כותרות אחרונות
Search

לרגל נובמבר, הוא חודש הקניות הבינלאומי, מקס בלובנד יזם אפליקציית "AdRabbit" מעניק טיפים להגדלת טראפיק ברשתות החברתיות.

צילום: יח"צ

 

לרגל נובמבר, הוא חודש הקניות הבינלאומי, מקס בלובנד יזם אפליקציית "AdRabbit" מעניק טיפים להגדלת טראפיק ברשתות החברתיות.

חודש נובמבר הפך ל"חודש הקניות" בציון תאריכים ביניהם: יום הרווקים הסיני, Black Friday וCyber Monday-.  לרגל החודש שיהיה רוויי בתחרות על תשומת ליבם וכיסם של הצרכנים, מקס בלובנד יזם אפליקציית AdRabbit המסייעת בקידום עסקים קטנים ובינוניים, מעניק טיפים להגדלת טראפיק ברשתות החברתיות:

 

צילום: יח"צ

 

  1. לפני הכל עשו מחקר מול המתחרים שלכם – ראו מה המתחרים שלכם עושים בארץ ובחו"ל, שאבו השראה לדרך בה תרצו להראות, להתפס על ידי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ובעיקר לימדו ממי שהצליחו בענק לייצר את הטראפיק והמחוייבות (engagment) אליהם תרצו להגיע עם הלקוחות.
  2. הקפדה על ניראות – כמו בחיים, רושם ראשוני קובע והרושם הזה חשוב: בפתיחת חשבון חדש לעסק שלכם, בפייסבוק / אינסטגרם / טיקטוק, אתם צריכים להחליט על קו מנחה, לפיו הוא ייראה ויהיה מזוהה עם העסק שלכם. אתם יכולים להגיע למסקנות בנושא, לאחר שחקרתם את המתחרים (מהסעיף הקודם) וליישם.
  3. טקסטים שיווקיים – בטקסטים השיווקיים שלכם תשאירו הכל פשוט וקצר. הקהל צריך להבין מהר על מה מדובר
  4. מפו את קהל היעד – מיפוי קהל היעד חשוב ביותר בעיקר בהקשר ההשקעה הכספית של קידום הפלטפורמה ולמימוש פוטנציאל הלקוחות שיוכלו להגיע אליכם בעקבות כך. טווחי גילאים? מגדר? מגזר? מיקום גיאוגרפי? כל אלה קריטיים להצלחת קידום העסק שלכם.
  5. התאימו עצמכם לפלטפורמה – הדבר נשמע כמו טיפ בסיסי, אך אם תשוטטו במרחבי הרשת, תוכלו לראות עסקים שלא מתאימים תכנים לפלטפורמה: בפייסבוק חשוב שיהיה מלל משמעותי; באינסטגרם בעיקר ויזואליה ומעט כיתוב תמציתי ובטיק טוק חשוב להיות יצירתי, לפעול על פי הטרנדים, אתגרי טיק טוק, RTM.
  6. הכירו את המגמות והטרנדים הרותחים בכל פלטפורמה – אתם חייבים להשאר מעודכנים במה שקורה הרגע: אתגר חדש בטיקטוק, שירים מובילים בטיקטוק ו -Reels, טרנד מוביל באינסטגרם או קמפיין רשת בפייסבוק וכמו כן להתעדכן בחדשות באייטמים מעניינים עליהם תוכלו "להתלבש" ביצירת תוכן וליצור תכנים משלכם, לפי מה שרלוונטי לעסק שלכם.
  7. התוכן הוא המלך ואותנטיות מנצחת – עולם הרשתות החברתיות, הצליח ליצור "כוכבי רשת", לא בהכרח בזכות המראה החיצוני שלהם, אלא בזכות התוכן שהם יוצרים. זה בא ללמד, שלא משנה כמה העמוד שלכם יהיה יפה בצורה קוסמטית, אם אין תוכן מעניין, הוא לא יביא תנועה. כמו גם עמודים אותנטיים, מצליחים לגרוף אחריהם קהל נאמן של עוקבים, שיודע מה הוא רוצה לקבל ובפעמים רבות זה יהיה חומר אותנטי ולא מפולטר שיותר קל להתחבר אליו.
  8. התמדה – גם אם יש לכם את העמוד הכי יפה ברשת ותוכן מדהים, באם לא תתמידו בהעלאת תכנים, העוקבים שלכם ישתעממו ויתייאשו מלעקוב אחר העמוד. כמו שלא הייתם רוצים לשבת מול סרט שכבר ראיתם ולראותו שוב ושוב, כך גם העוקבים שלכם, יצפו להתמדה, עדכונים והעלאת תכנים על בסיס יום יומי. מדובר בעבודה לכל דבר, אבל כזו שאמורה להביא לכם עבודה.
  9. יצירת אינטראקציות ופרגון או במילים אחרות "תייגי אותי" – עולם הרשתות החברתיות, מהווה אישרור חברתי, אהדה, לייקים של אנשים זרים. כולם רוצים להיות נאהבים. לכן, יצירת אינטראקציות, פרגון, תגובות ולייקים לאחרים, יגדיל את החשיפה לעסק שלכם.
  10. שימוש בכל הכלים הקיימים ברשתות החברתיות: באינסטגרם – להעלות פוסטים, סטוריז, IGTV, Reels, מדריכים, פילטרים ייחודיים וברגע שכבר יש לכם קהל שרוצה ומתחיל להכיר אתכם כדאי תתחילו לשלב לייבים; בטיק טוק – ריקודים, שירים מובילים, אתגרים, לייבים; פייסבוק – פוסטים, סטוריז ולייבים.
  11. שיתופי פעולה עם משפיעני רשת – שיתופי פעולה עם סלבריטאים, משפיעני רשת, או משפיענים על פי הנישה אותה אתם רוצים לקדם, מהווים נוסחה בטוחה לחשיפה וקידום העסק שלכם, עם החיבור המדויק לכם. חפשו את המשפיענים עם הקהל שרלוונטי לכם, שהמסרים שלהם תואמים לשלכם ושהפרופיל שלהם אותנטי, סוחף מעניין.
  12. המלצות- אין טוב יותר מלקוח מרוצה שיכול להגיד כמה מילים עליכם. זה פשוט, אותנטי ויביא אנשים להתחבר אל המותג שלכם.
  13.  

