כותרות אחרונות
Search

"דינמיקה מובילאב" מדווחת על גידול של 350% בהזמנת תיקון טלפונים עד הבית.

 

 

קפיצה בהזמנת תיקון עד הבית!

"דינמיקה מובילאב" מדווחת על גידול של 350% בהזמנת תיקון טלפונים עד הבית.

בעקבות הסגר והחשש מיציאה מהבית ישנה עלייה משמעותית בביקושים לתיקון עד הבית

גם אל מלונות הקורונה מגיעים הטכנאים של דינמיקה מובילאב.

 

שירות התיקונים עד הבית של דינמיקה מובילאב הגיע לשיא הזמנות תיקוני טלפונים בסגר הנוכחי, העומד על מאות תיקונים כל יום, בכל הארץ. הרשת מדווחת על זינוק בתיקונים של 350% לעומת פעילותה לפני הסגר.

 

השירות שמציעה דינמיקה מובילאב הוא הבלעדי בישראל לשירות תיקונים לסמארטפון עד בית הלקוח או כל נקודה אחרת שבה יבחר כמו למשל מקום עבודתו. בתקופת זו, הטכנאים מבצעים את התיקון במרחב הציבורי ליד בית הלקוח, על מנת לשמור על בריאות הלקוחות וטכנאים. משך התיקון אורך כחצי שעה, חוסך ללקוחות זמן יקר של איסוף והמתנה, ויציאה מהבית למרחבים הומים. שירות זה הוא שירות חיוני ומתאים גם ללקוחות הנמצאים בבידוד, בהשארת הנייד בשקית מחוץ לדלת הבית.  

 

אלי אדדי מנכ"ל רשת דינמיקה – צילום: רמי זרנגר

 

אלי אדדי מנכ"ל רשת דינמיקה: "מתחילת הסגר סיפקנו שירות תיקונים ללקוחות, שבלעדיי שירות דינמיקה מובילאב היו נותרים ללא פתרון. למשל לקוח שאשתו ילדה והזמין את השירות לפתח ביה"ח. מכשירו תוקן בזמן קצר ובכך התאפשר לו להמשיך להיות קרוב למשפחתו. הזמנה נוספת הייתה עבור חייל שלא יצא כבר חודש מהבסיס בגלל הקורונה. הטכנאי הגיע לבצע תיקון עד לש"ג של הבסיס." עוד מוסיף אדדי "כאשר בכל זמן נתון יש כ- 100,000 תושבים הנמצאים בבידוד, הצורך בשירות שלנו עולה. הצוות שלנו הגיע עד לפתח ביתם של מאות מבודדים בכדי לתקן להם את המכשיר, שמהווה עבורם חיבור קריטי ליקיריהם ולעולם. לפני הסגר פעלנו רבות כדי לתגבר את צוות הטכנאים ולהתאים את השירות לנהלי משרד הבריאות, ללא מגע או מפגש בין הטכנאי ללקוח." בנוסף "שמנו לב שפלח בולט מהלקוחות הם אוכלוסייה מבוגרת, אשר נמצאים בבית כבר מספר חודשים וחשוב להם להישאר בקשר עם משפחתם. מכשיר הטלפון הוא הדרך היחידה לעשות זאת."

 

תהליך הזמנת התיקון פשוט ומהיר, וניתן לבצע אותו באתר של רשת דינמיקה: https://www.dynamica.co.il /

 

הזמנת הטכנאי היא מהיום להיום, וניתן להזמין טכנאי בין שעה לשעתיים קדימה. שעות הפעילות הן מ-09:00 בבוקר עד 20:00 בערב. מחיר השירות ידוע ללקוח מראש בהתאם לפרטים שהזין באתר והתשלום מתבצע לאחר התיקון. נדגיש כי יש אחריות על התיקון 3 חודשים – למעט נזקי מים ושבר מסך.*

 

בנוסף לאתר, ניתן לבצע הזמנה טלפונית: *6656 .

*בכפוף לתנאים באתר דינמיקה

 

אודות דינמיקה:

רשת דינמיקה הינה הרשת הגדולה והמובילה בישראל לטלפונים, אביזרים וגאדג'טים. הרשת מפעילה כ-50 סניפים בקניונים המובילים ברחבי הארץ, מתוכם 5 סניפים באילת, ואתר קניות און ליין מהגדולים כיום בישראל. ברשת מגוון רחב של טלפונים ביבוא רשמי Apple, SAMSUNG ומגוון מוצרים מתקדמים כמו מחשבים, טבלטים, אוזניות, מוצרי גיימינג, שעונים חכמים, רחפנים, מצלמות מתקדמות, שואבים ועוד של המותגים המובילים. בדינמיקה מעבדות תיקונים בפריסה ארצית וללקוחות כל החברות לתיקון תוך 45 דקות וכן שירות תיקונים עד הבית להזמנה באתר דינמיקה או שירות טלפוני.