כותרות אחרונות
Search

מותג הנעלת הנוחות האמריקאי "EASY SPIRIT" מציג סנדלים מיוחדים לטיולים!

סנדל טיולים דגם "MAISON" – יח"צ חו"ל

 

סנדלים מיוחדים לטיולים!

מותג הנעלת הנוחות האמריקאי "EASY SPIRIT", פותח את עונת הקמפינג והטיולים החמימה עם שלושה דגמים מעוצבים של סנדלי נוחות מיוחדים לנשים, המתאימים לקהל המטיילות בקולקציית אביב- קיץ 2022 החדשה של המותג!

 

נעליים וסנדלים נחשבים לפריט אופנתי לכל דבר, אך כשמדובר בטיולים, קמפינג ומסלולי הליכה ארוכים, חשובה ביותר גם שימת גדש על אלמנט הנוחות ושמירה על בריאות הרגליים, הברכיים והגב.

 

המותג האמריקאי מציג בקולקציה החדשה שלושה דגמים מובילים של סנדלים המיועדים לנשים האוהבות לטייל ואינן מוכנות להתפשר על נוחות ובריאות:

 

דגם הראשון: "MAISON", בעל סוליה צ'אנקית גבוהה (פלטפורמה) בגובה 4 סנטימטרים, גפה מבד נושם המונע הזעה ובעל רפידה העשויה מחומר בעל זיכרון המקבל את צורת כף הרגל עם ההליכה והשימוש להתאמה מקסימאלית ולנוחות מרבית.

 

סנדל טיולים דגם "MAISON" – יח"צ חו"ל

 

הדגם השני: "SEDACIE2", בעל סוליה נמוכה עם רפידה אנטומית רכה. סנדל זה מאובזר ברצועות סקוטש ורצועה אלכסונית אלסטית, העוטפות ואוחזות את כף הרגל גם בעת הליכה אינטנסיבית במסלולי טיול השונים.

 

סנדל טיולים דגם "SEDACIE2" – יח"צ חו"ל

 

הדגם השלישי: "10SEEARTHEN" המהווה מעין הכלאה מעוצבת בין נעל וסנדל. הם רחבים במיוחד, עשויים גפה מעור זמש איכותי בשילוב בד אלסטי לאחיזה מושלמת של הרגל, ומאובזרים ברפידת נוחות עם ריפוד מתחת לעקב.

 

סנדל טיולים דגם "SEEARTHEN10" – יח"צ חו"ל

 

מחיר: 380 שקלים לזוג.

EASY SPIRIT- להשיג ברשת נעלי הנוחות הלב הכחול ובאתר www.BlueHeart.co.il