כותרות אחרונות
Search

"ניסו רהיטים" מציגים כורסת "הדובה" ישיבה מסתובבת.

כורסת "דובה". ניסו ריהיטים – צילום: יח"צ

 

"ניסו רהיטים" מציגים כורסת "הדובה" ישיבה מסתובבת.

בימים אלו, מציג מותג עיצוב הריהוט היוקרתי "ניסו רהיטים", את כורסת "הדובה" המעוצבת והמפנקת, המסמלת את הדור החדש של כורסאות הישיבה הביתיות.

 

כורסת הישיבה, שנתפסה בעבר כפריט ריהוט המיועד לנוחות מרבית, היא כבר הרבה יותר מזה במציאות החדשה. עם ההבנה שהמרחב הביתי הפך למקום בילוי מרכזי בחיים היום יום, אנשים בוחרים לשים דגש על ריהוט בעל עיצוב ייחודי  התואם את האישיות שלהם. הטרנד החדש בעולם העיצוב, שמשדרג את הבית והופך אותו ליוקרתי, הוא  עיצוב בהשראת המגמות  המובילות בתחומי האופנה והאומנות ברחבי העולם . לכורסת הישיבה תמיד היה מקום מיוחד בסלון ובהתאם לזאת, המחשבה על הפרטים הקטנים לצד נוחות אופטימלית, מהווים משקל רב בבחירת כורסה חדשה.  

 

כורסת "דובה". ניסו ריהיטים – צילום: יח"צ

 

בימים אלו, מציג מותג עיצוב הריהוט היוקרתי "ניסו רהיטים", את כורסת "הדובה" המעוצבת והמפנקת, המסמלת את הדור החדש של כורסאות הישיבה הביתיות. הכורסא מוצעת בעיצובים ייחודיים ובהשראת הטרנדים המובילים בעולם האופנה והאומנות. הכורסא החדשה של "ניסו" הינה אייקון עיצובי של ממש, המשתלב בחללי הבית והופך אותה לפריט אומנותי שגונב את ההצגה מבלי להתפשר על הנוחות.

 

כורסת "הדובה" בעלת קווי מתאר ייחודיים ועשויה בעבודת יד מבד טקסטיל יוקרתי עם תיפורים חיצוניים המדגישים את עיצובה המוקפד. קוטר הכורסה מטר היא מורכבת ממושב יצוק וגמיש ובבסיסה, מוט ברזל המאפשר לה להסתובב על צירה  360 מעלות.

 

 

כורסת "דובה" משולשים ניסו ריהיטים – צילום: יח"צ

 

הכורסה מוצעת במעל ל- 45 סוגי צבעים וטקסטורות של בדים, בהם כותנה, עור, קטיפה, בילבאו, בוקלה (חוטים מתולתלים ולולאות אשר יוצרות מרקם שזור בבד) והדפסים צבעוניים ומשגעים.

 

כורסת "דובה". ניסו ריהיטים – צילום: יח"צ

 

היצע הבדים והצבעים, מאפשרים לכורסה להשתלב בכל חלל להשלים את המראה העיצובי או לחילופין להפוך למרכז החלל. הנועזים יוכלו להתאים בד זועק שיהפוך את הכורסה ל"חצופה" ויגרום לה להקפיץ את חללי הבית. אוהבי המראה הנקי, יוכלו לבחור טקסטורות אלגנטיות שישתלבו בזרימה הכללית של החדרים.

 

מחיר: 11,500 ₪

13,500 ₪ לדגמי העור ו-15,000 ₪ לדגמי הבילבאו

ניתן להשיג באולם התצוגה של ניסו רהיטים (יצחק ידידיה פרנקל 10, תל אביב-יפו)

ובאתר האונליין www.niso.co.il