כותרות אחרונות
Search

לקראת פתיחת עונת הגלידות 2019 חב' "בן&ג'ריס" מציגה חידושים , מוצרים חדשים, הרחבת קטגוריות ומגוון של למעלה מ – 25 סוגי גלידות בטעמים שונים.

לקראת  פתיחת עונת הגלידות 2019 חב'  "בן&ג'ריס" מציגה חידושים , מוצרים חדשים, הרחבת קטגוריות ומגוון של למעלה מ – 25 סוגי גלידות בטעמים שונים.

הלהיטים בשנת 2019 יהיו גלידת "פיש פוד" שהינה אחד מהטעמים המובילים והאייקונים של "בן&ג'ריס" בארה"ב PHISH על שם להקה אמריקאית מפורסמת, טילון בצק עוגיות,WICH  3  טעמי קסטות  – גלידות ללא חלב על בסיס חלב שקדים NONDAIRY  טעמי  4  ומחזירה  לייצור ולשיווק גלידה שלא יוצרה בשנים האחרונות פינט באטר קאפ".

 

לקראת  פתיחת עונת הגלידות 2019 חב' "בן & ג'ריס" מציגה חידושים , מוצרים חדשים, הרחבת קטגוריות ומגוון של למעלה מ – 25 סוגי גלידות בטעמים שונים.

 

 חב' "בן & גריס"  הינה החברה המובילה בעולם ובישראל בקטגוריות גלידות סופר פרימיום נערכת לקראת פתיחת הגלידות 2019 עם סידרת גלידות חדשות מקוריות ובלעדיות.

 

 

צילום: מורג ביטן

 

חב' "בן & גריס" החלה בימים אלה לייצר ולשווק בישראל את גלידת פיש אנד  פוד אל שם הלהקה המפורסמת PHISH  שהינו אחד מהטעמים המובילים והאייקונים של בן&ג'ריס בארה"ב, בטעם האגדי המשלב שמנת משובחת  בטעם שוקולד עם סרוויל מרשמלו קרמל עשיר ופאדג' שוקולד בצורת דגים.

 

חידוש נוסף בעונת 2019 לקוחות יוכלו להזמין ישר מהמפעל עוגות גלידה על בסיס מגוון  טעמי הגלידות של "בן &גריס" בעיצובים שונים כאשר כל עוגת גלידה תתבסס על 2 טעמים על פי הזמנת הלקוח והכנה  תוך יומיים שלושה.

 

3 טעמי קסטות  WICH  כאשר הטעם החדש הינו "פינט באטר קאפ" גלידת חמאת בוטנים חתיכות חמאת בוטנים מצופות פאדג' בן 2 עוגיות.

 

 

צילום: מורג ביטן

 

 בשנת 2019 ישווקו  4 טעמים בתחום הגלידות ללא חלב "NONDAIRY" המכילות 100% רכיבים טבעיים ומבוססות על חלב שקדים.

 

בקיץ 2019 מחזירה חב' בן&ג'ריס  (לבקשת הלקוחות) את גלידת פינט באטר קאפ גלידת חמאת בוטנים עם חתיכות חמאת  בוטנים מצופה פאדג'.

 

אבי זינגר, מנכ"ל "בן & ג'ריס": בן & ג'ריס חברת המזון היחידה בישראל מאושרת על ידי  FAIRTRADE (סחר הוגן) שמשמעו – הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאליים החל מקוטפי הבננות וקני הסוכר בדרום אמריקה ועד עובדי מאפיית הבראוניס בניו יורק. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינ"ל מופיע על כל אריזות החברה .

 

צילום: מורג ביטן