כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל: מערך השיווק של חברת "איטון" ישווק בישראל פתרונות טכנולוגים של חברת "Tripp Lite".

צילום: ניב קונטור

 

לראשונה בישראל: מערך השיווק של חברת "איטון" ישווק בישראל פתרונות טכנולוגים של חברת "Tripp Lite".

במסגרת עסקת הענק בענף ה-IT הבינלאומי, נרכשה חברת "Tripp Lite" על ידי חברת "איטון" תמורת 1.65 מיליארד דולר. כעת הפתרונות הטכנולוגים של חברת "Tripp Lite" יחלו להיות משווקים בישראל ע"י חברת "איטון".

 

Tripp Lite הינה חברת IT אמריקאית המייצרת אלפי מוצרים לעולם הדיגיטאלי. החברה מציעה פתרונות חומרה ותוכנה מתקדמים לדאטה סנטרים הכוללים ארונות המסוגלים לשאת משקלים של מעל טון, פסי תקשורת, מאווררים, כבלים ועוד. כמו כן, היא מציעה מיקרו דאטה סנטרים, ציוד להפעלת מחשבים, תשתיות לציוד תקשורת, ופתרונות הגנה וגיבויי חשמל לציוד רפואי. לאחרונה השיקה החברה מספר מוצרי IT אשר עשויים מחומר אנטי בקטריאלי הדוחה 99 אחוזים מן החיידקים, אשר מגנים על בריאותם של מטפלים ומטופלים בבתי חולים בארה"ב.

 

איטון – צילום: ניב קנטור

 

הרכישה של "Tripp Lite" ע"י איטון משפרת את יכולות תשתית ה-IT המבוזרת וציוד הקישוריות של "Eaton". השילוב של שתי החברות מאפשר לאיטון להציע פתרונות מקיפים וחדשניים ליישומי חשמל קריטיים ותשתית דיגיטלית, מגובים באיכות, שירות ותמיכה.

 

ההפצה בישראל תתנהל באמצעות שני ערוצי הפצה מרכזיים של "איטון". חברת "CMS Compucenter" תפיץ את ציוד הכבילה, פסי השקעים המנוהלים, עמדות עגינה, וחברת "יונירום" תפיץ את ציוד ה IT מתקדם כגון ממירי הפסק וUPS בתקינה מיוחדת המותאמת במיוחד להפעלת ציוד רפואי בסביבת חולה.

 

אופיר גורן, מנכ"ל איטון ישראל – צילום: ניב קונטור

 

אופיר גורן, מנכ"ל איטון ישראל: "מדובר בבשורה משמעותית לשוק ה-IT בישראל ואין ספק שהרכישה של Tripp Lite ע"י איטון ושילוב החוזקות המנצח של שתי החברות יסייע להגיע להישגים משמעותיים בשוק ה- IT המקומי".