כותרות אחרונות
Search

רשת Skechers מתרחבת ופותחת סניף חדש בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב

רשת Skechers מתרחבת ופותחת את שנת 2018 עם סניף חדש במיקום המרכזי ביותר בתל אביב: דיזנגוף סנטר 

במהלך 2018 תפתח Skechers עוד 6 סניפים בrjch ישראל

  • החנות תציע את כל הקטגוריות של המותג: כולל קולקציית SKECHERS STREET החדשה, נעליים וביגוד לנשים, גברים וילדים ואקססוריז.

  • עדי מולייב, מנכ"ל סקצ'רס ישראל: "בשנת 2018 מתכוונת רשת סקצ'רס להמשיך ולבסס את מעמדה בישראל ולהשלים את המהלך האסטרטגי להתפרס ברחבי הארץ עם עוד 6 סניפים. עד שנת 2020 אנחנו צפויים להגיע ל-20 חנויות ברשת".

 

סקצ'רס ישראל בבעלות משפחת מוליוב וחברת SKECHERS השיקה את חנות Skechers– בדיזנגוף סנטר בת"א. זהו הסניף השמיני של רשת SKECHERS בישראל והשני בתל אביב (בנוסף לסניף בנמל ת"א).  הסניף ימוקם בבניין A,  קומה 1-  ושטחו נאמד ב 120 מ"ר.

בשנה האחרונה עבר המותג שינוי קונספט מהפכני במטרה לשים את המותג על המפה בישראל ולהפוך אותו למוביל בישראל. המהלך כלל עיצוב מחדש של כל חנויות המותג והפיכתן לחנויות ענק בעיצוב מתקדם ומיוחד אשר תואם את הקונספט הבינלאומי. כמו כן, סקצ'רס ישראל תשיק בשנה הקרובה שש חנויות חדשות במטרה להגיע ל-20 חנויות עד שנת 2020,  בשטח של כ-150 מ"ר כל אחת ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ.

סקצ'רס תל אביב – צילום: יח"צ

Skechers הינו מותג נעלי הספורט מס' 2 בארה"ב.  קבוצת MGS קיבלה החלטה אסטרטגית לאמץ את הקו הבינלאומי של Skechers שנמצא בתהליך התפתחות נרחב בעולם, ולהפוך אותו למותג נעלי הספורט המוביל בישראל. ל SKECHERS מחזור מכירות עולמי של 3.65 מיליארד דולר ולמעלה מ-2305 חנויות ברחבי העולם במעל 160 מדינות.

 

Skechers מציעה נעלי נשים, גברים וילדים בכל הגילאים במגוון עצום של דגמים וצבעים לקהל רחב של לקוחות, כאשר ערכי הנוחות והחדשנות הם מעל לכל. ל Skechers שתי קטגוריות עיקריות בתחום הנעליים: קטגוריית הלייף סטייל הכוללת את רפידת ה-memory foam הייחודית (הרפידה שזוכרת) וקטגוריות הנעלים המקצועית Skechers Performance  הכוללת מגוון רחב של קטגוריות מקצועיות לפי ענפי הספורט השונים – ריצה, אירובי, הליכה, יוגה ועוד, המשלבות את רפידת ה"Goga Mat" וטכנולוגיות ייחודיות וחדשניות לכל קטגוריה.

 

את הקמפיינים הנודעים של Skechers  מובילים כוכבים בעלי שם עולמי ביניהם זמרים, שחקנים וספורטאים מובילים, כגון השחקן רוב לאו, זמרת הפופ המובילה קמילה קבאלו – הפרזנטורית הנוכחית של החברה, הזמרת מייגן טריינור השחקנית והדוגמנית קלי ברוק, המתאגרף האגדי שוגר ריי וזוכה מרתון בוסטון Meb Keflezighi שעל שמו עוצבה נעל הריצה המקצועית GO MEB.