כותרות אחרונות
Search

לקראת חג שבועות מציג יקב "היוצר" יינות לבנים מומלצים.

 

 

יקב היוצר שבועות בלבן

לקראת חג שבועות מציג יקב היוצר  יינות לבנים מומלצים.

יינות היוצר מופצים ונמכרים ברחבי העולם ומהווים עדות וחותם איכות לתעשיית היין הישראלית. טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין מכל העולם משבחים אותו. זהו יקב ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.

 

 

מוסקטו לבן

 

צילום: אייל קרן

 

המוסקטו הוא יין לבן עם טעם מתקתק, קליל, ריחני ורענן. היין מיוצר באזור Lazio במרכז איטליה, מזן מקומי של ענבי מוסקטו לבנים הגדל לאורך חופי Ulysses שבדרום Lazio .זן ענבי המוסקטו שייך לאחד מזני הענבים הוותיקים ביותר בעולם ויש הסבורים שבמקור מוצאו במזרח התיכון, והוא שימש לעשיית יין עוד בימי יוון הקדומה.

לשם בחירת הכרמים המושלמים שיביאו לידי ביטוי את חזונו, ערך היינן באופן אישי את החיפושים באיטליה, ואיתר בין רומא לנפולי את הכרמים המתאימים במדויק ליצירת המוסקטו המבעבע.

 

מכיל 6.0% כהל.

מחיר מומלץ לצרכן: 34.9 שקלים.

להשיג ברשתות ובחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

 

וירטואוזו גוורצטרמינר

 

צילום: אייל קרן

 

סדרת Virtuoso עוצבה בקפידה ובייחודיות רבה, וההשראה לעיצובה מגיעה מעולמות כלי הנגינה, עם בקבוק בעל צורה ייחודית המיובא ממפעל בוטיק לזכוכית בצרפת. ייצור היין בוצע על ידי קליטת הענבים וריסוקם, הם קוררו ועברו להשריה קרה עם הקליפות למשך כ-3 שבועות. לאחר מכן, היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 9 חודשים.

"גוורצטרמינר" של "יקב היוצר" מסדרת "VIRTUOSO"  הינו יין מעודן ורענן, מענבי הזן הארומטי "גוורצטרמינר" הגדלים בצפון הנגב. בעל ניחוחות של פירות אקזוטיים, פרחים לבנים ותבלינים. מכיל 11.5% כהל.

מחיר מומלץ לצרכן: 49 ₪ מבצע שבועות 44.9 ₪

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

 

 

לגאטו שרדונה

צילום: אייל קרן

 

סדרת פרימיום מיוחדת המטופלת בצורה אישית במהלך כל השנה על ידי היינן ומבוססת על מספר זנים מובחרים ומגוונים. הסדרה הייחודית בנויה משילוב יוצא דופן של שני בצירים נפרדים, על מנת ליצור הרמוניה רעננה ומדויקת של טעמים אשר יתארו את חזונו של היוצר. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 12 חודשים.

לגאטו שרדונה יקב היוצר-יין מלא וארוך בניחוח פירות טרופיים ווניל. מופק מענבי שרדונה הגדלים בשילו בשומרון. מכיל %13 כהל.

מחיר מומלץ לצרכן: 69 שקלים.

להשיג ברשתות ובחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

 

ויונייה מסדרת ליריקה, יקב היוצר

צילום: אייל קרן

 

סדרת LYRICA עטורת פרסים.  יינות הסדרה נוצרו ממבחר זני ענבים שמוצאם באגן הים התיכון, הנפוצים בעיקר בדרום צרפת, איטליה וספרד, ומתאימים יותר מכל לאקלים בישראל. הענבים מגיעים מכרמים באזור הכרמל וסביבת הר תבור. דגש רב הושם על גידול אופטימלי בכרם, שיאפשר להגיע לבשלות מלאה תוך שמירה על פירותיות רעננה ככל האפשר. היין התיישן בחביות עץ אלון למשך 24 חודשים.

ויונייה מסדרת ליריקה, יקב היוצר- יין מלא ועשיר עם ניחוחות של פירות לבנים, וניל ואפרסק. התיישן בחביות עץ אלון 5 חודשים. מקורו של הויונייה מהר ברכה שבשומרון. מכיל %13 כהל.

מחיר מומלץ לצרכן: 95 שקלים.

להשיג ברשתות ובחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

 

על יקב היוצר:

יינות היוצר מופצים ונמכרים ברחבי העולם ומהווים עדות וחותם איכות לתעשיית היין הישראלית. טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין מכל העולם משבחים אותו. זהו יקב משפחתי ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.

 

יקב ארזה הוא יקב משפחתי ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל  עם החלום לייצר כאן יין איכותי. היקב מייצר כיום למעלה מ- 4 מיליון בקבוקים בשנה המשווקים ברשתות השיווק השונות ובחנויות היין. בשנים האחרונות נטע היקב כרמים בכל אזורי היין המובחרים בארץ החל מהגליל העליון בצפון ועד רמת הנגב בדרום מתוך הבנה כי בכל חלקה מתקיימים תנאי גידול עם מאפייני פרי שונים, המתאימים לסוגי יין מגוונים.  כל כרמי היקב עומדים תחת פיקוח קפדני של צוות היקב בכדי לוודא תנאי גידול מיטביים לכל גפן וגפן.