כותרות אחרונות
Search

"לואקר", וופל הפרמיום המוכר והאהוב, מרחיב את משפחת מוצריו ומשיק את לואקיני – וופל סופר פרמיום

לואקר זה טעים – לואקר זה מדהים

מותג הפרמיום לואקר מרחיב את משפחת מוצריו ומשיק: לואקיני – וופל סופר פרמיום באריזה יוקרתית

הוופל מגיע בשני טעמים:

*במילוי קרם אגוזי לוז ובציפוי שוקולד חלב

*במילוי קרם קקאו ובצפוי שוקולד מריר

*כל יחידה ארוזה בנפרד – לשמירת הטריות וההיגיינה

 

לואקר, וופל הפרמיום המוכר והאהוב, מרחיב את משפחת מוצריו ומשיק את לואקיניוופל סופר פרמיום. לואקיני, עלי וופל עגולים, פריכים ונימוחים, ממולאים בקרם עשיר ומצופים בשוקולד איכותי מעולה, מהווים פינוק יוקרתי וטעים במיוחד, מתאימים גם לאירוח מוקפד או כשי מהודר.

 

לואקיני החדש של לואקר, מוצע בשני טעמים נהדרים:  במילוי קרם אגוזי לוז (10.3%) ובציפוי שוקולד חלב מעולה ובמילוי קרם קקאו ובציפוי שוקולד מריר מעולה (60% מוצקי קקאו).

צילום יח"צ חו"ל

לואקיני החדש של לואקר – וופלים יוקרתיים אישיים, מגיעים במארז יוקרתי ומהודר, המכיל 10 יחידות שכל אחת מהן עטופה בנפרד – לשמירה על הטריות והפריכות לאורך זמן, ועל הגשה היגיינית ויוקרתית. כמו כל מוצרי לואקר, גם הם מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים ביותר, אינם מכילים צבעי מאכל, ללא חומר משמר וללא שומן טראנס.

 

מחיר והיכן ניתן להשיג: את לואקיני החדש של לואקר במארז המהודר, כמו גם את כל מוצרי  לואקר, ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הקמעונאים, הקיוסקים ונקודות המכירה במחיר מומלץ לצרכן של 15.90 ₪.

 

המוצר כשר חלבי (לאוכלי אבקת חלב נוכרי), ללא חשש חדש, אפיית ישראל, בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

מוצרי לואקר מיובאים ומשווקים בארץ על ידי ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.