כותרות אחרונות
Search

לרגל יום האלוורה הבינלאומי החל ב-27.7 מציגה חברת "ספירולינה פול לייף" 10 עובדות על צמח האלוורה.

ספירולינה פול לייף – סבון חלב עזים אלוורה – צילום: יח"צ

 

לרגל יום האלוורה הבינלאומי החל ב-27.7.

חברת "ספירולינה פול לייף" מציגה 10 עובדות על צמח האלוורה.

 

צמח האלוורה מסייע בשיקום רקמות, בטיפול באפטות, פסוריאזיס, מחזק מערכת חיסונית, מאט את קצב ההזדקנות של העור, מסייע לריפלוקס, לבריאות השיניים ולאיזון רמת הסוכר בדם.

 

רובנו מכירים את צמח האלוורה כבעל תכונות מרפאות לפציעות עור, אך לא כולנו יודעים עד כמה הצמח עשוי לסייע באופנים שונים באספקטים רחבים יותר.

 

לרגל יום האלוורה הבינלאומי החל ב-27.7, חברת "ספירולינה פול לייף", איגדה 10 עובדות על הצמח בעל התכונות המרפאות הללו:

  1. צמח האלוורה משקם רקמות ומרגיע את העור ולכן מעולה לפציעות, כוויות, גירודים ופגיעות בעור.
  2. צמח האלוורה נחשב לבעל תכונות אנטי דלקתיות. הוא מטפל ומפחית דלקות בעור ובגוף.
  3. האלוורה מסייע לאפטות בפה, מפחית כאב ומטפל בפצעים.
  4. צמח האלוורה מסייע לפסוריאזיס, משפר את מצב העור ומפחית את תחושת הגירוד.
  5. צמח האלוורה בכמוסות, מחזק את מערכת החיסון ומזין את הגוף בוויטמינים ומינרלים חיוניים.
  6. הצמח עשיר בנוגדי חימצון ובכך מפחית את כמות הרדיקלים החופשיים בגוף ומאט את קצב ההזדקנות של העור והגוף.
  7. מסייע לצרבות, ריפולוקס ומקל על תסמונת המעי הרגיז.
  8. צמח האלוורה מחזק את בריאות החניכיים והשיניים, אנטיספטי ומונע חיידקים.
  9. אלוורה יכול לעזור באיזון רמת הסוכר בדם, דבר אשר מסייע למניעת תסמינים של רעב מוגבר וחשק עז למתוקים.
  10. אלוורה מסייעת לגוף בספיגת ויטמינים ומינרלים מהמזון.

 

בין מוצרי "ספירולינה פול לייף" המשלבים את צמח האלוורה:

 

ספירולינה פול לייף – ג'ל אלוורה טיפולי – צילום: יח"צ.

 

ג'ל אלוורה טיפולי עץ התה ולבנדר 46 ₪ (במקום 62 ₪) ל50- מ"ל – ג'ל אלוורה טהור המופק מצמח האלוורה מסייע להרגעת העור, הזנה, שיקום וחידוש התאים לאחר כוויות, פצעים, עקיצות, שפשפות, גירויים, אדמומיות ובעיות עור, בשילוב עם עץ התה האוסטרלי הידוע בסגולות החיטוי, הריפוי והשיקום שלו. מועשר בתמצית קמומיל, ויטמין E ולבנדר.

 

הוראות שימוש:

יש למרוח על עור נקי ולהחדיר בטפיחות קלות.

 

קרם לחות והגנה לפנים SPF 20 – אלוורה וג'וגי ברי 110 ₪ ל50- מ"ל:

 

 

ספירולינה פול לייף – קרם לחות והגנה 20 sef עם אלוורה וגוגי ברי – צילום: יח"צ

 

קרם הגנה לעור הפנים המועשר בחומצה היאלורונית למיצוק ואנטי אייג'ינג, חמאת שיאה וויטמינים E ו-C אשר מעניקים לעור את ההזנה והלחות החיונית לו, מיצוי אלוורה להרגעת העור, גוג'י ברי לאלסטיות ומראה עור צעיר, תמצית הממליס ושיבולת שועל, עשירים בחלבון ולחות ובכך שומרים על מאזן הלחות בעור, מעכבים מאטים את הזדקנותו. הקרם מגן מפני ההשפעות המזיקות של קרני UVA המבגרות, מיבשות ומקמטות את העור. כמו כן, הקרם מגן מפני קרני UVB שגורמות להופעת אדמומיות, כתמים, פיגמנטציה ונזקים ארוכי טווח לעור. קרם פנים בעל מרקם קליל, נספג היטב, בעל ניחוח נעים ופרחוני ומשמש כבסיס מצוין לאיפור.

