כותרות אחרונות
Search

קבוצת "טורנדו" בשליטת האחים רונן ועודד בזזי, מרחיבה את אחיזתה בשוק מיזוג האוויר ומציגה את מזגני "מיצובישי Heavy".

צילום: מתוך מצגת באדיבות קבוצת "טורנדו"

 

קבוצת "טורנדו" בשליטת האחים רונן ועודד בזזי, מרחיבה את אחיזתה בשוק מיזוג האוויר.

נכנסת לתחום מזגני היוקרה ומשיקה לראשונה בישראל את מותג מיזוג האוויר היפני המוביל בעולם – "מיצובישי Heavy"

 

צילום: מתוך מצגת באדיבות קבוצת "טורנדו"

 

* מזגני "מיצובישי Heavy" היוקרתיים מובילים את ענף מיזוג האוויר בעולם ומעניקים את מגוון הפתרונות לכל קהלי היעד.

 

* מוצרי "מיצובישי Heavy" מבית התאגיד התעשייתי היפני (MHI) Mitsubishi Heavy Industries שייכים לקטגוריית מזגני היוקרה.

 

* המזגנים מתאפיינים ביתרונות רבים וייחודיים: איכות, דיוק, אמינות, הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ומסורת ייצור של מאות שנים, המקדשת את ערך המצוינות, כראוי למותג המוביל הבינלאומי.

 

 

  • רונן ועודד בזזי מבעלי קבוצת "טורנדו" : "בחרנו ב"מיצובישי Heavy" בשל מגוון פתרונות מיזוג האוויר המתקדמים, האיכותיים והאמינים שהם מציעים. הפוטנציאל הרב הגלום ב"מיצובישי Heavy" יקדם אותנו ליעדים שהצבנו לעצמנו בראשית השנה – להגיע עם קבוצת טורנדו למחזור מכירות של מיליארד שקל תוך 5 השנים הקרובות, ולהוביל את תחום המיזוג היוקרתי עם "מיצובישי Heavy" תוך 3 שנים ל- 150 מיליון שקל"

 

רונן בזזי מבעלי קבוצת "טורנדו" משיק את מזגני "מיצובישי Heavy" בישראל – צילום: אבי בר

 

קבוצת טורנדו, חברת מיזוג האוויר הצומחת ביותר בישראל, המחוללת מהפכות בתחום הצרכנות ומאתגרת את שוק המזגנים כבר קרוב לשלושה עשורים, מחוללת כעת מהפכה נוספת כשלראשונה היא מציעה לצרכנים מזגני יוקרה. 

 

את המהלך מובילים רונן בזזי, הבעלים ויו"ר הקבוצה ועודד בזזי, בעלים ומנכ"ל משותף, שמתחילים בימים אלה לשווק את מזגני היוקרה של מותג מיצובישי Heavy מבית תאגיד התעשיות היפני Mitsubishi Heavy Industries (MHI).

 

צילום: מתוך מצגת באדיבות קבוצת "טורנדו"

 

רונן ועודד בזזי הבעלים של קבוצת טורנדו: "בחרנו במזגני "מיצובישי Heavy" בשל מגוון פתרונות מיזוג האוויר המתקדמים שהם מציגים. מספר יתרונות עמדו לנגד עיננו כשהחלטנו לשלב את המותג החדש בקבוצת טורנדו; הראשון הוא התרומה המשמעותית לערכי המקצועיות, האיכות, השירות והאמינות עליהם מושתתת הקבוצה, השני הוא ההזדמנות לפנות לקהלים חדשים ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, והשלישי הוא הפוטנציאל הרב הגלום במותג "מיצובישי Heavy" שיקדם אותנו ליעד שהצבנו לעצמנו – להגיע למחזור מכירות של מיליארד שקל תוך 5 השנים הקרובות."

