כותרות אחרונות
Search

ליימן שליסל בקמפיין ראשון בישראל למותג ריסז

ליימן שליסל עולה עם קמפיין חסויות  לחטיף הדגל של המותג: ריסז קאפס

הקמפיין באמצעות מקאן תל אביב יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24

היקף הקמפיין נאמד במיליון שקל והסלוגן המלווה אותו: ריסז, יפתיע אותך.

ליימן שליסל עולה בקמפיין חסויות ראשון בישראל למותג ריסז (Reese's).

הקמפיין עולה למשך כשבועיים בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו- 24 ומקדם את חטיף ריסז מבית הרשי – חברת הממתקים המובילה מארה"ב.

הקמפיין באמצעות מקאן תל אביה והוא מציג את חטיף הדגל של המותג: ריסז קאפס – חטיף שוקולד במילוי חמאת בוטנים, המציע חיבור מושלם בין טעם השוקולד לטעם חמאת הבוטנים שיש בריסז.

reeses 1

היקף ההשקעה בקמפיין נאמד  במיליון שקל.

הסלוגן שמלווה את הקמפיין: ריסז, יפתיע אותך.

קרדיטים:

קריאייטיב- סיגל עבודי, אודי אביטל, דנה מושקוביץ, ניהול לקוח- עדי אורן, דפנה מונהייט, ליאת כהן, פלנינג- מידד בר-לב, רותם בריגה, הפקה- נווה זרח, שירה סלע, בית פוסט- ברודקאסט, יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן.