כותרות אחרונות
Search

ליימן שליסל מרחיבה את משפחת מוצרי סניידרס (SNYDER'S) בישראל ומשיקה: סניידרס – סנדוויץ' בייגלה ממולא בקרם בטעם גבינת צ'דר

סנדוויץ' כזה עוד לא טעמתם!

ליימן שליסל מרחיבה את משפחת מוצרי סניידרס (SNYDER'S) בישראל ומשיקה: סניידרס – סנדוויץ' בייגלה חטיף של סנדוויץ' בייגלה ממולא בקרם בטעם גבינת צ'דר

סניידרס  – מותג חטיפי הבייגלה הגדול ביותר בארה"ב  זוכה פרס מוצר השנה 2016 בישראל, בקטגוריית החטיפים המלוחים

ליימן שליסל, מרחיבה את משפחת מוצרי "סניידרס" (SNYDER'S) – מותג הבייגלה האמריקאי הגדול ביותר בארצות הברית והפופולארי מאד בישראל; ומשיקה מוצר חדש – סניידרס סנדוויץ' בייגלה.

סניידרס סנדוויץ' בייגלה – חטיף של סנדוויץ' בייגלה פריך ואיכותי במילוי קרם עשיר בטעם גבינת צ'דר, שילוב נהדר של טעמים ומרקמים המתמזג לכדי חוויה נפלאה של הנאה וכיף בחטיף שאי אפשר להפסיק לנשנש ממנו.

מוצרי הבייגלה של סניידרס, בעלי טעמים עשירים שקשה לעמוד בפניהם, מרקמם פריך במיוחד והם מתאימים כחטיף לנשנוש מפנק וכמובן לאירוח חברתי מהנה במיוחד. מוצרי הבייגלה של סניידרס מובילים את שוק הבייגלה בארצות הברית. בישראל  הושקו מוצרי סניידרס לפני כשנה ומאז הם זוכים להצלחה רבה. כעת כאמור משיקה ליימן שליסל מוצר חדש – סניידרס סנדוויץ' בייגלה במילוי קרם בטעם צ'דר.

סדרת חטיפי סניידרס ובהם גם החטיף החדש, סניידרס סנדוויץ" בייגלה – הינה זוכת פרס מוצר השנה 2016 בישראל, בקטגוריית החטיפים המלוחים.

snyders 1

מחיר והיכן ניתן להשיג

את סניידרס סנדוויץ' בייגלה, כמו גם את כל מוצרי סניידרס, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק הגדולות, במרכולים ובחנויות הפרטיות. מחיר מומלץ של אריזת סניידרס סנדוויץ' בייגל במשקל 226 גרם כ 16 ₪. המוצר בעל כשרות חלבית לאוכלי חלב נוכרי, בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

חברת ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת מובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון.  ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-530 איש.