כותרות אחרונות
Search

רשת "אופיס דיפו" משיקה את 2 חנויות חדשות דיוטי פרי בנתב"ג תחת השם Touchit" By Office DEPOT"

רשת "אופיס דיפו" משיקה את 2 חנויות חדשות  דיוטי פרי בנתב"ג :

 החנויות ימוקמו בטרמינל 1 חנות בשטח של 290 מ"ר ובטרמינל 3 חנות בשטח של 670 מ"ר במיתוג חדש: Touchit" By Office DEPOT"

בדיקה שערכה הרשת קובעת שהישראלים מוצאים בממוצע כ-28  ש"ח לנוסע לרכישת מוצרים בתחום הסלולר והאלקטרוניקה.

 

 

שתי חנויות הדיוטי פרי החדשות שבהקמתן ועיצובן השקיעה רשת "אופיס דיפו" כ-8 מיליון ש"ח, יכללו תמהיל רחב ביותר  של מגוון טלפונים סלולריים ומוצרי גיימינג.  מוצרים חייבי מכס ניתן יהיה להזמין בעמדה אלקטרונית ולקבל בבית הלקוח. בתמהיל המוצרים יהיה דגש על כל מגוון הטלפונים הסלולריים כולל מותגים סיניים מובילים כמו וואי ושיאומי. ההבדלים בין שתי החנויות בטרמינל 1 וטרמינל 3 יהיו בתמהיל המוצרים ובמגוון המוצרים כאשר הדגש בחנות בטרמינל 1 יהיה על מוצרים עממיים יותר.

 

 

 

שיטת השיווק בחנויות Touchit" By Office DEPOT" תהיה : מבצעים, מחירים אגרסיביים, "מוצר היום", פרסומים בסלולר, מועדון לקוחות, ניראות בולטת על מסך ענק  באורך של 150 מ' שיעטוף את החנות ויעניק לחנות מראה מרשים ומודרני וחוויית קנייה יוצאת דופן ללקוחות.

 

רני צים בעלים של רשת "אופיס דיפו" : "עם זכיית הרשת במכרז (בעלות של כ- 53.9 מיליון ש"ח לשנה) תהפוך רשת "אופיס דיפו" לרשת מס' 1 בענף , והצפי שבשנת 2019 יעלה מחזור המכירות של חנויות "Touchit"  בדיוטי פרי בכ- 10% לעומת מחזור המכירות בשנת 2018 שמוערך בכ- 350 מיליון ש"ח".

 

מימין – רני צים בעלים קבוצת "אופיס דיפו", הרב מלכא הרב הראשי של אלעד, יורם שפירא- סמנכ"ל רשות שדות התעופה. צילום מורג ביטן.

 

חנויות  הדיוטי פרי Touchit" By Office DEPOT"  יהיו פתוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (חוץ מיום כיפור) ומשמרות העובדים יופעלו עפ"י עומסי הנוסעים בנתב"ג, עונתיות, ופרמטרים מקצועיים נוספים.

 

הרשת הגיעה לסיכומים עם כל הספקים על עבודה ישירה מולם כך שיתאפשר לערוך מבצעים קבועים ומחירים תחרותיים. מגוון המוצרים יהיה רחב בכל תחום ויוצבו בחנויות עמדות "חנות בתוך חנות" של יצרנים מובילים כמו: נספרסו, דייסון, וואי, מרלי, די גי איי, רחפנים , ועוד… חנויות Touchit בדיוטי פרי יהיו שונות בעיצוב ובתמהיל מהחנויות שפעלו עד כה במתחמים אלו.

 

צילום מורג ביטן.

 

שיטת השיווק בחנויות הדיוטי פרי Touchit" By Office DEPOT" : מבצעים, מחירים אגרסיביים, "מוצר היום", פרסומים בסלולר, מועדון לקוחות, ניראות בולטת על מסך ענק  באורך של 150 מ' שיעטוף את החנות באורך של 150 מ' ויעניק לחנות מראה מרשים ומודרני וחוויית קנייה יוצאת דופן ללקוחות.

 

שתי חנויות  הדיוטי פרי Touchit" By Office DEPOT" יהיו פתוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (חוץ מיום כיפור) ומשמרות העובדים יופעלו עפ"י עומסי הנוסעים בנתב"ג, עונתיות, ופרמטרים מקצועיים נוספים.

 

פעילות חנויות הדיוטי פרי Touchit" By Office DEPOT" תתנהל כרשת בפני עצמה ולא כחלק מסניפי רשת "אופיס דיפו".

 

צילום מורג ביטן.

 

אבי הררי מונה למנהל רשת חנויות Touchit" By Office DEPOT", הררי שימש בעבר בתפקידים מרכזיים בענף הקימעונאות ביניהם כסמנכ"ל רשת "קופיקס". מתחתיו יפעלו מנהלי חנויות ומנהלי משמרות מנוסים בתחומי המכירות וניהול מערכי שיווק.

 

בחנויות Touchit" By Office DEPOT" יועסקו כ-200 עובדים, 70% מתוכם עובדים שנקלטו מרשת אל"מ (שהפעילה עד כה את החנויות בדיוטי פרי) וכל העובדים עברו הדרכות מקצועיות והדרכות של הספקים הגדולים.