כותרות אחרונות
Search

לקראת פורים: טיפים שישמרו על בריאות השיער – עיצוב שיער מטורף לפורים? כך תשיגי את המראה הרצוי ותשמרי על בריאות השיער

5-Q4-Gifting-Gallery-Image-Model 202

 

 לקראת פורים: טיפים שישמרו על בריאות השיער.

עיצוב שיער מטורף לפורים? כך תשיגי את המראה הרצוי ותשמרי על בריאות השיער

 

פורים כבר כאן וסוף סוף מצאנו את התחפושת המקורית והמושלמת שכל כך רצינו.. מה שנשאר זה לשדרג את הלוק עם תסרוקת מדליקה או עיצוב שיער מטורף שיגנבו את ההצגה. עם זאת, חשוב לדעת לסדר ולעצב את השיער בצורה נכונה ובריאה כך שלא יגרם נזק לשיער. שמירה על שיער בריא דווקא בחג פורים היא חשובה ממספר סיבות, כאשר המרכזית היא שאנחנו נוטים להשתמש בתוספות שיער, צבעי שיער זמניים, או נוטים לעצב אותו בצורות שונות וייחודיות לתחפושות שיכולות לגרום לו נזק עתידי. לכן לקראת החג, מדעני השיער של Dyson עם כל הטיפים לעיצוב שיער שאת צריכה לדעת לקראת החג.

 

לנקוט משנה זהירות

צבעים זמניים ותכשירים לעיצוב השיער כידוע יכולים להיות מייבשים ולגרום לנזק בלתי הפיך אם לא משתמשים בהם נכון. שמירה על שיער בריא מסייעת למנוע שבר, קצוות מפוצלים, ונזק כללי. מומלץ שלא לעשות בהם שימוש אלא רק במוצרים שנבדקו והוכחו כבטוחים לשימוש.

 

שימוש במוצרים איכותיים ומתאימים לשיער שלך יכול לעזור למנוע תגובות אלרגיות או רגישויות עור ראש. במיוחד בפורים, כשאנו נוטים לנסות חומרים חדשים על השיער שלנו.

 

למה צריך בכלל לוודא שהשיער בריא בפורים?

שיער בריא נוח יותר לעיצוב: כאשר השיער חזק ורך, הוא נוח יותר לניהול ועיצוב, מה שמאפשר גמישות גדולה יותר בבחירת תחפושת וביצוע התאמות אחרונות ללא דאגה לנזק.

שמירה על ברק ומראה טבעי: על מנת שהתחפושת תיראה הכי טוב, חשוב שהשיער יראה בריא ובעל ברק טבעי. שיער דליל ויבש יכול להוריד מהמראה הכולל של התחפושת.

התאוששות מהירה אחרי החג: אם אתה שומר על שיער בריא לפני ובמהלך החג, השיער שלך יהיה יותר מסוגל להתאושש מהר מהטיפולים והעיצובים שביצעת בו.

 

5-Q4-Gifting-Gallery-Image-Model 202

 

איך נשמור על השיער בריא?

שימוש במוצרים טבעים ומזינים: ניתן להשתמש במסכות שיער טבעיות שמבוססות על חומרים כמו שמן זית, שמן קוקוס, או אבוקדו. הם מזינים את השיער ומעניקים לו לחות, מה שמסייע להגן עליו מנזק.

שימוש במעצב שיער: מעצב השיער עם הטכנולוגיה המתקדמת ועם אביזרים שתוכננו מחדש שמאפשר ליצור סוגים שונים של מראה: תלתלים בעלי נפח, שיער גלי במראה טבעי ושיער חלק וגולש. הסטנדרט הוא של מספרה אך התפעול לעומת זאת, ביתי ופשוט והכי חשוב- השימוש בו מונע נזקי חום קיצוני בזמן עיצוב השיער וכך מונע פגיעה באיכות השיער.

רחצה נכונה: לאחר השימוש בתוספות שיער או צבעים, חשוב לרחוץ את השיער היטב בשמפו עדין ולהשתמש במרכך. זה יעזור להסיר שאריות מבלי לגרום לנזק נוסף.

חיתוך קצוות מפוצלים: חיתוך קצוות מפוצלים לפני החג יכול לעזור לשיער שלך להיראות ולהרגיש בריא יותר, וגם למנוע נזק נוסף שעלול להתפשט לאורך השיער.

שימוש בשמפו יבש: שמפו יבש יכול לשמש עבור סטיילינג, זה נותן את אותם היתרונות רק בלי הנזק לקרקפת ומסייע ביצירת מראה חוף. אבל היזהרי! שמפו יבש יכול להשאיר גם אבקה לבנה בשיער אם לא משתמשים בו נכון.

שימוש במוס, ספריי לשיער ושמנים: ספריי ומוס לשיער עובדים כמו דבק ומחזיקים את חלקי השיער יחד בסגנון הרצוי שלך. ניתן להשתמש גם בשמנים טבעיים וסיליקון על השיער שלך כדי להפחית מכמות המים שנספגת בשיער במהלך היום. עם זאת, אם שמים יותר מידי שמן זה יוצר השפעה הפוכה ומכביד על השיער שלך.

 

לאחר החג

מנוחה לשיער: אחרי החג, נסי לתת לשערך מנוחה מטיפולים כימיים, חום, ועיצובים מורכבים לזמן מה. השתמשי בתסרוקות פשוטות ומרככים טבעיים להחזרת הלחות והברק.

שימוש במרכך: הקפידי על שימוש במרכך בכל פעם שאת שוטפת את השיער. מרככים הם חלק מהמוצרים הטובים ביותר לשיער שלך, כאשר הם מצפים את השיער, משמנים אותו ועוזרים להפחית את הסימנים לנזק עתידי.

שימוש במסרק עם שיניים רחבות: מומלץ להשתמש במסרק עם שיניים רחבות. שימוש במסרק עם שיניים רחבות מפחית את החיכוך ואת הנזק, כאשר השיער שלך רטוב וחלש.

הברשת השיער: הטכניקה הכי טובה היא להבריש את השיער כלפי מטה. הברישי את השיער כלפי מטה והתחילי מקצוות השיער כדי להתיר קשרים. אם תתחילי מהשורש, הקשרים יהיו יותר הדוקים.

שימוש בשמפו עדין: שיער וקרקפת שמנוניים נגרמים על ידי הצטברות הסבום (חלב) שמיוצר על כל זקיק שיער. שטיפת השיער לעתים קרובות לא בהכרח מזיקה ותביא להפחתת שאריות לא נעימות כגון הסבום, תאי עור רופפים, זיעה ומזהמים סביבתיים. אם את שוטפת את השיער שלך כל יום, השתמשי בשמפו מתון יותר. חפשי ברשימת הרכיבים את הרכיב בטא קוקמידופרופיל שיכול לעזור להפוך שמפו לפחות מגרה ומתון יותר.