כותרות אחרונות
Search

פרו תחשוף לראשונה בתערוכת "ישראפוד" 2016 סדרה חדשה של מוצרי מזון בריאים וטבעיים מהרי האנדים

פרו תחשוף לראשונה בתערוכת "ישראפוד" 2016, שתיפתח ב-29 לנובמבר בתל אביב, סדרה חדשה של מוצרי מזון בריאים וטבעיים מהרי האנדים (סופר פוד'ס – מזונות על), במטרה להכניסם לשוק הישראלי אנשים המאמצים אורח חיים בריא

בין השאר תציג פרו בתערוכה את התירס הסגול, משקה הקינואה מהרי האנדים בטעמים שונים, אבקת המאקה, גרגרי אינקה, לוקומה, יקון, קקאו ועוד; באירוע ישתתף שגריר פרו בישראל, אלפרדו צ'וקיגוארה, ומנכ"ל לשכת המסחר והתיירות של פרו בישראל, הקונסול מריו ורגס

תערוכת ישראפוד מתקיימת זו השנה ה-33 ומציגה בפני כל העוסקים בענף המזון בישראל ומבקרים מחו"ל את כלל המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בענף המזון והמשקה

*****************************

הרפובליקה של פרו תציג בתערוכת "ישראפוד" 2016 , שתיפתח ב-29 לנובמבר 2016 בגני התערוכה בתל אביב – סדרה חדשה של מוצרי מזון בריאים (מזונות על) במטרה להכניסם לשוק הישראלי. מדובר במוצרים הנחשבים למזנות על, שאינם מיוצרים בתנאי מעבדה, נקיים מצבעי מאכל, חומרים משמרים, גלוטן, שומנים וסוכרים – התורמים תרומה משמעותית למלחמה ברדיקלים החופשיים האחראים למחלות בעולם המערבי.

peru-12

באירוע שייערך ב-29 לנובמבר בשעה 12:00 בגני התערוכה בתל אביב ישתתף שגריר פרו בישראל, אלפרדו  צ'וקיגוארה, מנכ"ל לשכת המסחר והתיירות של פרו בישראל, הקונסול מריו ורגס, ואורחים נוספים. תערוכת ישראפוד מתקיימת זו השנה ה-33 ומציגה בפני כל העוסקים בענף המזון בישראל ומבקרים מחו"ל את כלל המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בענף המזון והמשקה. פרו תחשוף בתערוכה (29 לנובמבר עד ה-1 לדצמבר) סדרה חדשה של מזונות על: תירס סגול, הקינואה, אבקת המאקה, גרגרי אינקה, לוקומה, יקון, קקאו ועוד. מזונות העל – הסופר פוד הם המזונות העשירים ביותר בטבע בערכים תזונתיים – חלבונים, ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון, אנזימים, חומצות שומניות חיוניות וחומצות אמינו חיוניות. הסופר פוד גם מאוד מתאימים לאורך החיים המהיר של היום – בשייק בוקר אתה יכול להבטיח שהכנסת לגופך את כל הערכים התזונתיים שהגוף צריך בצורה שהכי קלה לעיכול ולספיגה. הסופר פוד מחליפים היום את הטבליות והכדורים הסינטטיים. אם נכניס את מזונות העל לתזונה היומית שלנו, נקבל את כל הוויטמינים והמינרלים שהגוף צריך ובאיכות ספיגה הרבה יותר טובה.

המטבח הפרואני, אולי אחד המטבחים העשירים והמורכבים בעולם, מאגד בתוכו מסורות בישול מהרבה תרבויות שיצרו פסיפס מרתק של אוכל. המטבח הפרואני מושפע לא רק מעושר התרבויות שנפגשו בפרו, אלא גם מהגיאוגרפיה הייחודית של פרו, שהיא אחת המדינות שבהן המגוון הרב ביותר של אזורי אקלים שונים.

התירס הסגול מעובד בפרו כבר אלפי שנים. מכיל כמות עשירה ביותר של חלבונים, ויטמינים וערכים תזונתיים גבוהים. מטהר את הגוף ומחזק את המערכת החיסונית ושומר על הגוף מפני מחלות כמו טרשת עורקים, סוכרת, לחץ דם גבוה ועוד. מאקה הוא ירק שורש פרואני ממשפחת הצנון. הוא משמש זה מאות שנים למאכל ולרפואה, מאז תקופת האינקה. הוא נהדר לאיזון בלוטת התריס, לאיזון הורמונלי, להגברת הפריון, לאיזון המחזור, לתסמיני גיל המעבר ועוד. מאקה הוא מזון מרוכז עם כמות עצומה של מינרלים שנספגים בגוף באופן מלא. הוא נמצא בשימוש בדרום אמריקה כבר אלפי שנים. הצמח גדל בהרי האנדים שבפרו ובוליביה בגובה של כ-4,000 מטר. התנאים הקשים בהם הוא גדל תורמים לחוזק ולעמידות שלו כמו גם לתכולה הגבוהה של המינרלים, החלבונים וחומצות האמינו שבו. תושבי פרו  יודעים לספר שמי שאוכל את השורש המופלא מגיע לגיל  מבוגר מאד כשהוא בריא, צלול, חיוני וערני. הוא ידוע כמשפר זיכרון וריכוז, מקדם רווחה רגשית ומשמש כנוגד דיכאון.

peru-5

לוקומה הוא פרי  כתום ומתוק מהרי האנדים ממנו מכינים גלידות וקינוחים שונים. הקקאו גם ממריץ ןגם מזין. הוא מספק אנרגיה באמצעות נוגדי החמצון החזקים שלו וחומרים מזינים אחרים המקדמים את זרימת דם בגוף וגורמים להרגשה טובה לאורך כל היום. היוקון הוא מזון על מסורתי מהרי האנדים, שסגולותיו הבריאותיות ידועות ומוכחות. מזון טבעי עם ערכים תזונתיים פרוביוטיים (חיידקים ידידותיים שחשובים לגופנו).

לא נפקד גם מקומה של הקינואה: בכנס יוצג משקה הקינואה בטעמים שונים: מנגו, אננס, אוכמניות, תות ועוד. מקור הקינואה באזור הרי האנדים. צמח הקינואה היה קדוש לבני האינקה והם כינו אותו "אם הדגן". באופן מסורתי היה קיסר האימפריה זורע את הזרעים הראשונים כל שנה. הקינואה עשירה בסיבים תזונתיים, זרחן, ברזל ומגנזיום. מה שמקנה לה איכות חלבון גבוהה ביותר

מנכ"ל המשרד המסחרי של פרו בישראל, הקונסול מריו ורגס, ציין כי השתתפותה של פרו בתערוכה הבינלאומית מהווה נדבך באסטרטגיה השיווקית של המדינה – להציג  ולקדם את מוצרי המזון האיכותיים שיש למדינה להציע גם לשוק הישראלי. פיתוח קשרים עסקיים עם יבואנים, מפיצים, רשתות סופרמרקט וגורמים נוספים בתעשיית המזון והמשקה. לדבריו, לפרו יש הרבה מוצרים להציע ואנו מעוניינים שהציבור בישראל ייהנה מהם".