כותרות אחרונות
Search

לרגל יום הרווקים הסיני – מבצע בלעדי משותף ל"ישראכרט" ו "עלי אקספרס"

מבצע בלעדי  משותף ל"ישראכרט" ו "עלי אקספרס"

יום הרווקים הסיני 11/11/16: הטבה בלעדית ללקוחות קבוצת ישראכרט בעלי אקספרס 

לקוחות הקבוצה יזכו להנחה של 5 דולר על קנייה מעל 15 דולר באתר הקניות הסיני הפופולרי

לכבוד יום הרווקים הסיני – חגיגת הקניות האינטרנטית הגדולה בעולם – לקוחות קבוצת ישראכרט נהנים ממבצע בלעדי ב"עלי אקספרס": אתר הקניות  הסיני הפופולרי .לקוחות הקבוצה  ייזכו  להנחה של 5 דולר על קנייה מעל 15 דולר באתר.

ההטבה היא חלק משיתוף פעולה ייחודי של ישראכרט עם עלי אקספרס, אחד מאתרי הקניות המובילים בעולם. במסגרת שיתוף הפעולה, שהחל ביולי השנה, נהנים לקוחות ישראכרט מספר פעמים בשנה מהטבות מיוחדות כשהם מבצעים רכישות באתר.

ההטבה, שתתקיים ביום הרווקים הסיני – ה-11 בנובמבר (- תוענק למחזיקי הכרטיסים הבינלאומיים של ישראכרט (ויזה, מאסטרקרד ואמריקן אקספרס), שיבצעו באתר רכישה בסכום של 15 דולר ומעלה (סכום קנייה מקורי, לא כולל עמלות). ההטבה מותנית בהורדת קוד הטבה באתר ישראכרט או באפליקציה, ויש לבצע את הרכישה בכרטיס האשראי בו התקבלה הזכאות להטבה.

המבצע מוגבל ל-20 אלף המימושים הראשונים, וניתן לקבל הטבה אחת לכרטיס בכל מבצע. ההנחהתוענק כזיכוי בכרטיס בו בוצעה הרכישה, שיתבצע תוך 21 ימי עסקים ממועד סיום המבצע.

 על פי נתוני ישראכרט עלי אקספרס הוא אחד מאתרי הקניות הפופולריים ביותר בקרב גולשים ישראלים . בשנת 2015  נרשם זינוק חד  של כ 75% בהיקף הרכישות שביצעו לקוחות ישראכרט באתר.

aliexpress-1

על "יום הרווקים הסיני":

ב-11 בנובמבר יציינו בסין את "יום הרווקים הסיני" – חגיגה ענקית של שופינג אונליין, שמהווה הזדמנות מצוינת לגולשים בכל העולם ליהנות מאלפי מוצרים במחירים מוזלים.

חג הרווקים (Singles Day) נוסד כיוזמה של צעירים סיניים שהחליטו לחגוג את היותם רווקים: התאריך נבחר בזכות ארבע הפעמים בהן מופיעה בו הספרה 1 (11/11) – כמחווה לרווקים שאינם חלק מזוג.

לאחר שענקית המסחר עלי-באבא, הקבוצה המחזיקה באתר הקניות הפופולרי עלי אקספרס, החליטה לאמץ את יום הרווקים ולהפוך אותו לחגיגת קניות – הוא הפך לאירוע המכירות האינטרנטי היומי הגדול ביותר בעולם. יום הרווקים הסיני אומץ מאז על ידי חנויות נוספות במזרח וברחבי העולם, בהן גם לא מעט רשתות בישראל.

השנה  החליטה קבוצת עליבאבא למתג מחדש את יום הקניות ב 11/11 ולקרוא לו 2016  Global Shopping festival

על אתר עלי אקספרס:

אתר הקניות עלי אקספרס הוקם ב-2010 על ידי קבוצת עליבאבא, שבבעלות המיליארדר הסיני ג'ק מא. האתר מהווה זירת מסחר בין אלפי עסקים סיניים למיליוני גולשים ברחבי העולם, הרוכשים באתר את מוצריהם במחירים נמוכים במיוחד. עלי אקספרס, שמספר הגולשים שקנו בו עבר כבר את ה-500 מיליון, מדורג במקום ה-40 בין האתרים הגדולים בעולם ובמקום השלישי מבין אתרי הקניות הגדולים. אחרי אמזון ואיביי.