כותרות אחרונות
Search

אימפריית היופי של "יוסף גבות מדיקל"! היא נותנת החסות הראשית של טקס מלכת היופי לגיל השלישי.

יוסף מור עם המתמודדות – צילום: אבי בר

 

אימפריית היופי של "יוסף גבות מדיקל"!

אין מי שלא מכירה את "יוסף גבות", המותג המוביל בעולמות הביוטי. מזה 20 שנה שיוסף בתחום ונשים מכל הארץ נוהרות אליו שיעניק להן קצת ממגע הקסם שלו. בימים אלה יוסף עושה עוד צעד ענק לעבר היעד הבא, השקת אימפריית היופי "יוסף גבות מדיקל" בה הוא מעניק לכל אישה טיפולי יופי מכף רגל ועד ראש, 360 מעלות של שדרוג והנאה.

 

לפני שנה וחצי פתח יוסף מור את אימפריית היופי בגבעת שמואל ונתן לה את השם "יוסף גבות מדיקל". מדובר  בקליניקה רפואית לאסתטיקה, המציעה שדרוג וטיפולי יופי לנשים מכף רגל ועד ראש. גם אסתטיקה וגם רפואה. הוא מצרף לעסק רופאים מקצועיים וקוסמטיקאיות מנוסות ומקצועיות ומעניק טיפולים אסתטיים וטיפולים רפואיים כמו אנטי אייג'ינג, הזרקות, פילינג רפואי, מניקור פדיקור, עיצוב גבות, וכל מה שתוכלו להעלות על דעתכן, כל הטיפולים שאשה רוצה, צריכה, וחולמת כדי להפוך לסינדרלה.

 

יוסף מור עם המתמודדות – צילום: אבי בר

 

"יוסף גבות מדיקל" נותן חסות ראשית בטקס מלכת היופי לגיל השלישי:

"יוסף גבות מדיקל" מעניקה חסות ראשית לתחרות מלכות היופי של הסבתות הכי מדליקות שיש. נשים בוגרות וסבתות לנכדים, פעילות, מלאות חיים ומאושרות, אשר בעזרתו ויכולתו המקצועית של יוסף מור, ובשיתוף חברת "סלע מדיקל" הן תהפוכנה ליפיפיות ומשודרגות. כי ליופי אין גיל, וכל אישה יכולה להיראות ולהרגיש מיליון דולר תמיד. בעיקר כשהיא סבתא!

 

המתמודדות יחד עם מלכת היופי היוצאת והכתר שעל ראשה – צילום: אבי בר

 

מי אתה יוסף גבות?

"קוראים לי יוסף מור אבל שם המותג "יוסף גבות" הפך לשמי הרשמי. בצעירותי הייתי שחקן כדורגל ובגיל 16 פרשתי מהמשחק היות ולא קיבלתי תמיכה. במקביל, פרשתי גם מהלימודים, למרות שהייתי תלמיד מבריק אך גם חסר סבלנות להשקיע, והתחלתי לעבוד עם אבי בתחום האופנה. לא אהבתי את התחום אבל נחשפתי לעולם העסקים שסיפק לי את הכלים להמשך דרכי העסקית. להתנהל נכון, להעז, ולהצליח."

 

איך הגעת לעיצוב גבות?

"תחום האסתטיקה משך אותי והחלטתי ללמוד עיצוב שיער. באותם הימים לימוד עיצוב השיער לא היה מאד מקובל, וגם הפעם לא קיבלתי תמיכה ועידוד מהמשפחה וחברים. צחקו עלי והקניטו אותי, וככל שקיבלתי פחות רוח גבית, כך הפכתי יותר נחוש וממוקד. רצה הגורל וחברה שלחה אותי לטיפול פנים אצל קוסמטיקאית. נדלקתי. זיהיתי את הפוטנציאל בקוסמטיקה והצעתי לה לפתוח יחד עסק. היא סירבה ומצטערת על זה עד היום. אבל אני ידעתי שמצאתי את ייעודי, חלום שמתגשם."

 

"כבר באותו השבוע סגרתי מסלול לימודי קוסמטיקה של שנתיים ב"מעבדות GIGI לקוסמטיקה" היוקרתיים, אני ו-100 בנות. נרשמתי לכל הקורסים: קוסמטיקה, טיפולי פנים, איפור קבוע, מניקור, פדיקור, אפילציה, בניית ציפורניים, הכול. לעגו לי, הרגשתי לבד, וככל שהתקדמתי בלימודים והתמדתי, ידעתי שמצאתי את הנישה בשבילי, שאצליח ועוד ישמעו עלי ויהיו גאים בי."