מקס בלובנד יזם אפליקציית "AdRabbit" – צילום: יח"צ

 

אודות AdRabbit

אפליקצית AdRabbit בעלת אלגוריתם חכם המבוסס  AI, המיועדת עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר מעוניינים להגדיל את העסק ,להגיע ללקוחות המתאימים בדיוק המירבי ביותר ולהגדיל רווחים, באמצעות 3 צעדים פשוטים דרך עולם הרשתות החברתיות.

 

האפליקציה מספקת מענה לאתגר העיקרי אשר ניצב היום מול עסקים קטנים ובינוניים: חוסר הידע, זמן, מקצועיות ומשאבי פרסום ברשתות החברתיות.  AdRabbit מאפשרת לכל עסק קטן ובינוני לפרסם ברשתות חברתיות, ביניהן פייסבוק, גוגל וטיק טוק, באופן עצמאי ומקצועי תוך מספר דקות בלבד:

  1. בוחרים את הנושא שאנו רוצים לקדם ע"י הצעות AI מותאמת לעסק – בוחרים מתוך סט מודעות את המודעה הכי רלוונטית למטרת קידום העסק. (אין צורך בגרפיקאי או בכותב תוכן). 2. מגדירים תקציב- כל בעל עסק מחליט כמה הוא מעוניין להקצות למסע הפרסום והשיווק שלו. מערכת ה- AI תדע לבחור את קהל הלקוחות המתאים ואת התקציב הבסיסי המומלץ. 3. הפניית לידים ולקוחות פוטנציאליים- המודעה שנבחרה מופעלת, כעת הלידים מגיעים ישירות לנייד Whatsapp, Facebook, emails. כל ליד הוא לקוח פוטנציאלי. הטכנולוגיה של AdRabbit מאפשרת לראות קליקים, צפיות, לידים ועלויות לכל קמפיין אותו העסק מריץ. AdRabbit יבנה את הקמפיינים שיביאו לתוצאות הטובות ביותר ובכך למעשה ניתן לחזור על הקמפיינים הטובים ביותר. אפליקצית AdRabbit זמינה באפל סטור ובגוגל פליי. לצפייה בסרטון החברה