 

הוראות שימוש:

למרוח על עור פנים נקי, למעט איזור העיניים, בתנועות סיבוביות עד לספיגה מלאה. מומלץ להשתמש לאחר שימוש בסרום פנים. מתאים לשימוש יומיומי.

 

סבון טבעי מרפא חלב עזים ואלוורה 18 ₪ לכ- 115 גר'.

ספירולינה פול לייף – סבון חלב עזים אלוורה – צילום: יח"צ

 

סבון טבעי ייחודי עם ריח משגע של תמצית אלוורה, מועשר בחלב עיזים הידוע ביתרונותיו הרבים, מתאים לכל סוגי העור ובעיקר לעור עדין, אלרגני, או בעייתי הסובל מפצעונים, אקזמות, אדמומיות ואקנה. הוכח כי שימוש קבוע בסבון חלב עיזים משפר את מצב העור, הדלקתיות והפצעונים.

 

סבון חלב עיזים הוא אנטי דלקתי, אנטי בקטריאלי, מרכך ומרגיע את העור, מעניק לחות, תורם להחזרת ה-PH המאוזן לעור, מסייע בשיקום רקמות ואיחוי העור לאחר פגיעה.

 

מאחר והסבון הטבעי עשיר בלחות, הוא מצוין לעור יבש, ילדים ואף תינוקות. הסבון עשיר בויטמינים ונוגדי חימצון רבים החיוניים לעור ביניהם A,E,D, הוא עשיר במינרלים כמו סידן, מגנזיום, סלניום ואשלגן להזנת האפידרמיס, מסייע להזנה וחידוש העור ומסייע להעברת מרכיבי הזנה, מים ולחות לתוך נקבוביות העור. זהו סבון טבעי מחלב עיזים המועשר גם בתמצית אלוורה, שמן קוקוס, חמאת שיאה ושמן זית, אינו מכיל שמן דקל, פראבנים או סולפטים.

 

למוצרים כשרות: בד"ץ אג"י

*אין במוצרים ובמידע הנ"ל תחליף לייעוץ רפואי והינם משמשים כמוצר משלים לרפואה קונבנציונאלית.

ניתן להשיג באתר

פייסבוק ספירולינה פול לייף

 

אודות "ספירולינה פול לייף"

למיכל בלהנס, יזמית ואם ל-6 המתגוררת בקרית טבעון יש סיפור מרגש, מיוחד ומפתיע. היא הקימה את חברת "ספירולינה פול לייף" לפני 15 שנים, לאחר שנתקלה בתוסף המזון הטבעי של אצת הספירולינה, בטיול במזרח. ההיכרות עם הספירולינה, הביאה אותה לשימוש אישי קבוע באצה לשיקום וחיזוק הגוף  והפכה ברבות הימים לעסק מצליח, המציע מעל ל-500 מוצרים ועוסק בייבוא, ייצור ושיווק מוצרי סופר-פוד, תוספי תזונה וקוסמטיקה טבעית. מוצרי החברה מגיעים במגוון גדלים ואריזות לנוחיות הלקוחות, החל מדוגמיות לאריזות קטנות להתנסות ועד אריזות משפחתיות וחסכוניות ומיועדים לכולם: ילדים, צעירים , מבוגרים , אנשים עם בעיות בריאות ואנשים בריאים המקפידים על אורח חיים בריא.

 

חברת "ספירולינה פול לייף" מורכבת מצוות מקצועי של נשים ברובו המוחלט ועם מאות מוצרי בריאות, החברה מספקת מענה שלם ומעבירה את המסר לתודעת בריאות טבעית בשיטה הייחודית של IN & OUT המטפלת על ידי שילוב של תזונה בריאה, טיפוח וטיפול טבעי. החברה מקפידה לתרום לקהילה בדרכים שונות ומעסיקה בעלי מוגבלויות ונוער בסיכון.