WEBER" – צילום: באדיבות WEBER

 

אז למה שלא נפנק את עצמנו עם איזה סטייק על הגריל במהלך החופשה בבית?

"האוכל הוא מרכיב מרכזי במהלך החופשה. תרבות הגריל צברה פופולאריות בשנים האחרונות וכיום הישראלים מתקשים לוותר על ברביקיו בגינה של בית הארחה אותו הם שוכרים. הם קונים בשר בהתאם לימים שהם ישהו בחופשה, רוכשים את כל הציוד הנלווה ומגיעים לרוב מוכנים. תכנון חופשה ביתית לאור זאת מחייב הצבה של גריל בגינת הבית או במרפסת, כך שנוכל לזרוק בשר על הגריל מתי שרק יתחשק לנו", מסבירים לנו ממותג הגרילים המוביל – WEBER, מבית ניין מוצרי צריכה.

 

חופשה זה לנשום אוויר צח:

אנחנו אוהבים לטייל בטבע בעיקר בגלל כל הירוק מסביב, כי זאת פשוט הזדמנות מעולה לנשום אוויר צח ונקי שבעיר המאובקת ומלאה בפיח לא באמת קיים. לפתוח את החלון של הצימר, להסתכל על הנוף הפתוח, לשאוף ולהנות.

 

מסנן אוויר "דייסון" – צילום: יח"צ

 

אז איך נהפוך את האוויר בבית שלנו לצלול? 

"מסנני אוויר הם פתרון מצוין לשמירה ושיפור איכות האוויר בבתינו. הם מיועדים לסנן את האוויר מחומרי אובך, חיידקים, אלרגנים, חומרי הדברה, וריחות לא רצויים, ובכך להבטיח אוויר נקי ובריא לנשימה", כך מספרים לנו מחברת Dyson. "צריכת אוויר נקי ומרענן היא חלק בלתי נפרד מהחופשה שלנו, אנחנו מרגישים פשוט הרבה יותר טוב כשהאוויר שלנו מסונן מכל הזיהומים כתוצאה מפעילות עירונית. על מנת להרגיש באמת בחופשה,  מסנן אוויר הוא אמצעי מושלם לסביבה הביתית".

 

לישון במצעים הפרטיים אבל להרגיש בבית מלון:

לנוח בחופשה היא לא המלצה אלא היא פעולה מחייבת. הרי למה אנחנו מתאמצים כל כך (ולעיתים משלמים סכומים גדולים) אם לא עבור שחרור הלחצים והדאגות משגרת היומיום? במיוחד אם אתם הורים לילדים קטנים, אתם כנראה רק מחכים לתפוס לילה שקט עם שינה ערבה מבלי שהילדים יפריעו.

 

מצעים של "ערד טסקטיל" – צילום: יח"צ

 

אז היכן נמצא את אותם המצעים הנעימים שמציעים המלונות היוקרתיים ביותר?

"במשך למעלה מ-40 שנים ערד טקסטיל הינה הספקית הגדולה ביותר בישראל למוצרי טקסטיל, באיכות בלתי מתפשרת. ערד טקסטיל היא בין חברות הטקסטיל הגדולות, והוותיקות ביותר בארץ. בנוסף, החברה הינה ספקית הטקסטיל הגדולה בישראל בשוק בתי המלון בארץ ובעולם. כך שסביר מאוד שבמרבית המלונות ובתי הארחה שהקהל הישראלי נהנה לישון ולהתארח בהם, הוא עשה שימוש במוצרי טקסטיל תוצרת "ערד טקסטיל", שינה טובה היא חיונית במהלך חופשה ולכן אסור לוותר עליה גם במהלך חופשה ביתית", כך מסביר ליאור כהן סמנכ"ל מכירות של חברת "ערד טקסטיל".

 

להתרווח על מיטת מלכים:

מיטה נוחה תעשה לנו את ההבדל בין חופשה טובה לסבל. מכירים את המיטות הגדולות האלו שאנחנו אוהבים להתרווח בהן ולפרוס ידיים ורגליים לכל עבר איך שאנחנו נכנסים לחדר במלון? אז כן זו המיטה שבדיוק אנחנו רוצים וצריכים גם בבית שלנו.

 

"שינה ערבה על מיטה נוחה תעשה את ההבדל בין חופשה מרגיעה לכזו שפחות. כיום במלונות הנחשבים ביותר ובעיקר באלו הבוטיק היוקרתיים, שמים דגש לא רק על איכות המיטות אלא גם על העיצוב שלהן ושל סביבת החדר. הנופש הישראלי רוצה להרגיש בנוח, אבל גם להרגיש שהוא עובר חוויה יוקרתית שעונה על כל הדרישות שלו. לכן כדי להרגיש באמת בחופשה ביתית, מומלץ גם לעצב את חדר השינה בהתאם", מסביר יוסי אדוט, מבעלי מותג עיצוב הריהוט היוקרתי "ניסו רהיטים".

 

המיטות המדהימות של "ניסו רהיטים"- צילום: רן גולי

 

להשלים סדרות ב"נטפליקס":

במרוץ החיים הבלתי נגמר, רבים מאיתנו לא מספיקים אפילו למצוא זמן כדי לשבת בנחת על הספה ולצפות בסדרות האהובות והמובילות כיום בטלוויזיה. שלא נדבר על בינג'. "יצא לך לצפות בבית הנייר?" "ראית את שלדון הצעיר" לא לא יצא, העבודה, הילדים, הדאגות לא מאפשרות מנוח. לכן חופשה ביתית היא זמן מעולה להשלים את כל הסדרות שכל החבר'ה מדברים עליהן בעבודה ולעשות אפילו מספר בינג'ים טובים.

 

ואן פיס (One Piece) – נטפליקס – צילום: יח"צ

 

אז אילו סדרות מומלצות כיום? אגרנו לכם חמש המלצות שיעבירו לכם את החופשה בבית בצורה מהנה ביותר:

  1. ילדה יקרה (Dear Child) – מיני סדרה בעלת שישה פרקים שמבוססת על מותחן ספרותי רב מכר.לנה היא אישה שחיה בבידוד מוחלט ותחת מנעול ובריח בבית פרטי יחד עם שני ילדיה. הם נשלטים על ידי אביהם, שקובע מתי הם יאכלו, ילכו לשירותים וישנו. עד שהיא נמלטת.
  2. בעירה (Burning Body) – אורסולה קורברו (טוקיו המהפנטת מ"בית הנייר") חוזרת לנטפליקס עם דרמה סקסית שמבוססת על סיפור אמיתי.
  3. אימפריית הכאב (Painkiller) – דרמה קומית תזזיתית בת 6 פרקים, שמבוססת על האירועים האמיתיים שהובילו למשבר האופיואידים בארה"ב  מ-1999 ועד 2017 במהלכו מתו כמעט 400 אלף איש ממנות יתר.
  4. לשרוד בזומביוורס (Zombieverse) – מה הייתם עושים באפוקליפסת זומבים? הריאליטי הקוריאני המטורלל החדש הזה בודק בדיוק את התיאוריה הזאת.
  5. וואן פיס (One Piece) – סדרת עשרה פרקים שמבוססת על סדרת ספרי המנגה המצליחה ביותר בהיסטוריה. הסיפור עוקב אחר צעיר הרפתקן שרוצה להפוך למלך הפיראטים, אבל בשביל זה הוא צריך למצוא אוצר מיתולוגי שנקרא "וואן פיס".