כותרות אחרונות
Search

להקת תיאטרון מחול ירושלים בערב הבכורות "Double Pass" בתיאטרון סוזן דלל

תיאטרון מחול ירושלים – צילום: מאיה חדש

 

להקת תיאטרון מחול ירושלים בערב הבכורות  "Double Pass" בתיאטרון סוזן דלל

לינק לרכישת כרטיסים: לחץ כאן

 

להקת תיאטרון מחול ירושלים בתנופה מקצועית אדירה ולמרות משבר הקורונה שפקד גם אותה העלתה שורה של מופעים משובחים  כגון "שובו של חד הקרן" ו"אמורפיה נגד הצורות". בימים אלה הלהקה לקראת ערב בכורות נוסף – "Double Pass"  שיעלה ב 11 למאי 2022, בשעה 20.30 בתיאטרון סוזן דלל. הלהקה ובה 6 רקדנים תציג בבכורה 2 יצירות. האחת מאת: נועה צוק, יוצאת להקת בת שבע. השנייה מאת פבלו ג'ירולמי, יוצר איטלקי, שזכה פרסים על יצירתו האחרונה MANBUHSA. ג'ירולמי התארח בישראל לצורך עבודתו עם תיאטרון מחול ירושלים בחסות המכון לתרבות איטלקית.

 

נועה צוק בשיתוף אהד פישוף תעלה את עבודתה "קולות מתא המטען" בו היא מפרקת ומארגנת מחדש חומרים מעבודה שיצרה ללהקת "Frontier Danceland" הסינגפורית בשנת – 2014.

 

תיאטרון מחול ירושלים – צילום: מאיה חדש

 

היצירה מציגה מבנה מודולרי, המבוסס על תמונות נפרדות ומאופיינות. תהליך פירוק והרכבת העבודה המקורית והתחביר התנועתי המובחן של היצירה אל מול רקדני הלהקה, הרחיב את האפשרויות הגלומות בעבודה באיכויות "פרפורמנס" חדשות.

 

פבלו ג'ירולמי יעלה את- "It’s upstairs. Now girl", עבודה אשר יוצרת מבנה כוריאוגרפי מהודק בהשפעת הרעיון האנתרופולוגי, שהתפתחותה של ציוויליזציה טמונה דווקא בעזרה ובחמלה לזולת. זאת בעקבות שרידים קדמונים של עצם ירך שהתאחתה, המעידה על תחילתה של ציוויליזציה של קבוצה, שאפשרה טיפול ודאגה לזולת בניגוד להכחדתם של פצועים וחלשים בטבע.

 

עוד בערב יוצגו קטעים מהמופע עטור השבחים "שובו של חד הקרן" של היוצר ומנהלה האומנותי של הלהקה איל נחום.

 

האירוע נתמך ע"י המכון לתרבות איטלקית.

 

"Double Pass"  לוח מופעים:

 11/05/22 / שעה 20:30   סוזן דלל, תל אביב

31/05/22   / שעה 20:30   סוזן דלל, תל אביב

09/06/22  בית הנוער העברי (בית הלהקה) ,ירושלים

01/07/22   סוזן דלל, תל אביב

02/07/22  סוזן דלל, תל אביב

לינק לרכישת כרטיסים: לחץ כאן

אתר הלהקה: https://jdt-company.com