כותרות אחרונות
Search

לכבוד הוולנטיין רשת I optic משיקה בארץ את קולקציית 2017 Bella BY Rossi ויוצאת במבצע מיוחד של 50% ……

 4 מצבים בהם את פשוט חייבת משקפיים

לכבוד הוולנטיין רשת I optic  משיקה בארץ את קולקציית 2017 Bella BY Rossi ויוצאת במבצע מיוחד של  50% הנחה על כל הקולקציה

 

דייט לוהט – דייט לוהט זאת ההזדמנות המשמחת ביותר בוולנטיין להשתבח ולשים על עצמך בגדים סקסיים. רק המחשבה שמתחת לבגדים את לובשת פריטים מחמיאים תעשה את העבודה, לדייט לוהט את יכולה להתאים מסגרות משולבות (מסגרת מתכת עם גשר אף מפלסטיק) הן בחירה טובה, מכיוון שהן מרחיבות את המצח ומצמצמות את הרקות ועצמות הלחיים.

 

בעבודה במשרד – לחצים בעבודה ? קולגות מעצבנים? נסי את הפטנט שגילו נשים רבות לפנייך. אם את יודעת שמחכה לך שבוע עבודה עמוס ומאתגר במיוחד, הקפידי ללבוש חליפה, זהו פתרון מצוין ומעצים שישנה את מצב הרוח שלך פלאים, את יכולה להתאים משקפיים עם עדשות נפרדות המחוברות בגשר ייצרו אשליה של עין גבוהה ופנים מוארכות.

 

צילום יחסי ציבור

ליום מיוחד – כל אירוע רומנטי עם בן הזוג שלך נוטים להתעצם. אם את רוצה לעצור את הזמן, הרכיבי משקפיים בסגנון המסכה הטרנדי, מסגרות מרובעות עם קצוות מעוגלים, משקפיים עם עדשות קמורות המלוות את קימורי הרקות ומסגרות גדולות המסתירות את רוב הפנים. זהו צעד קטן שמובטח שיזכיר לך את העל זמניות שלך.

 

כשאת במצב רוח להירגע ולעשות משהו טוב לעצמך – משהו משובח הוא קודם כל בשבילך ולהנאתך הפרטית. אם את רוצה להירגע או לפנק את עצמך, אפשר לנסות משקפיים עם עדשות הממוסגרות מתכת רק בחלקן העליון. מסגרות בעיצוב עיני חתול החורגות מרוחב הפנים יעזרו גם הן לריכוך קו הלסת הרחב ויעניקו לך מראה חתולי.

 

צילום יחסי ציבור

לפני שאתם יוצאים לרכוש משקפיים, תציצו במראה ותנסו לאפיין את ההרגשה הפנימית שלכם או פשוט תגיעו לחנות לפגוש את צוות המומחים שיעזור לכם להתאים משקפיים בדיוק למבנה פנים ולמצב הרוח.

לכבוד הוולנטיין 50% הנחה על קולקציית Bella BY Rossi חל מ- 1/2 עד 28/2

רשת I-OPTIC :  תל אביב קניון רמת אביב, תל אביב ירמיהו, קניון איילון רמת גן, סניף רמת גן ( בניין משה אביב )פתח תקווה והרצליה.