כותרות אחרונות
Search

ספיישל קולנוע פולני יוצא לדרך ב- "HOT VOD cinema" ב-15 באוקטובר.

 התמונה לקוחה מהסרט "פתיון"

 

ספיישל קולנוע פולני יוצא לדרך ב- "HOT VOD cinema" ב-15 באוקטובר.

במסגרת הספיישל, שנעשה בשיתוף עם המכון הפולני ת"א ומכון אדם מיצקביץ' פולין, ישודרו שמונה סרטי איכות פולנים עכשוויים.

 

ספיישל קולנוע פולני, שיביא את מיטב הקולנוע הפולני אל הקהל הישראלי, ייצא לדרך ב-15 באוקטובר ויימשך לאורך כחודש ימים. הפרויקט, שהנו שיתוף פעולה בין HOT לבין המכון הפולני ת"א ומכון אדם מיצקביץ' מפולין, הנו המשך לחודש Polish Zoom אשר הושק בשנה שעברה בסינמטקים ברחבי הארץ ועובר השנה למתכונת מקוונת, לאור הנסיבות.

 

מהמותחן "הדיבוק", בכיכובו של איתי טיראן כחתן אחוז כישוף ומתכתב עם הקלאסיקה היהודית, דרך "עקבות" של אגניישקה הולנד, המבוסס על סיפור מאת זוכת הנובל אולגה טוקרצ'וק, המותחן הפסיכולוגי "אני רוצח", על רוצח סדרתי מהאייטיז שנידון למוות לאו דווקא בצדק ועד ל"פתיון", אשר קשה לומר אם הוא סרט אימה או קומדיה מוזיקלית על בנות ים העולות לחוף ורשה, מתחילות לעבוד כרקדניות במועדון לילה והופכות לאטרקציה מקומית תאבת דם. 

 

התמונה לקוחה מהסרט "עקבות" המבוסס על סיפור מאת זוכת הנובל אולגה טוקרצ'וק.

 

המכון הפולני ת"א הנו גוף תרבות המוביל אירועי תרבות, חינוך ואמנות במטרה להציג בפני הקהל הישראלי את התרבות הפולנית העכשווית באמצעות יצירת אירועים, פסטיבלים ופעילויות בתחומי האמנות, המחול, התאטרון, ההיסטוריה, המדע, הקולנוע, העיצוב ועוד. מכון אדם מיצקביץ'(Adam Mickiewicz Institute)  הנו מוסד תרבות לאומי ששליחותו היא לחזק ולחשוף את הנציגים המרכזיים של תרבות פולין באמצעות השתתפות פעילה בחילופי תרבות בינלאומיים.

 

ספיישל הקולנוע הפולני יעלה, כאמור, ב- 15.10.20, ויכלול 8 סרטי איכות פולניים עכשוויים אשר זכו בשלל ביקורות ופרסים בינלאומיים, ויהיה זמין בקטגוריית CinemaTime ב-HOT VOD cinema.

 

ספיישל הקולנוע הפולני יאפשר לקהל הישראלי צפייה ביתית במיטב הקולנוע הפולני, אשר זוכה בשנים האחרונות להכרה בינלאומית ולמקום של כבוד בתעשיית הקולנוע העולמית.

 

החל מה-15.10 ועד ה-14.11

רק ב-HOT VOD cinema