כותרות אחרונות
Search

למה סביבה תומכת כל כך חשובה?

צילום: FREEPIK

 

למה סביבה תומכת כל כך חשובה?

מי הם האנשים שמקיפים אתכם ואמורים לתמוך בכם במצבים שונים? כל אחד מכיר את הסביבה שלו, יש כאלה שנשענים עליה כמעט בכל הזמנות. הסביבה שלכם חייבת להיות סביבה תומכת, כזו שתרים אתכם על הרגליים בכל מצב. לסביבה תומכת יש חשיבות גבוהה, בכל מיני מצבים ובכל מיני סיטואציות. אנו ננסה להסביר לכם מה היא התמורה של סביבה תומכת כלפיכם בהיבטים שונים. פתאום תבינו עד כמה זה חשוב לחשוב היטב מי הם האנשים שמקיפים אתכם בכל מצב. אם הסביבה שמקיפה אתכם תהיה סביבה תומכת תראו איך ניתן יהיה להרוויח המון. מצד שני אם הסביבה לא באמת תתמוך בכם, ההפסד הגדול יהיה אך ורק שלכם.

 

האמינו בעצמכם יותר

ברגע שהסביבה שמקיפה אתכם היא סביבה תומכת, אין סיבה שלא תוכלו להאמין בעצמכם. גם אם אתם לא מאמינים בעצמכם, תראו איך הסביבה הקרובה משנה את דעתכם. בו בזמן אנשים שמאמינים בעצמם עלולים להפסיק לעשות זאת בגלל הסביבה שמקיפה אותם. ברגע שאתם מאמינים בעצמכם תראו כיצד הפוטנציאל ממומש ומתגשם מול עיניכם. מי שלא יאמין בעצמו ימצא את עצמו מפספס המון דברים במהלך חייו.

 

תתרוממו ברגעי שפל

כולנו עשויים לחוות רגעים קשים, חלקם יהיו רגעים שלא באמת ניתן למנוע אותם. ברגע שיש לכם סביבה תומכת תוכלו לדעת כי יש לכם משענת להישען עליה. הסביבה הקרובה תהיה זו שתרים אתכם כאשר תהיו זקוקים לכך. הם תמיד יציגו לכם את חצי הכוס המלאה ויראו לכם כי יש מה לעשות בנידון. בלי סביבה תומכת יהיה קשה להתרומם ברגעים קשים, בטח אם הם באים אחד אחרי השני. חשוב שהאנשים שמקיפים אתכם יהיו אנשים שיסייעו לכם לראות את הטוב בכל דבר.

 

 


הצליחו כנגד כל הסיכויים

יש לכם עוד המון מה לעבור כדי להצליח? הצלחה היא המנוע שאמור להניע אותנו בהמשך החיים. ברגע שתשיגו מטרה אחת יהיה קל להמשיך להשיג את המטרות הבאות בתור. גם אם הקלפים לא משחקים לידכם, הסביבה התומכת אמורה לקדם אתכם קדימה. פתאום מה שהיה נראה בלתי אפשרי יהפוך להיות מציאותי ובר השגה. בלי הסביבה התומכת ההצלחה תהיה זמנית וההישגים יהיו הישגים שלא באמת יספקו אתכם.

 

יש לכם אל מי לפנות

מרגישים כי אתם צריכים עזרה וייעוץ? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור עם מי תרצו לדבר. פעם אחת זה יכול להיות עם בן משפחה, פעם אחרת זה יכול להיות עם חבר קרוב. אם לא תפנו לאנשים תרגישו לבד, מציאות שקשה מאוד להשלים איתה. הסביבה התומכת אמורה להיות זאת שתעמוד לצידכם ותגיד לכם מה נכון לעשות בכל נקודת זמן. עצה אחת קטנה יכולה להיות זאת שתשנה את חייכם מקצה אחד ישירות לקצה השני.