כותרות אחרונות
Search

לראשונה אוניית "נורוויג'יאן אנקור" החדשה ביותר של "NCL" יורדת למים !

 

לראשונה אוניית "נורוויג'יאן אנקור" החדשה ביותר של "NCL" יורדת למים !

האונייה שהגיחה לראשונה מהמספנה תושק באופן רשמי בהמשך השנה.

באוניה החדשה ניתן לראות מגוון מסעדות חדשות, מופעי בידור בלעדיים ומיטב האטרקציות המתקדמות ביותר בים.

 

חברת נורוויג'יאן קרוז ליין, החדשנית בתחום הפלגות הנופש, חוגגת את הגחתה לראשונה של אוניית האנקור (Encore) החדשה ביותר שלה ממספנת Meyer Werft שבגרמניה. האונייה תישאר בנמל המספנה לשלבי בנייה סופיים, לפני שתועבר במעלה נהר האמס לקראת הפלגות בים הצפוני בסוף נובמבר.

 

אוניית נורוויג'יאן אנקור, באורך של כ-335 מטרים, ומשקל של 170,000 טונות ברוטו, ובעלת קיבולת של 3,998 אורחים. האונייה תחל לשוט ב-30 באוקטובר 2019, ב-21 בנובמבר תעבור לטקס ההשקה במיאמי וב-24 בנובמבר תחל לקיים הפלגות של שבעה ימים לקאריביים.

 

צילום: NCL

 

אנדי סטיוארט, נשיא ומנכ"ל נורוויג'יאן קרוז ליין: "לראות את האונייה מגיחה מהמספנה, זו תמיד אחת מאבני הדרך המרגשות ביותר. השותפים שלנו ב- "Meyer Werft" היו מחויבים לחזון שלנו לא רק לנורוויג'יאן אנקור, אלא עבור מחלקת האוניות המובילה בתעשייה, ותומכים במסירות שלנו להציע לאורחינו את חופשת השייט הטובה ביותר בים."

 

 

האונייה לוקחת את האטרקציות הבלעדיות והבולטות של המותג לשלב הבא, ומציגה את מסלול הקארטינג הארוך בעולם בים בגובה 335 מטר עם ארבעה עיקולים במהירות גבוהה המשתרעים עד 3 מטרים מחוץ לאונייה; זירת לייזר טאג החיצונית הגדולה ביותר בגובה של 10,000 מ"ר בתוספת אלמנטים של מציאות מדומה; וחדר בריחה חדשני עם חוויות תיאטרליות ואינטראקטיביות בביתן הגלקסיה בגובה 10,000 מ"ר.

 

צילום: NCL. 

 

בנוסף, האוניה תכלול מסעדות וטרקלינים פופולריים רבים, שהפכו את מחלקת Breakaway Plus לאחת מהחדשניות והמצליחות בתולדות החברה, אוניית נורוויג'יאן אנקור תציג לראשונה חוויית אוכל איטלקית חדשה ברמה גבוהה, Onda מאת Scarpetta, בשיתוף עם חברת LDV Hospitality. בנוסף, המחזמר זוכה הטוני® ועטור הפרסים של טוני, "קינקי בוטס"  ינצח על חווית הבידור ברמה העולמית שעל הסיפון, עם מופעים המועדפים על אורחי החברה כמו“Happy Hour Prohibition: The Musical”, “The Choir of Man” ולהקת הקאברים של הביטלס.

 

עם השקתה בסתיו הקרוב, תציע אוניית האנקור, הפלגות של שבעה ימים למזרח הקאריביים ממיאמי החל מה-24 בנובמבר 2019; מסלולים לברמודה, קנדה וניו אינגלנד מניו יורק החל מה-22 באפריל 2020; הפלגות למערב הקאריביים ממיאמי החל מה-12 בדצמבר 2020; ובאביב 2021 תופיע לראשונה בחוף המערבי ותפליג לאלסקה מסיאטל.