כותרות אחרונות
Search

להתפנק עם כריכוני לחמניות פשתן חורפיים, טריים ובריאים של חברת "ביכורים מזון ומאפה" !

צילום תמונת שער:  אייל קרן

 

חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה להתפנק עם כריכוני לחמניות פשתן חורפיים, טריים ובריאים – עשירים באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, ודלים מאוד בפחמימות.

חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, לחמים, לחמניות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מציעה להתפנק עם כריכוני לחמניות פשתן חורפיים, טריים ובריאים – לארוחה עשירה וחמימה עם חברים או בני משפחה.

 

לחמניות הפשתן מיוצרות מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. הלחמניות עשירות באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, והן מכילות כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-2 גרם ללחמנייה במשקל 50 גרם). הן לא מכילות תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, והרכבן המיוחד מקנה תחושת שובע ומסייע בשמירה על משקל תקין. הלחמניות משווקות באריזה מיוחדת השומרת על טריותן.

 

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

מחיר: 18 – 22 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם. בכל אריזה 5 לחמניות.

 

מתכונים ללחמניות פשתן חמימות:

קר בחוץ, המזגן דולק, החברים הגיעו ומתחשק משהו שהוא לא ארוחה אבל גם לא חטיפים-פיצוחים? יש! כריכונים חמימים מלחמניות פשתן. מומלץ לחצות את הלחמניות ולחמם בטוסטר אובן או בתנור, עד שהם קראנצ'יים כמו שאוהבים:

 

כריכון עם גבינת מוצרלה, בצל סגול, סלמון מעושן ופטרוזיליה:

צילום: PIXABAY

 

 

לפזר גבינת מוצרלה על חצאי לחמנייה ולטסטר, עד שהגבינה תימס. להוציא ולהניח מעל הגבינה פרוסות דקיקות של בצל סגול. להניח מעל פרוסת סלמון מעושן. לעטר במעט פטרוזיליה טרייה קצוצה.

 

כריכון עם ביצת עין, בצל לבן, חסה, אבוקדו ושומשום קלוי:

 

צילום: PIXABAY

 

למרוח חצי לחמנייה עם אבוקדו, לפזר מעליו פרוסות דקיקות של בצל ולהניח מעל חסה. להניח מעל לחסה ביצת עין – מתובלת בשומשום קלוי, מלח אטלנטי, מעט טימין ופלפל שחור גרוס. לכסות בחצי השני של הלחמנייה.

 

כריכון עם פטריות, גבינה מעושנת, בטטה סגולה וירקות:

 

צילום: PIXABAY

 

למרוח חצי לחמנייה עם מיונז. להניח מעל פיטריות פורטובלו חמות – צלויות או מטוגנות, גבינה צהובה מעושנת, פרוסות דקיקות של עגבנייה, בצל סגול ומלפפון חמוץ, שכבה דקה של פטריות חמות יחד עם פרוסה דקה של בטטה סגולה מטוגנת. להניח מעל הכל עלה חסה עסיסי ולכסות בחצי השני של הלחמנייה.

 

להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ. דרך אתר החברה ניתן לקבל משלוח הביתה: https://www.bikurim.co.il/

 

הלחמים של "ביכורי פשתן" מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.