כותרות אחרונות
Search

ליימן שליסל מחדשת ומשיקה סנדוויץ' ביסקוויט במילוי קרם בטעם שוקולד

ליימן שליסל מחדשת ומשיקה: ליבניץ אנד קרים (Cream & LEIBNIZ) – סנדוויץ' ביסקוויט במילוי קרם בטעם שוקולד

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת דברי המתיקה מהמובילות בישראל, מרחיבה את משפחת עוגיות הפרמיום של מותג בלזן (BAHLSEN) ומשיקה את ליבניץ אנד קרים (Cream& LEIBNIZ) – סנדוויץ' ביסקוויט במילוי קרם בטעם שוקולד עשיר.

 

ליבניץ אנד קרים עשוי ביסקוויטים עשירים בחמאה משובחת המעניקה להם טעם נפלא ומתיקות מעודנת לצד מרקם פריך ונימוח. הקרם הממלא את הביסקוויטים הינו קרם בטעם שוקולד עשיר. השילוב בין הביסקוויטים הנימוחים לקרם השוקולד העשיר מספק חוויה מושלמת של טעם ותענוג צרוף.

 

ליבניץ אנד קרים ממולא ב-47% קרם בטעם שוקולד חלב ו-3% שוקולד מריר מעולה ומתאים לפינוק אישי כמו גם לאירוח מושלם ויוקרתי.

צילום יח"צ חו"ל

ליבניץ אנד קרים  מוצע באריזת נוחות יוקרתית השומרת היטב על טריות המוצר וניתנת לסגירה מחדש משני צדי האריזה, כל אריזה במשקל 228 גרם. המחיר לאריזה: 11.50 ₪. ניתן להשיג את המוצר בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות. המוצר כשר חלבי (לאוכלי אבקת חלב נוכרי) בהשגחת  ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

ליבניץ אנד קרים, מבית המותג בלזן, מיובא ומשווק בישראל על-ידי חברת ליימן שליסל,  אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.

באתר החברה –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.