 

"בהפסקות, הבנות עשו סידור גבות עם חוט. נדלקתי. באותה תקופה אף מוסד לא לימד איך ל"עשות גבות", התבוננתי בהן, למדתי את התנועות, ופתחתי את העסק הראשון שלי, חדר במספרה שם עשיתי גבות ללקוחות."

 

"באותם הימים מי בכלל עשה גבות? נשים היו הולכות לשכנה שתעצב. התחלתי מכלום, אבל עם המון ביטחון בעצמי ואמונה שאצליח. ידעתי שיש לי חוש אסתטי מפותח ושאני יודע לזהות ולעצב גבות בהתאמה אישית על פי מבנה הפנים ואישיותה של הלקוחה. בהתחלה לא הרווחתי הרבה, אבל לא התייאשתי. גם על האהבה נאלצתי להילחם. הוריה של אשתי חיפשו שידוך טוב יותר עבורה. אבל למרות הכול, בגיל 22 התחתנו, ואני שכרתי מרתף אצל מעצב שיער ידוע בכיכר המדינה שם עשיתי גבות, ומניקור פדיקור."

 

יוסף מור יחד עם איש יחסי הציבור גולן נהרדאע – צילום: אבי בר

 

איך הופכים למעצמת יופי?

"עם הרבה נחישות, התמדה ואמונה בדרך. חוסר הפירגון לאורך הדרך דרבן אותי קדימה. עבדתי קשה, שעות ארוכות, אבל בסוף זה השתלם ובגדול. יש לי חיישנים בנשמה לזהות מה נכון ומתאים לי ולעסק והבנתי למשל שהמיקום בכיכר המדינה לא התאים לי. אני אדם פשוט, גם היום שאני אימפריה ובעל מותג ידוע, נשארתי אותו יוסף מור מהשכונה. עברתי לרמת גן, לרחוב רש"י פשוט וצנוע, ובסמוך למי שהייתה הדבר החם בעולם עיצוב הגבות. קינאתי בה שאצלה שוקק ואצלי ריק. אבל לא להרבה זמן. תוך שנה כבר היו לי 1500 לקוחות. הגשמתי את החלום."

 

במהלך אירוע ההשקה, זכו הבאיות והבאים להרצאה על העצמה נשית מפי איריס קורן – צילום: אבי בר

 

 

"אני משתדל להסתכל תמיד צעד אחד קדימה ושואף לשפר ולגדול. פתחתי שוב את הסניף בכיכר המדינה, אלא שהפעם חזרתי כמותג מוכר. נשים נהרו אלי מכל הארץ. מקרית שמונה ועד אילת וזאת בתקופה שלא היו רשתות חברתיות, הכול מפה לאוזן עם תורים לחצי שנה קדימה. שדרגתי את העסק והוספתי את תחום האיפור הקבוע שהיה להיט מטורף. המצאתי פטנטים בתחום כמו "ניו לוק", שהיום נקרא "איפור הפודרה", עיצוב הגבה על ידי ציור נקודות צפופות שנותנות מראה טבעי של שיער בגבה במקום מריחת צבע. זה היה היסטרי, פתחתי אקדמיה ללימודים, וגם סניף שלישי, העסקתי עובדים, והעסק פרח."

 

"ואז הרגשתי שאני מתפזר. שזה גדול ושזה לא לגמרי אני, יוסף גבות של פעם, שרואה ומרגיש כל לקוחה ולקוחה. סגרתי הכול וחזרתי לרחוב רש"י ברמת גן, אל הפשוט, האותנטי, עסק עם יחס אישי ואינטימי. נשים המשיכו להגיע לכל מקום שהלכתי, ועד היום אני מקפיד להיות נגיש לכולן, בגובה העיניים תוך שמירה על קשר חם ואישי עם הלקוחות שלי ולא משנה כמה העסק גדול, מקצועי ויוקרתי." 

 

המתמודדות על התואר הנכסף, מלכת היופי של הסבתות – צילום: אבי בר

 

ומה הדבר הבא?

