כותרות אחרונות
Search

לימן שליסל מרחיבה את משפחת שוקולד Ritter Sport ומשיקה ארבעה טעמים חדשים ונהדרים

"לימן שליסל" מרחיבה את משפחת שוקולד Ritter Sport ומשיקה ארבעה טעמים חדשים ונהדרים

 שוקלד חלב מעולה עם שברי אגוזי לוז

שוקולד לבן מעולה עם שברי אגוזי לוז

שוקולד חלב מעולה עם שברי עוגיות ושברי אגוזים

שוקולד חלב מעולה ממולא מוס קרמל ושברי שקדים מומלחים

**********

השוקולדים החדשים של Ritter Sport מכילים שברי שקדים ואגוזי לוז משובחים, אשר נבררו ונבחרו בקפידה ובהתאם לסטנדרטים המוקפדים של מותג הפרימיום Ritter Sport.

הם מצטרפים לסדרת הטעמים העשירה והמגוונת של מותג Ritter Sport הידוע בעיצובו המיוחד –  טבלאות מרובעות באריזות צבעוניות ובקולקציה המשובחת שלו המונה 8 טעמים נוספים ויוקרתיים בהם:

שוקולד מריר מעולה ממולא מרציפן, שוקולד חלב מעולה עם צימוקים ואגוזי לוז, שוקולד מריר מעולה 73% מוצקי קקאו, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם פרלין, שוקולד חלב מעולה ממולא מוס קקאו, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם קוקוס וחלב, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם חלב וקקאו וביסקוויט ושוקולד חלב מעולה ממולא קרם בטעם  קפה (מהדורה מוגבלת בפסח).

riter-2

צילום: יח"צ חו"ל

 

מחיר והיכן ניתן להשיג:

את ארבעת הטעמים החדשים של שוקולד הפרימיום Ritter Sport כמו גם את הטעמים הוותיקים של המותג, ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות במחיר של 9.8 ₪. שוקולד Ritter Sport מגיע באריזה צבעונית ומעוצבת המשתנה בהתאם לטעם השוקולד, כל אריזה מכילה 100 גרם מהשוקולד המעולה.

 

שוקולד Ritter Sport מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא, שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.

טבלאות השוקולד של Ritter Sport הינן כשרות בהשגחת רבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.