 

בתמונה: רונן ועודד בזזי בעלי קבוצת "טורנדו" – צילום: סיום פרג'

 

מזגני "מיצובישי Heavy" המובילים את תחום המיזוג בעולם מיוצרים תחת סטנדרטים גבוהים ביותר ובלתי מתפשרים תוך דיוק והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, בהלימה למסורת הייצור היפנית רבת השנים, המקדשת את ערך המצוינות. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של "מיצובישי Heavy", המוצרים שלה חסכוניים באנרגיה ותורמים לשמירה על איכות הסביבה ובנוסף הם מאפשרים שליטה מדויקת על הטמפרטורה ורמת הלחות ומבטיחים פעולה שקטה ונעימה.

 

צילום: מתוך מצגת באדיבות קבוצת "טורנדו"

 

כעת, כשקבוצת טורנדו מתחילה לשווק את מזגני "מיצובישי Heavy" היא תנסה להרחיב את קהלי היעד של המותג ולהנגיש אותו לצרכנים פרטיים, יזמים, קבלנים, מהנדסים, אדריכלים, מפקחים ומעצבים שמחפשים פתרונות מיזוג אוויר יוצאי דופן באיכותם ובמגוון האפשרויות שהם מציעים. הן הקהלים המקצועיים והן קהלי המטרה (מעמד סוציו-אקונומי גבוה) תופסים את מזגני מיצובישי כאיכותיים ויקרים – סמל סטטוס.

 

צילום: מתוך מצגת באדיבות קבוצת "טורנדו" 

 

הדור הבא של מערכות מיזוג "VRF":

"מיצובישי Heavy" מציגה את הדור הבא של מערכות VRF בישראל. סדרת 2KXZ החדשה, שתשווק בארץ בין המדינות הראשונות בעולם, בעלת טווח תפוקות של עד 60 כ"ס, אורך צנרת כולל של 1,000 מ', הפרש גובה מרבי של 160 מ', פעולה בטווח טמפרטורות חוץ של C°46 עד (C°15-) ומגוון רחב של יחידות פנים. מערכות ה-VRF של מיצובישי Heavy מתאימות במיוחד למגמת האורבניזציה והבנייה לגובה של מגדלי דירות ומשרדים (מערכות מקוררות מים במגדלים) ובעלות מגוון אמצעי שליטה ובקרה חכמים.

 

צילום: מתוך מצגת באדיבות קבוצת "טורנדו"

 

המזגנים המיני מרכזיים של "מיצובישי Heavy"  בטכנולוגיית אינוורטר חסכונית בחשמל, בעלי מנועי DC לפעולה חרישית ומגוון תפוקות ליישומים ביתיים ומסחריים. סדרת הדגל של "מיצובישי Heavy" במזגנים עיליים קרויה ZSK והיא בעלת עיצוב מודרני ומתקדם, שזיכה אותה בפרס A' design award, יעילות אנרגטית יוצאת דופן של COP קרוב ל- 6.0, טכנולוגיית סילון לפיזור אוויר למרחוק ופעולה חרישית במיוחד של 19 דציבל. בכל המזגנים קיימת אפשרות לחיישן תנועה המזהה תנועה בחלל ומתאים את הטמפרטורה בהתאם.

 

צילום: מתוך מצגת באדיבות קבוצת "טורנדו"

 

המיצוב והאסטרטגיה:

קבוצת טורנדו ממצבת את "מיצובישי Heavy" כמותג Affordable Luxury, ושומרת על התפיסה העילית שלו. טורנדו תשווק בישראל את המותג עפ"י המיצוב העולמי שלו כמותג על יוקרתי.

 

בסגמנט ה-VRF, טורנדו תשווק את מזגני"מיצובישי Heavy" תחת אסטרטגיית B2B והפרסום יתמקד בעיקר במתקינים, מהנדסים, יזמים ואדריכלים. במזגנים המפוצלים (מערכות מולטי, עיליים, מיני מרכזיים) השיווק יהיה C2B2B ויכלול גם נקודות הפוגשות צרכנים.