אחרי 20 שנים יוסף מחליט שוב להתרחב, אבל הפעם בדרך שתהיה שונה ומדויקת לדרך האישית שלו. לפני שנה וחצי נפתחה אימפריית היופי בגבעת שמואל – "יוסף גבות מדיקל". זוהי קליניקה רפואית לאסתטיקה, המציעה שדרוג וטיפולי יופי לנשים מכף רגל ועד ראש. גם אסתטיקה וגם רפואה. הוא מצרף לעסק רופאים מקצועיים וקוסמטיקאיות מנוסות ומקצועיות ומעניק טיפולים אסתטיים וטיפולים רפואיים כמו אנטי אייג'ינג, הזרקות, פילינג רפואי, מניקור פדיקור, עיצוב גבות, וכל מה שתוכלו להעלות על דעתכן, כל הטיפולים שאשה רוצה, צריכה, וחולמת כדי להפוך לסינדרלה. למרות שיש לו למעלה מ-5000 לקוחות, כל אחת זוכה ליחס אישי. את כולן הוא מכיר בשמן, והן מרגישות הכי בבית ובנוח. העיצוב מודרני וחם כאשר יוסף והצוות נגישים לכולן גם ביחס וגם במחירים ההוגנים שהמקום מציע.

 

יוסף עבר רבולוציה עסקית והפך למאסטר בתחומו. בוטיק האסתטיקה החדש הוא עדות שחריצות, התמדה, וכישרון מגשימים חלומות. הוא זוכר מהיכן בא ויודע לאן הוא הולך, מנגיש את הטיפולים הכי מקצועיים והאיכותיים במחירים הוגנים ולא מופרזים, לכל אחד לפי תקציבו.

 

ומה בהמשך? להיות רשת עם פריסה ארצית כמובן.

 

"יוסף גבות מדיקל" נותן החסות הראשית בטקס מלכות היופי של הסבתות.

 

זה קרה ב- ביום שלישי 10.5.22 תחרות מלכות היופי של הסבתות הכי שוות והכי מדליקות בעיר. הסבתא הצעירה ביותר היא בת  45 ויש גם כאלה בנות 60 פלוס. נשים בוגרות ומלאות פעילות בחיי היומיום, שאוהבות את החיים ומקפידות להיות מטופחות וזוהרות. הן משקיעות בעצמן ובעלות ביטחון עצמי גבוה כי הרי הן הכי יפות בעולם.

 

"יוסף גבות מדיקל", בשיתוף חברת "סלע מדיקל" מוכיח לכולם שליופי אין גיל ואפשר להפוך כל אישה ליפה. תמיד, גם כשהיא סבתא.

 

יוסף מור יחד עם המתמודדות – צילום: אבי בר

 

יוסף גבות מדיקל" חוגג את פתיחת הקליניקה היוקרתית שלו בגבעת שמואל ביחד עם החסות הראשית לתחרות מלכות היופי לנשים בוגרות. "יוסף גבות מדיקל" הינה קליניקה רפואית לאסתטיקה, המציעה שדרוג וטיפולי יופי לנשים מכף רגל ועד ראש, גם אסתטיקה וגם רפואה. בקליניקה רופאים מקצועיים וקוסמטיקאיות מנוסות ומקצועיות המעניקים טיפולים אסתטיים ורפואיים כמו אנטי אייג'ינג, הזרקות, פילינג רפואי, מניקור פדיקור, עיצוב גבות, ובעצם הכול. מנעד רחב של טיפולים שיהפכו כל אישה לסינדרלה. הקליניקה בעיצוב חדשני ומודרני המשדר נוחות וחמימות, אמינות ומקצועיות תוך הקפדה של יוסף והצוות להיות נגישים לכולן תמיד, לתת יחס אישי ולהציע מחירים הוגנים, כל אחת לפי תקציבה.

 

יוסף מור יחד עם המתמודדות – צילום: אבי בר

 

חברת "סלע מדיקל", ידועה כמובילת שוק בחדשנות עם טכנולוגיות מתקדמות ומוצרים חדשניים כאלה הנמצאים בקליניקה הרפואית של "יוסף גבות מדיקל", המוצרים האיכותיים ביותר בשילוב מיכשור פורץ דרך.

 

המתמודדות יחד עם מלכת היופי היוצאת והכתר שעל ראשה – צילום: אבי בר

 

הקליניקה הרפואית לאסתטיקה "יוסף גבות מדיקל" והיכולות המקצועיות של יוסף הם שעומדים מאחורי המייק אובר של המשתתפות בתחרות והשדרוג שהן עוברות, הטיפולים האסתטיים כולל הזרקות עם המוצרים הטובים ביותר בתחום, טיפולי אנטי אייג'ינג, וטיפולי פנים עם המכשור החדיש ביותר. הם שמוודאים שכולן תהיינה הכי יפות בערב הגדול והם ההוכחה שליופי אין גיל, ואישה יכולה להיראות מיליון דולר תמיד.

 

המתמודדות – צילום: אבי בר

 

יוסף גבות מדיקל

הערבה 1 גבעת שמואל

טלפון: 03-5252622,  072-33-80-644

פייסבוק:  יוסף מדיקל מבית יוסף גבות

אינסטגרם: yossefgabot medical