כותרות אחרונות
Search

למרות הסגר חוגגים סוכות ב"כפר עידוד" עם סדנאות יצירה, שירה בציבור הרצאות ועוד…

צלם: טל שובל

 

למרות הסגר חוגגים סוכות ב"כפר עידוד".

עם סדנאות יצירה, שירה בציבור הרצאות ועוד…

 

בכפר עידוד בית חם לאנשים מיוחדים, חוגגים סוכות בצל הסגר. במהלך חול המועד סוכות נערכו אירועים לדיירי הכפר שכללו שירה בציבור, הרצאות וסדנאות.

 

לדברי שני אחדות, מנכ"לית "כפר עידוד": "בימים אלו בו כל המדינה נמצאת בסגר ולא ניתן לחגוג את חג סוכות אנו עושים רבות כדי לשמח את דיירי הכפר, על אף המציאות הקשה . הפעילויות עוזרות לשמור על שגרת הדיירים, ולהסב להם שמחה בלב בחגי תשרי"  

 

צלם: טל שובל

 

באירועים נטלו חלק כל דיירי הכפר שאמרו "לא ניתן לקורונה לנצח אותנו, אנחנו נשמח נחגוג ונרקוד ונהיה שמחים, במרחק של 2 מטר ועם מסיכה".

 

האירועים בכפר נפתחו עם שירה בציבור בהובלת אורי שחר , הרצאה בליווי סרטים וצילומים של העיתונאי איתן אלחדז בנושא "המסיכה מהקרנבלים ועד הקורונה" הופעת בלוז חברתי בין בניינים של איתמר בק ואסף אחיטוב, סדנת משחק מול מצלמה עם לאה שכטר וסדנת רימייק יצירה מחומרים ממחוזרים.

 

צלם: טל שובל

 

בכפר עידוד, הממוקם בלב נתניה, חיים 142 דיירים מגיל 21 ועד גילאי הזקנה , המוגדרים כאנשים עם צרכים מיוחדים בתפקודים גבוהים עם קשיי למידה, קשיי תפקוד, מוגבלות שכלית ועוד. כפר עידוד הוקם לפני כ-25 שנה על ידי קבוצת הורים שחיפשו מקום שייתן מענה לילדיהם, ילדים עם צרכים מיוחדים.

 

"כפר עידוד" – הבית החם בישראל לאנשים עם צרכים מיוחדים. חברי הקהילה חיים ביחד, כל אחד בדירה הרשומה על שמו, ומנהלים חיים רגילים, כאשר לצדם הסיוע היחידני והארגוני הנדרש. כפר עידוד בנתניה משמש כבית ל- 142 דיירים המוגדרים כאנשים עם צרכים מיוחדים שנהנים מחיים עצמאיים בסביבה מוגנת ובטוחה.