כותרות אחרונות
Search

לרגל שבוע המיגרנה הבינלאומי משיקה "נוברטיס" ישראל קמפיין העלאת מודעות חדש בהשקעה של 3 מיליון ₪.

צילום: גיא בורודה

 

לרגל שבוע המיגרנה הבינלאומי (2-7.9.19) משיקה נוברטיס ישראל קמפיין העלאת מודעות חדש בהשקעה של 3 מיליון ₪.

חברת נוברטיס, באמצעות משרד הפרסום בורודה קפלן, מעלה קמפיין הסברתי למחלת המיגרנה בהשקעה של 3 מיליון ₪. הקמפיין שם דגש על ההבדל בין כאב ראש למיגרנה וההשלכות הקשות על מי שסובל ממיגרנה.

 

המהלך ההסברתי עולה בשבוע המודעות הבינלאומי למחלת המיגרנה המצוין בשבוע הראשון של ספטמבר בכל בעולם.  

 

"מיגרנה היא מחלה נוירולוגית התקפית, היכולה להתפתח למחלה כרונית. מיגרנה גורמת לסבל רב וגובה מאנשים מחיר כבד" מציין שלמה מנע מנכ"ל נוברטיס ישראל  "עד 15% מהישראלים סובלים ממיגרנה –כמיליון בני אדם. נשים סובלות ממיגרנה עד פי שלושה יותר מגברים"

 

צילום: גיא בורודה

 

התקף מיגרנה בודד יכול להימשך עד שלושה ימים, שבמהלכם החולה עלול לסבול מכאב ראש עוצמתי המלווה בבחילות, הקאות, חוסר קשב, אי סבילות לאור ולרעש, תשישות ואי סבילות לפעילות גופנית. הנזק הנגרם לסובלים ממיגרנה שהרבה בהם מדברים על פגיעה מהותית ביומיים, כאשר כמחצית מהסובלים ממיגרנה נאלצים לבטל פעילויות שונות בשל הצורך להיות מרותקים למיטה, או לצאת משוק העבודה"

 

צילום: גיא בורודה

 

אמנון גולן  – שותף במשרד הפרסום בורודה קפלן מוסיף על הקמפיין" "הרבה סובלים ובעיקר סובלות מספרות על היחס המזלזל או חוסר ההבנה שיש למחלה מהסביבה, הרבה מהן סיפרו לנו כיצד אומרים להן "נו, מה הבעיה, קחי כדור לכאב ראש והכל יעבור" כשכמובן שבמקרה של מגרנה שום כדור נגד כאב ראש לא יכול לעזור. היה חשוב לנו בפרסום להביא את הזווית של הסובלת, ולהראות את ההבדל בין עוד כאב ראש, לבין מגרנה, שהורסת את החיים וכל דבר טוב שיש בו. בחרנו בדרך הומוריסטית, וגדולה מהחיים, כשהכול מתרחש בחתונה".

 

קרדיטים:

נוברטיס:

שלמה מנע – מנכ"ל

שרון בר דיין – מנהלת תחום מוצרי נוירולוגיה ועיניים

נוית וישקי – מנהלת מוצר מיגרנה,

לירז באוער – מנהלת התקשורת

משרד הפרסום בורודה קפלן

גיא בורודה –שותף/ מנהל קריאטיב

אמנון גולן  – שותף / סמנכ"ל אסטרטגיה

 אלכסנדרה פוקס  – מנהלת לקוחות

חברת הפקה – אוג Og

במא:  אלי סברדלוב