כותרות אחרונות
Search

לכבוד המונדיאל, אימפריית "החומוס של ג'ינג'י" משיקה לראשונה מנה ספורטיבית ובריאותית

לכבוד המונדיאל, אימפריית "החומוס  של ג'ינג'י" משיקה לראשונה את מנה ספורטיבית ובריאותית

גרגירי חומוס & פול אסלי עם ביצה קשה וסלט ישראלי

המנה מושקעת בבישול ממושך של כיומיים שלמים בתנור  ומעניקה לכם את כל היתרונות הבריאותיים בזמן צפיית שיא !

 

לכבוד המונדיאל, החגיגות והישיבות האינסופיות עם כל החבר'ה אימפריית החומוסיות  "החומוס של ג'ינגי" משיקה בימים אלה את המנה הספורטיבית הבריאותית הראשונה מסוגה- מנה המורכבת מגרגרי חומוס מובחרים בשילוב גרגירי פול אסלי עם ביצה קשה המבושלים יומיים שלמים בתנור ומוגשים עם ביצה וסלט ישראלי . 

 

הייחודיות וסוד הקסם של המנה טמון בהשקעה הרבה ובשלבי העשייה הארוכים והאוטנטיים  שלה. איתי גולן הידוע כג'ינגי משקיע בבחירת הגרגירים של הפול וחומוס בקפידה ודואג שהטעמים נספגים יחד. את המנה ג'ינג'י מכין את במשך יומיים ברציפות בעזרת חימום בתנור.

צילום:  משה שמה 

לרובנו הבישול הארוך מזכיר את הבישולים הביתיים מבית אמא בשילוב הטעם של חומוס ג'ינגי' עם הידע שצבר "ג'ינג'י" במהלך עשרות שנים. המנה הספורטיבית בריאותית מורכבת מגרגירים חומוס מסוג זהבית הנחשב  לסוג גרגירי החומוס הפופולארי בישראל וגדל בקיבוץ עינת.

 

לדברי "גינג'י:  "בקיבוץ עינת אנו מגדלים את גרגירי חומוס זהבית במשך שנה שלמה ובוחרים את הגרגירים בקפידה ממש בפינצטה וזה ממש לא קלישאה כך כל מנה חייבת לעמוד בסטנדרטים ידועים מראש". 

 

"את המנה הספורטיבית עם כל היתרונות הבריאותיים שלה נוהגים לאוכל החל משבע וחצי בבוקר. כאשר אוכלים את מנת החומוס מתחילת היום היא יכולה להיספג בגוף עם כל היתרונות הבריאותיים שלה ולסייע מאד גם לספורטאים, טבעונים וצמחונים".

 

עוד מוסיף:  "כדי לקבל את החומוס והפול מבושלים היטב יש לבשל אותם ממש כמו חמין – במשך יומיים לאט לאט ובסבלנות, כל הלילה. זאת הדרך היחידה לקבל גרגרי חומוס ופול שהטעם שלהם זהה בשבע בבוקר ובאחת בצהריים".

צילום:  משה שמה 

החומוס של ג'ינג'י הוא לא עוד קופסת חומוס מסחרית שקניתם בסופר וגם לא עוד חומוסיה  מתחת לבית אלא הוא כינוי לרשת חומוסיות מוכרת ואהובה שהסניף הראשון והוותיק שלה ממוקם בקיבוץ עינת שנמצא מספר קילומטרים מזרחית לפתח תקווה.

 

למה  דווקא בקיבוץ עינת ? עד לפני 14 שנה קיבוץ עינת היה ידוע בנעלי העבודה והצבא הקלילות ובבית הקברות האזרחי. אבל מאז הוא מזוהה גם עם חומוס טוב. למרות אך ההצלחה, הסניף ממוקם בחורשת האקליפטוס של הקיבוץ בו איתי גולן מתגורר ובו גדל.

 

הסניף בקיבוץ עינת נפתח בשנת 1994ומאז הוא נחשב למקום עלייה לרגל של חובבי חומוס באשר הם. המקום אוטנטי וחם משפחות, חברים ויחידים אוהבים לבוא אליו. בסניף יש קונטיינר אדום עם סככה, שולחנות עץ, בטבע פתוח ומאוורר. 

 

רשת החומוסויות "חומוס של ג'ינג'י"  בפייסבוק:

https://www.facebook.com/GingiHummus/

קיבוץ עינת

צומת סגולה – פתח תקווה 

 ומושב נווה ירק.

שעות פתיחה:  פתוח בימי ראשון  עד שישי

שעות :  10.00-14.30

 

הידעת ?

5  יתרונות בריאותיים של גרגירי חומוס שכל אחד צריך לדעת: באדיבות: החומוס של ג'ינג'י

  1. גרגירי חומוס מסייעים בתהליך עיכול תקין וחילוף חומרים מאוזן וגם תורמים לתחושת שובע במהלך כל היום.

  2. החומוס מפחית ומסייע באיזון כולסטרול .

  3. החומוס עשיר בחלבונים וסיבים תזונתיים, דל בשומן ואף מסייע לירידה במשקל.

  4. תורם לאיזון לחץ דם גבוה.

  5. החומוס מגביר אנרגיה ומצב רוח.

 

אז מה הפלא שהג'ינג'י שמח כל היום ?  

 

רשת החומוסויות "חומוס של ג'ינג'י"  בפייסבוק:

https://www.facebook.com/GingiHummus/

קיבוץ עינת

צומת סגולה – פתח תקווה 

 ומושב נווה ירק.

שעות פתיחה:  פתוח בימי ראשון  עד שישי

שעות :  10.00-14.30