כותרות אחרונות
Search

פוגשים את המאסטרו רני קלדרון ונחשפים לתכניותיו לתזמורת הבאר- שבעית פורצת הדרך בארץ ובעולם..!

 

 

פוגשים את המאסטרו.!
לקראת עונת ה-51 לפעילות הסינפונייטה הישראלית באר שבע וסביב מינויו של המנהל המוסיקלי שיכנס לתפקידו בתחילת היובל הבא לתזמורת, תושבי העיר והאזור מוזמנים להיכרות אישית עם מאסטרו רני קלדרון ואת תכניותיו לתזמורת הבאר-שבעית פורצת הדרך בארץ ובעולם.

 

בצעד ראשון מסוגו, מזמינה הסינפונייטה הישראלית באר שבע את תושבי העיר והאזור, חובבי מוסיקה ומנויים למפגש היכרות אינטימי עם הפסנתרן והמנצח הישראלי- מאסטרו רני קלדרון, שייכנס לתפקידו בחודשים הקרובים כמנהלה המוסיקלי של התזמורת הקלאסית היחידה מאשדוד ועד אילת. המעוניינים, יוכלו להצטרף לאחד מתוך ארבעת המפגשים המוצעים לציבור הרחב, בהם יכירו ישירות את המאסטרו, את האג'נדה המוסיקלית השלובה בחיבור המיוחד בין התזמורת לתושבי העיר והאזור, ואת התכנית המוסיקלית ותכנונים נוספים לעונת ה-51.

 

מאסטרו רני קלדרון – צילום: סטודיו "סנאפ"

 

לא רק בחדרי החזרות ובבימת הסינפונייטה הישראלית ב"ש צמחו מוסיקאיות ומוסיקאים רבים שהפכו למובילים בתחומם אלא גם בשל פעילויות חינוך ותרבות שמבצעת התזמורת מיום היווסדה, אשר גם אותן יוביל מאסטרו קלדרון. לכן מדובר בהזדמנות מיוחדת לפגוש ולהכיר לפני כולם את המאסטרו עוד לפני העלייה לבמה, מה שיאפשר להעלות ולהחליף רעיונות ודעות לגבי המוסיקה בכלל ותפקידה של התזמורת במרחב הדרומי בפרט.

 

ניתן להצטרף לאחד ממועדי המפגשים:

ביום רביעי 17.05.2023 בין השעות 17:00– 18:00 או 19:00– 20:00.

לחלופין – יום חמישי 18.05.2023, בין השעות 9:00 – 10:00 או  11:00– 12:00.

הרשמה באתר הסינפונייטה הישראלית באר שבע או בטלפון 08-6266422