כותרות אחרונות
Search

להקת Mirabaiceiba (מירביי סייבה) הבינלאומית תקיים בישראל מופע בכורה וקונצרט ייחודי ב- 13/4/16

לראשונה בישראל,

מופע בכורה של ההרכב המוסיקאלי Mirabaiceiba

להקת Mirabaiceiba  (מירביי סייבה) מההרכבים המוסיקאלים המוכרים בעולם, חברו לכנר הווירטואוז בוגדן ג'וקיש ויופיעו לראשונה בישראל ב- 13 באפריל בהופעה מוזיקאלית חד פעמית ונוגעת ללב.

המוקדש כתרומה לעמותת "הצל ליבו של ילד" (Save A Child's Heart) הפועלת בישראל.

מופע הבכורה של "מירביי סייבה"-  13 באפריל החל מהשעה 20:00 באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת תל אביב.  להזמנת כרטיסים ניתן ליצור קשר עם מוקד ההזמנות של הזאפה 9080* או באתר הבית www.zappa-club.co.il

מחיר כרטיס : החל מ-140 ש"ח

mirabi 1

להקת Mirabaiceiba  (מירביי סייבה) תנחת בישראל למופע בכורה שיתקיים ב- 13/4/16 לאחר שהשלימה סיבוב הופעות ברחבי העולם המופע  לטובת ערב קונצרט ושירה המוקדש כולו כתרומה לעמותה הבינלאומית "הצל ליבו של ילד" (Save A Child's Heart) הפועלת במרכז הרפואי ע"ש וולפסון בחולון.

הצמד המוזיקאלי מהמוכרים בעולם, מירביי סייבה, חברו עם הכנר הוירטואוז בוגדן ג'וקיש ויופיעו יחדיו לראשונה בישראל ב- 13 באפריל בהופעה מוזיקאלית חד פעמית ונוגעת ללב, החל מהשעה 20:00 באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת תל אביב. 

הרכב הלהקה יכלול את צמד המוזיקאים הנפלאים, מרקוס סייבר, גיטריסט וזמר, ואנג'ליקה באומבאך, זמרת ופורטת על נבל וקלידים, יחד עם הכנר הוירטואוז בוגדן ג'וקיש ונגן הצלו האלקטרוני יועד ניר.

mirabi 3

הקונצרט שלהם, שעמו הופיעו בכל רחבי העולם, חוגג את השלום, מדובר באירוע של שמחה ואהבה שמצליח לתת ביטוי יוצא דופן לתפיסתם את המוסיקה כשפה אוניברסלית היכולה לאחד בין אנשים, תרבויות ומסורות מכל רחבי העולם.

מחירי כרטיס למופע ינועו בין 140 ₪ – 280 ₪ (בהתאם למיקום הישיבה באולם) והכנסותיהם הם קודש לעמותת Save A Child's Heart ( לעמותת הצל ליבו של ילד ) המעניקה ניתוחי לב והליכים מצילי חיים אחרים במרכז הרפואי ע"ש וולפסון בחולון. צוות הרופאים והאחיות של העמותה מפעילים גם קליניקות קרדיולוגיות שבועיות, בארץ ובחו"ל, לאבחון המטופלים ולמעקב רפואי. הצל ליבו של ילד מפעילה בישראל תכניות הכשרה לרופאים ואחיות ממדינות מתפתחות ועד כה, הצילה העמותה את חייהם של יותר מ-4,000  ילדים ממדינות אפריקה, דרום אמריקה, אירופה, אסיה והמזרח התיכון והכשירה למעלה מ 100 אנשי צוות רפואי ממדינות אלו

מופע הבכורה של "מירביי סייבה"-  13 באפריל החל מהשעה 20:00 באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת תל אביב.  להזמנת כרטיסים ניתן ליצור קשר עם מוקד ההזמנות של הזאפה 9080 * או באתר הבית www.zappa-club.co.il