כותרות אחרונות
Search

קפה תפוז בטבע בהרצליה – לבלות בטבע מבלי לצאת מהעיר…..

מבלים בטבע בלי לצאת מהעיר

בית הקפה 'תפוז בטבע' חוגג יום הולדת 4 ומשיק תפריט קיץ עם מנות טבעוניות / מנות נטולות גלוטן ומנות שף חדשות

חדש – בכל יום חמישי יוגש בראנץ' עשיר 'בופה בטבע'   

בית קפה 'תפוז בטבע' ממוקם בלב חורשת האקליפטוסים בפארק הרצליה (שלב ב') רחוב ז'בוטינסקי (בווייז: קפה תפוז בטבע, פארק הרצליה שלב ב')

קפה 'תפוז בטבע', השוכן בלב חורשת האקליפטוס  בפארק הרצליה (שלב ב'), מציע חוויה קולינארית מפנקת בחיק הטבע וכל זאת מבלי לצאת מהעיר. בית הקפה 'תפוז בטבע' שחוגג  4 שנים לפתיחתו, משיק תפריט קיץ מרענן, בריא ומזין. תפריט הקיץ החדש מציע מנות נפלאות ועשירות, טבעוניות, נטולות גלוטן ומנות שף מתאימות העשויות מחומרי גלם טריים.

על תפריט הקיץ החדש של בית הקפה 'תפוז בטבע', אחראי השף עידו מדר, בעל ותק רב בתחום המסעדות בארץ ובעולם. ביצירת התפריט החדש השתמש עידו מדר בחומרי גלם טבעיים ואיכותיים בדגש על קטניות:  קמחי קטניות, קטניות מונבטות ועוד… כל זאת במטרה להגיש לסועד את החומרים בצורתם המקורית. יותר צלייה של האוכל, פחות טיגון ופחות שימוש במלח במטרה לתת לפרי או לירק בולטות על הצלחת.

tapuz 3

שף עידו מדר – צילום: יעל אמיר

החידושים בתפריט הקיץ באים לידי ביטוי במגוון ארוחות בוקר חדשות כמו: בוקר גלילי, בוקר איטלקי, תפוז בנדיקט ועוד…. (ארוחת הבוקר מוגשת עד השעה 13:00) כמו כן, המקום  מציע לראשונה בימי חמישי בין השעות 09:00 – 14:30בראנץ' 'בופה בטבע', ארוחת בוקר עשירה בשיטת אכול כפי יכולתך. הבופה יציע מבחר סלטים, מנות חמות , מוזלי, שתייה חמה ושתיה קרה וכל זאת במחיר של 65 שקלים לסועד. (המחיר אינו כולל מנות של ביצים, חביתה וכו…).  

עוד מציע התפריט החדש מבחר מנות ראשונות הכוללות: לחם + מטבלים, פלאפל גבינות, מאפה פטה פילו, סלטים שונים: לבנוני, סלט שורשים, סלט עוף , סלט סלקים, כריכים וטוסטים. מנות עיקריות: ווג'י בולס – מנה צמחונית, קציצות תרד, חזה עוף במרינדת הבית על הגריל, תפריט ילדים וכמובן קינוחים.  

בר המשקאות של 'תפוז בטבע' עשיר מאוד ומציע מגוון רחב של שייקים על בסיס מיץ /מים או חלב, עם אלכוהול או בלי. השייקים  נעשים  במקום ממבחר פירות וירקות. כמו ניתן לקבל  במקום  מיצים טבעיים כמו מיץ סגול: סלק, תפוח וסלרי, מיץ ירוק:  תפוח, מלפפון, סלרי ונענע ומיץ אדום: אשכוליות, ג'ינג'ר ונענע.

tapuz 2

צילום: יעל אמיר

'תפוז בטבע' משתרע על פני שטח נרחב,  בלב פארק הרצליה שלב ב' ומציע חלק פנימי מקורה וממוזג, שעבר שיפוץ ושדרוג עם חלונות זכוכית מהם נשקף הנוף הנפלא של הפארק. החלק החיצוני, של קפה "תפוז בטבע", עבר אף הוא שיפוץ נרחב והוא מתהדר במשטח דק רחב ידיים המעניק תחושה של התמזגות עם הטבע באווירה פתוחה וקלילה עם נוף ישיר לפארק. קפה "תפוז בטבע" מתאים לכל סוגי הבילוי, בין אם מדובר בפגישה עסקית, בילוי רומנטי של זוג מאוהב מפגש משפחתי ועוד…, כמו כן המקום מתאים לאירועים פרטיים ועסקיים  עד  200 איש, בופא או הגשה.

אם תבחרו להגיע בשעות בין הערביים או בערב, תיהנו מאווירה שקטה, רגועה ומלטפת כמו שרק חורשת אקליפטוסים יודעת לספק. זאת לצד תאורה מקסימה, שתהפוך כל בילוי למזמין ומפנק בהחלט.

tapuz 5

צילום: יעל אמיר

 על  המנות החדשות:

ארנצ'יני פטריות עם מוצרלה ובזיליקום – כדורי אורז איטלקיים, בציפוי פריך, מוגשים ברוטב פומודורו ביתי | 36 שקלים

חציל שלם על המחבת – במטבוחה ביתית חמה , טחינה וצ'ילי ירוק | 36 שקלים

ירקות בלדי בגריל –ירקות קלויים בתנור בנגיעות פרמז'ן ופיקורינו | 38 שקלים

שקשוקת טופו וקטניות מונבטות – טופו עדשים שחורים ומאש מונבטים, אגוזי מלך  ופטריות (מנה טבעונית) | 55 שקלים

סלט סלקים – סלק מבושל טרי, עלי בייביס, קולורבי ופטה בתיבול בלסמי סילאן ושקדים קלויים | 52 שקלים

tapuz 4

צילום: יעל אמיר

בית הקפה 'תפוז בטבע', מציע חוויה קולינארית בטבע מבלי לצאת מהעיר, המקום נפתח בהשראת בית הקפה המקורי 'תפוז' שהוקם בשנת 2001 במושב בצרה בשרון. קפה תפוז בטבע הוקם בלב פרדסים וטבע וזוכה להצלחה רבה ולשבחים הודות ליופיו הקסום לצד חוויה קולינארית עשירה ומגוונת  כמובן שירות אדיב ומקצועי.

קפה תפוז בטבע, כניסה מרחוב ז'בוטינסקי (פארק הרצליה שלב ב')

שעות פתיחה: ימים ראשון  – חמישי, שבת: 09:00 – 23:00

יום שישי: 09:00 – 16:00 טלפון: 09-9744050

חניה חינם ובשפע