כותרות אחרונות
Search

לוחמי האש מתחנת "האומה" הגיעו לשמח בפורים את דיירי המרכז השיקומי "עדי" ירושלים.

הפנינג פורים במרכז השיקומי "עדי" ירושלים – צילום: באדיבות "עדי" יררושלים.

 

קרנבל פורים משמח ומבדח במרכז השיקומי "עדי ירושלים".

לוחמי האש מתחנת "האומה" הגיעו לשמח את הילדים דיירי המרכז המתמודדים עם מוגבלויות.

 

התרגשות רבה נרשמה הבוקר במרכז השיקומי "עדי ירושלים" המטפל בילדים ומבוגרים עם מוגבליות מורכבות. זאת כאשר לוחמים ומפקדים מתחנת כבאות והצלה "האומה" בירושלים, בראשות מפקד התחנה סגן טפסר שי נחמיה, הגיעו למרכז השיקומי על מנת לקיים הפנינג פורים ולחגוג עם הדיירים את החג. רבים מדיירי המרכז התחפשו במגוון תחפושות מקוריות, כאשר חלקן בסימן שנת שמיטה.

 

הפנינג פורים במרכז השיקומי עדי ירושלים צילום באדיבות: "עדי" ירושלים

 

השמחה בקרב הילדים, המתנדבים והעובדים של המקום הייתה גדולה, לוחמי האש פצחו בשירי פורים ובריקודים עם הדיירים ועם הצוות של המרכז, הילדים זכו להתחפש לכבאים ולטפס על כבאית, ואפילו זכו לקבל משלוחי מנות מפנקים שהכבאים ארזו במיוחד עבור כל ילד וילדה. גם הכבאים לא הצליחו להסתיר את ההתרגשות ולעיתים לא היה ניתן לדעת מי הגיע לשמח את מי.

 

המרכז השיקומי היה פעיל במיוחד במהלך הפורים השנה, כאשר עשרות מדיירי המרכז ייצרו וארזו משלוחי מנות במסגרת סדנאות התעסוקה המתקיימות במקום. מאות מארזים נמכרו ונשלחו לכלל קצוות הארץ ורבים זכו לקבל את המתנות המתוקות בעלות ערך מוסף.

 

הפנינג פורים במרכז השיקומי "עדי" ירושלים – צילום: באדיבות "עדי" יררושלים.

 

שלומית גרייבסקי מנכ"ל המרכז השיקומי "עדי ירושלים": "אני רוצה להודות ללוחמי האש ולמפקד התחנה על כך שלמרות עבודתם הרבה והקשה, הצליחו למצוא זמן פנוי להגיע ולשמח את ילדי המרכז לכבוד חג הפורים. לראות את האושר בעיניים של הילדים כשהם עלו על הכבאית, הצטלמו עם הלוחמים וזכו לקבל מהם מתנות הוא יקר מפז. אנחנו ב"עדי" מבקשים לחזק את ידיהם במלאכתם החשובה וכבר מחכים שיגיעו לביקור הבא".

 

מרכז "עדי ירושלים" מעניק מעטפת שיקומית וטיפולית מקיפה, הכוללת מגוון רחב של שירותים רפואיים וחינוכיים, כמו גם מגורים לאוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה. המרכז הינו חלק מרשת מרכזי שיקום אותה מפעילה עמותת "עדי", והיא כוללת את הכפר השיקומי "עדי נגב נחלת ערן".