כותרות אחרונות
Search

פרימיירה להצגה "הצמה של אבא" בתיאטרון הבימה

פרימיירה להצגה  "הצמה של אבא" בתיאטרון הבימה

עין אחת לא נשארה יבשה ביום חמישי בלילה בתיאטרון הלאומי הבימה, בהצגת הפרימיירה "הצמה של אבא" – הדרמה הקומית המרגשת של אמנון לוי ורמי דנון בבימויו של רוני פינקוביץ' ובכיכובם של  יעקב כהן, רובי פורת-שובל, תום גרציאני, מיקי פלג-רוטשטיין, קובי מאור, גאיה שליטא כץ,  רותם קינן.

אמנון לוי גאיה שליטא מיקי פלג תום גרציאני רמי דנון – צילומים: איציק בירן.

כל אחד ממאות המוזמנים, ידידי הבימה, אנשי תקשורת, שחקנים, שרים, חברי כנסת ועוד מצא את המקום האישי שלו להזדהות עם סיפורה של המשפחה, הניצבת מול קשייה ומורכבויותיה בימיו האחרונים של האב, במשחקו הנפלא של יעקב כהן.

אודליה פרידמן עמיר פרץ ושחקני הצמה של אבא – צילומים: איציק בירן.

אודליה פרידמן, מנכ"לית תיאטרון הבימה: "כולנו הורים וכולנו בנות ובנים, לכולנו כינור וצמה שאנחנו מכירים. הצמה של אבא נוגעת בלב ובנשמה של כל משפחה בישראל והמחזה המרגש מצטרף לרשימה המובילה של הרפרטואר הכי ישראלי של התיאטרון הלאומי. תודה לאמנון ורמי ורוני ולכל השחקנים המעולים על הצגה שנוגעת בכולנו".

אודליה פרידמן אמנון דיק ופנחס רובין – צילומים: איציק בירן.

נכחו באירוע: שחקני תאג"ד (שתום גרציאני הוא משחקניה), טל מוסרי, אנדי רם, השר חיים כץ, חכ עמיר פרץ, אנשי תקשורת רבים, רובם מערוץ 10: רפי רשף שהגיע עם נורית גלרון, נדב אייל ותמר איש שלום, גולן יוכפז, נגה ניר נאמן,  מירי מיכאלי ועוד.