כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל,RooBar Protein חטיף עם חלבון טבעוני איכותי לספורטאים

RooBar Protein רו-בר חלבון

לראשונה בישראל, חטיף עם חלבון טבעוני איכותי לספורטאים חטיף עם 25% חלבון מהטבע עם רכיבים טובים בלבד.

כשר ● אורגני ● טבעוני ● ללא גלוטן ● מכיל מזונות על !

 

צולם ע"י יח"צ רובר

 

למשפחת החטיפים של RooBar המונה שישה טעמים מצטרפים שלושה חטיפים על בסיס תמרים וקשיו בתוספת חלבון אורז וסופרפוד במשקל 60 גרם – כמעט כמו ארוחה שלמה.

 

כל מה שהגוף צריך אחרי אימון, בעבודה או סתם ככה כנשנוש מתוק אך בריא באמצע היום. מיוצר מהרכיבים הטריים, המשובחים והאיכותיים ביותר בשוק.

 

צולם ע"י יח"צ רובר

 

כל אחד מחטיפי RooBar – Protein מכיל 15 גרם של חלבון אורז, זהו חלבון איכותי, עשיר בכל 8 חומצות האמינו החיוניות לתפקודו התקין של הגוף, והכי חשוב מקורו 100% מן הצומח! ללא גלוטן, ללא לקטוז, ביצים, סויה או כולסטרול והוא נקי לחלוטין מחומרים מסוכנים או נחותים.

 

חטיף טבעי, אורגני, ללא גלוטן וטעים המכיל שפע של נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים, 100% פינוק לגוף ולנפש.

 

צולם ע"י יח"צ רובר

 

חטיפי החלבון החדשים של RooBar – Protein מגיעים בשלושה טעמים של 60 גרם.

 

צ'יה + ספירולינה – ממותקת עם צוף מפריחת עץ הקוקוס ועם מגע מרענן של זנגביל ושמן לימון.

 

קומבו מוזר – חטיף מושלם עבור אנשים המתאמנים בתכיפות. ספירולינה וצי'ה ידועות כמעלות את רמות האנרגיה ועוזרות להתאוששות הגוף אחרי מאמץ.

 

צולם ע"י יח"צ רובר

 

שוקולד צ'יפס + וניל בורבון – טעם שוקולדי עשיר שמקורו בחמאת קקאו ראו בתוספת תמצית וניל בורבון טהור. שוקולד ווניל ידועים כמשפרי מצב רוח ואנרגיה ומכילים נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים – טעם בטירוף.

 

דובדבן + מאקה – שילוב מושלם בין דובדבנים עסיסים, חתיכות קוקוס שברי שוקולד טהור בתוספת אבקת מאקה. צמח המאקה נמצא יעיל בחיזוק הגוף בזמן ביצוע פעילות גופנית, היות והוא מכיל את כל אבות המזון בתוספת של ויטמינים ומינרלים, ההכרחיים בעת ביצוע ספורט.

 

צולם ע"י יח"צ רובר

 

את חטיפי החלבון של רו-בר ניתן להשיג ברשת ניצת הדובדבן, במעדניות, חנויות מזון מתמחות, בתי טבע, מכוני כושר, קרוס פיט ויוגה ברחבי הארץ.

משווק בבלעדיות ע"י ניצת הדובדבן  02-5473584

כשר פרווה בהשגחת בד"צ לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.