כותרות אחרונות
Search

לרגל תחילת הפקה מסחרית של נפט בפרויקט "בקסקין", פתחה הבוקר הנהלת "נאוויטס פטרוליום" את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

צילום תמונת שער:  גיא אסייג

 

לרגל תחילת הפקה מסחרית של נפט בפרויקט "בקסקין", פתחה הבוקר הנהלת "נאוויטס פטרוליום"  את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

הבוקר, יום א' 7.7.19 פתחה הנהלת השותפות המוגבלת "נאוויטס פטרוליום" את המסחר בבורסה לני״ע בתל אביב, כל זאת לרגל תחילת הפקה מסחרית של נפט בפרויקט הדגל של החברה- פרויקט "בקסקין", במפרץ מקסיקו, ארה״ב.

 

דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות במחלקה הכלכלית בבורסה – צילום: אבי בר

 

נאוויטס הונפקה בספטמבר 2017 וממועד הרישום למסחר הניבו יחידות ההשתתפות תשואה מרשימה של כ70%. החברה פועלת בתחום חיפושי הגז והנפט בחו"ל והינה בעלת רישיונות ו/או זכויות בפרויקטים במפרץ מקסיקו בארה"ב ובקנדה.

 

ענף חיפושי הנפט והגז בבורסה בתל אביב כולל 18 שותפויות וחברות עם שווי כולל של כ-31  מיליארד שקל.

 

מניות נאוויטס פטרוליום נכללות  במדדי הבורסה: ת"א SME-60, ת"א SME-150 ות"א נפט וגז.

 

 משמאל: גדעון תדמור, יו"ר דירקטוריון נאוויטס פטרוליום יחד עם אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה – צילום: אבי בר

 

גדעון תדמור, יו"ר דירקטוריון נאוויטס פטרוליום אמר: "האסטרטגיה של נאוויטס, של פיתוח והשבחת מאגרים מוכחים, הוכיחה את עצמה במבחן המציאות, ופרויקט בקסקין החל בהפקת נפט מסחרית ומייצר לנו הכנסות"…………"אנחנו אמנם פועלים בחו״ל, אבל הלב והנשמה שלנו נמצאים כאן בישראל. הצבנו למבחן השוק חזון עסקי חדשני של השקעה בנכסי נפט מוכחים בחו״ל, בחלון ההזדמנויות שנוצר עם הירידה במחירי הנפט, וקיבלנו את האמון של שוק ההון הישראלי. לא היינו יכולים לממש את החזון הזה בלי האמונה של שוק ההון הישראלי והבורסה לני״ע ואנו מודים למשקיעים שלנו. אמון המשקיעים הוא נכס משמעותי, ואנו גאים בכך שהצלחנו לספק את הסחורה למשקיעים ולשוק, ולהחזיר על האמון שנתנו בנו״.

 

מימין לשמאל: גדעון תדמור יו"ר דירקטוריון "נאוויטס פטרוליום", חנן רייכמן מנכ"ל "נאוויטס פטרוליום", חני שיטרית סמנכ"לית בכירה בבורסה לניירות ערך,  אמנון נויבך יו"ר הבורסה לניירות ערך. – צילום: אבי בר

 

דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות במחלקה הכלכלית בבורסה: "ענף חיפושי הנפט והגז מהווה דוגמא לענף שהתפתח וצמח בזכות היכולת לגייס מהציבור באמצעות הבורסה הישראלית. השותפויות בענף חיפושי הנפט והגז החלו את צעדיהם בבורסה בסוף שנות השמונים וכיום ברור מאליו כי הדרך למימון שותפות חדשה של נפט וגז עוברת דרך הבורסה בישראל גם אם נכסיה נמצאים בחו"ל. אנו שמחים לראות כי האפשרות להנפיק שותפויות חיפושי נפט וגז גם מחוץ לישראל איפשרה הנפקת 2 שותפויות חדשות הפועלות רק בחו"ל ואף איפשר למספר שותפויות קיימות לפזר את השקעותיהם גם לחו"ל".

 

בתמונה: במרכז, גדעון תדמור יו"ר דירקטוריון "נאוויטס פטרוליום", חנן רייכמן, מנכ"ל "נאוויטס פטרוליום,  מייסדי ועובדי החברה. משמאל:  דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות  בבורסה, מימין:  אמנון נויבך יו"ר דירקטוריון הבורסה. – צילום: אבי בר