 

צילום: מתוך מצגת באדיבות קבוצת "טורנדו"

 

יגיל וויט, מנכ"ל משותף של קבוצת טורנדו: "הקו הפרסומי של "מיצובישי Heavy" יציג את הפן היפני של יצירת מופת איכותית, יתמקד במוצר ככוכב, וידגיש את העליונות והחדשנות הטכנולוגית שלו. אנו נשווק את מוצרי מיצובישי Heavy תחת הסלוגן "Every piece is a Masterpiece".

 

מימין: יגיל וויט מנכ"ל משותף קבוצת "טורנדו" – צילום: סיום פרג'

 

מוצרי "מיצובישי Heavy" משתייכים כאמור לסגמנט מזגני היוקרה והם מוצעים בישראל בקשת רחבה של מחירים, בהתאם לסוג ולמערכת המיזוג שבוחר הצרכן. המחירים יהיו דומים למחירים בשוק היוקרה.

 

יו"ר תאגיד "מיצובישי" – צילום: אבי בר

 

Mitsubishi Heavy Industries הוא תאגיד תעשייתי יפני שנוסד ב-1884 הכולל כ-260 חברות שעוסקות בתחומי אנרגיה, תעופה, חלל, ספנות, תחבורה, תשתיות, בטחון, סביבה ואקלים. ל-MHI מחזור מכירות של 24 מיליארד דולר עם כ-80 אלף עובדים ברחבי העולם.

 

צילום: מתוך מצגת באדיבות קבוצת "טורנדו"

 

תאגיד MHI מחויב לסייע לאנשים לחיות טוב יותר בכל מקום בו הם נמצאים. בין אם זה במציאת פתרונות חימום יעילים יותר אנרגטית להפחתת פליטת גזי חממה או במתן תשתית מיזוג אמינה בסביבה קשה. השאיפה התמידית היא להציע פתרון להיבט חשוב של החיים – הטמפרטורה. מומחיות זו הביאה לכך שהתאגיד בנה שותפות חזקה וארוכת טווח עם הלקוחות שלו. שותפות המועצמת באמצעות התמיכה של התאגיד, שיש לו מורשת יצירת טכנולוגיה חדשנית, המעצבת את העולם בו אנו חיים כבר למעלה מ-100 שנה.

 

צילום אווירה באדיבות קבוצת "טורנדו"

 

קבוצת טורנדו מוצרי צריכה בע"מ הוקמה בשנת 1988 על ידי רונן ועודד בזזי והיא חברה ישראלית בבעלות פרטית, המתמחה במתן פתרונות בתחום מיזוג האוויר הביתי והמסחרי. טורנדו הוא מותג מיזוג האוויר הצומח ביותר בישראל, שיותר מהכפיל את עצמו בשבע השנים האחרונות והגיע לנתח שוק של כ-28% בקמעונאות (עפ"י GFK).

 

מימין: יגיל וויט מנכ"ל משותף, רונן ועודד בזזי בעלי קבוצת "טורנדו" – צילום: סיום פרג'

 

בזכות איכות המוצרים הגבוהה, משך האחריות הארוך, ההתחייבות למתן שירות טכנאי תוך יום ומיצוב אטרקטיבי, הפך טורנדו למותג המזגנים המועדף בקרב הלקוחות והמתקינים וזכה להערכתם ולהמלצתם המקצועית. בטורנדו מגוון גדול של מזגנים המספקים פתרונות לקהל הרחב במבחר תפוקות, גדלים, תכונות, עיצובים וטכנולוגיות, ביניהם מזגנים מפוצלים עיליים, מערכות VRF, מיני מרכזי ומולטי, בטכנולוגיית On/Off ובטכנולוגיית Inverter מיני מרכזי לבנייה ירוקה ועכשיו גם משיקה מותג על בתחום היוקרה.